Dat mag je niet zeggen van de zeikerds in onze SC.quote:
Doe ik wel even voor je danquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef just me het volgende:
Tijd voor bier
Het is dat ik niet meer rook anders zou ik meteen een peuk pakken!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
Dit is de meest debiele beslissing ooit genomen op tv. Ooit. En dat is inclusief Gerard Joling.
Omdat hij weigert en daar houden ze niet zo van, je moet wel in hun pas blijven lopenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben natuurlijk wel bewust voor Gerard gekozen omdat ze weten dat hij de enige is die z'n principes trouw blijft...
dat dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou het juist zwak hebben gevonden als hij zich ertoe had laten manipuleren om het op te vreten.
Ja, ze blijven maar een week ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Kwaliteit het volgende:
MAAAAAAR...................
na een paar dagen, wat dan? moet Servio er weer uit?
Denk meer dat ze het erg rot voor der man vindquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef akveor het volgende:
Fenneke huilde natuurlijk omdat ze Gerard straks ook ff mag zien. Doorgestoken kaart enzo...
Je hebt principes of je hebt ze nietquote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Psychecn het volgende:
Hetzelfde doen ze met Laura en Mo.
Mo moet bij de spinnen anders Lau eruit en die haarbal dr in
Hear hear!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
Dit is de meest debiele beslissing ooit genomen op tv. Ooit. En dat is inclusief Gerard Joling.
't is maar een spelletjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
Lijkt me welquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Kwaliteit het volgende:
MAAAAAAR...................
na een paar dagen, wat dan? moet Servio er weer uit?
Vindt het zoizo heel stom een heel weekend streams zonder Karim en misschien wel nog een bewoner...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Het is niet definitief, maar het is een zwaaaaaare naaistreek, stoken tussen twee beste vrienden.
Waarvan Karim niet eens genomineerd was
En Gerard die ondertussen opstapt....quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en Laura en Karim samen in de geheime kamer![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Psychecn het volgende:
Hetzelfde doen ze met Laura en Mo.
Mo moet bij de spinnen anders Lau eruit en die haarbal dr in
Heb je Karim niet horen praten tegen Gerard? Als psychiater moet je op zn minst goed kunnen luisteren, anders FAAL je...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
Valt me zo tegen van Gerard, niet veel voor zijn vriend Karim over. Zwak hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |