Gerard bedoel jequote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef alors het volgende:
Krystl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Giel nog maar even een bedankblowjob geven straks, meid!
Alternative zijn ze zeker niet nee. 3Fm bepaald gewoon wat er doorbreekt en dat is met name mainstream, en aders wordt t door 3fm wel mainstream.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef ConscienceNL het volgende:
Zo Alternative was het nou ook weer niet. Eigenlijk merk je al dat 3FM steeds minder rock en meer pop/mainstream wordt.
Ja, "Loving You" van Minnie Ripperton.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Dit liedje heette eerst toch anders.
En die verloor dus van Krystl. Kom op, is 3FM eigenlijk nog wel 3FM? Het antwoord weet ik eigenlijk al een paar maanden.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, "Loving You" van Minnie Ripperton.
Ah, daar is Jacqueline alquote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Hadden ze niet iemand anders kunnen regelen?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt dat strohaar ook het podium op
heeft zij niet geworpen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef hole1988 het volgende:
wat heeft zij in godsnaam het afgelopen jaar gedaan. Komt ze weer met die ouwe meuk.
beetje lopen wippen en werpenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef hole1988 het volgende:
wat heeft zij in godsnaam het afgelopen jaar gedaan. Komt ze weer met die ouwe meuk.
niet elke dorp heeft een carnavals winkelquote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt dat strohaar ook het podium op
Op een piano geramd en matige teksten erbij verzonnen. En bleekmiddel gekocht.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef hole1988 het volgende:
welnee, dat doet Wiwa nu eenmaal. dat doet ie anders ook, dus waarom nu niet? dat het fout is om uberhaupt te zeggen ben ik met je eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dat die gozer kankerbazen zei was echt oliedom van hem
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
niet elke dorp heeft een carnavals winkel
Waarom zou hij zich aanpassen omdat ie nu op tv is?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dat die gozer kankerbazen zei was echt oliedom van hem
Ik vind het dom, lekker voorbeeld voor die pubertjes in de zaal. Die gaan morgen op het schoolplein hele dag kankerbazen roepenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, dat doet Wiwa nu eenmaal. dat doet ie anders ook, dus waarom nu niet? dat het fout is om uberhaupt te zeggen ben ik met je eens.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
Geen wonder dat mensen veel zuipen op zo'n awards festijn. Ik drink niet maar ik zou nu al aan m'n 29e bacardi cola zitten.
Oh is hij normaal ook zo triestquote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich aanpassen omdat ie nu op tv is?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Oh is hij normaal ook zo triest
Net als of die lui voor de rest nog nooit JvT gehoord hebben?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik vind het dom, lekker voorbeeld voor die pubertjes in de zaal. Die gaan morgen op het schoolplein hele dag kankerbazen roepen
mee eens.....maar ik zou het ook hypocriet vinden als ie het nu niet doet terwijl ie het normaal in ieder interview en tijdens ieder optreden wel doetquote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik vind het dom, lekker voorbeeld voor die pubertjes in de zaal. Die gaan morgen op het schoolplein hele dag kankerbazen roepen
Want Willy is de enige die kanker zegt.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Zelfs in de lyrics van volgens mij Elektrotechnique zit het als ik het zo uit mn hoofd doe.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
roel gaat lekker los op twitter! straks krijgt een 3fmban en wordt zn radio afgepakt!
[..]
mee eens.....maar ik zou het ook hypocriet vinden als ie het nu niet doet terwijl ie het normaal in ieder interview en tijdens ieder optreden wel doet
De hele zaal zit vol met puberpubliek, die doen alle na van die artiesten. Daarom is het gewoon niet handig. Klaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Net als of die lui voor de rest nog nooit JvT gehoord hebben?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
"Nu al legendarisch."
Giel gaat naar de dierentuin en ziet een papegaai en roept GODSAMME WAT IS DIT UNIEK.
"Nu al legendarisch."
Giel gaat naar de dierentuin en ziet een papegaai en roept GODSAMME WAT IS DIT UNIEK.
"Nu al legendarisch."
Dan weten we dus waar die taal allemaal begonnen isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfs in de lyrics van volgens mij Elektrotechnique zit het als ik het zo uit mn hoofd doe.
Daar is het niet begonnen denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dan weten we dus waar die taal allemaal begonnen is
Charlotte Braak.quote:
quote:
Hmm, dan is het een ander nummer waar ik het gehoord heb.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
Elektrotechnique (11x)
mee toch? uberhaupt heeft het laatste album een stuk minder gekanker
quote:
Ff quoten.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Als Kane wint, gooi ik mijn tv uit het raam
Apparaat van het balkon geflikkerd, hoe hoog is de boete?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Even een quote voor dadelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Komt dat nu ook weer? + Hoe laat?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef alors het volgende:
Aftershow vorig jaar met Rob was zoooo episch![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
nee, helaas met brakkemiekequote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Komt dat nu ook weer? + Hoe laat?
22u, niet met Rob imo.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja maar Rob doet het niet, dus zo episch kan het niet zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar Rob doet het niet, dus zo episch kan het niet zijn
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stenders is weer speciaal ervoor naar de kapper geweest
inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef alors het volgende:
Domien heeft veel naar Jeroen Nieuwhuijsen op de TMF awards gekeken
is toch wel zoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef nattermann het volgende:
Alsjeblieft GEEEEEEEEEEEN Caro Emerald![]()
![]()
![]()
Zn mic hield ie überbaas vast, jwz.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef alors het volgende:
Op haar hoofd.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef nattermann het volgende:
Wanneer krijgt ze haar volgende poliep
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar komt het ruimteschip al aangewaggeld.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar komt het ruimteschip al aangewaggeld.
Domien is Jeroen met een ander kapsel...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef alors het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef themole het volgende:
[..]
Ga tv kijken, je stream loopt achter.
Nou idd. De copycat...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef alors het volgende:
Giel laat ze genoeg langskomen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef alors het volgende:
Kut toch op, ze draaien echt zo weinig NL talent, ja na 22 uur of het moet echt mega mainstream zijn
100%NLquote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef alors het volgende:
Kut toch op, ze draaien echt zo weinig NL talent, ja na 22 uur of het moet echt mega mainstream zijn
NL talent? Caro Emerald, Jacqueline, Laura Jansen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef alors het volgende:
wellicht zijn ze mondeling heel vaardig?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NL talent? Caro Emerald, Jacqueline, Laura Jansen.
Dat is talent volgens 3FM.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Iedereen die negatief doet over Giel Beelen sla ik in elkaar. Ik geef mijn leven voor Giel.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wellicht zijn ze mondeling heel vaardig?
Kom maar op danquote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Iedereen die negatief doet over Giel Beelen sla ik in elkaar. Ik geef mijn leven voor Giel.
Giel is stom.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Dens du warrr is overrrruuuURRRRAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA
Ze zijn beter dan GBTTZ.quote:
je komt klaar?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Op NL3 heb ik ook geen twitterbalkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef gerbenp het volgende:
Ziggomensen kunnen via http://programmagids.ziggo.nl/playlist.php?cid=8003 kijken trouwens, zonder die vervelende twitterbalk.
na 5x deed ie dat alquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, maar deze verveelt nog immer niet
Verrek ja! Steven Gateley ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt op de zanger van Boyzone die dood is.
ook zo'n grafkop...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt op de zanger van Boyzone die dood is.
ja ik weet ook niet waarom ik zulke dingen weetquote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ja, Stephen. (Ik wist z'n naam wel maar wilde stoer overkomen
)
Zometeen komen de bazen van JvT nog.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef InGebruik het volgende:
Nog geen goed optreden gezien zeg, wat een drama..
QFTquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef InGebruik het volgende:
En daar zit ik dus op te wachten!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zometeen komen de bazen van JvT nog.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
Klopt wel, deze award, alleen de intonatie niet.
"Serious? Talent?"
Waarom kijken we dan nog.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef InGebruik het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zometeen komen de bazen van JvT nog.
hihiquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
Klopt wel, deze award, alleen de intonatie niet.
"Serious? Talent?"
Nee, ik zou er nog geen stuiver voor geen.quote:
ja dat is wel zoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema verzint de positieve reactie waar ie bij staat
Even een RSS feed voor dit topic regelen, en doorzetten via twitterfeedquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Kan 3FM dit topic niet laten zien op een scherm in de Gashouder?
Hi-la-risch.
Je komt uut 't oost'n?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik zou er nog geen stuiver voor geen.
quote:JeroenLatijn Jeroen Latijnhouwers
Gewoon n heel goede presentator: @EricCorton zowel op radio als vanavond op TV #3fmawards
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timmetje
Beter dan alle optredens tot nu toe![]()
0 euro, werd verloot als je ging stemmenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Cee het volgende:
Publiek was even volledig ingekakt. Hoeveel kostte een kaartje?
gratis weggegeven door 3fm hoorde ik op de radioquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Cee het volgende:
Publiek was even volledig ingekakt. Hoeveel kostte een kaartje?
Maar ze kijkt welquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef TUFKAL het volgende:
Anouk is niet geintresseerd in deze prijs.
Live act als in een goede neukbeurt denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef alors het volgende:
Dat is wel lol trouwens, zij treedt maar heel weinig op en toch beste live act zijn
tgaat natuurlijk niet om kwantiteit maar om kwaliteit....niet dat ik verder ooit een show van dr gezien heb....quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef alors het volgende:
Dat is wel lol trouwens, zij treedt maar heel weinig op en toch beste live act zijn
Te druk bezig met aandacht zoeken en foto's van d'r aars maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef gerbenp het volgende:
Anouk. Zal er wel zoals gewoonlijk weer eens niet bij zijn. Alweer 'helaas' ja
.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Te druk bezig met aandacht zoeken en foto's van d'r aars maken.
Ik zou Caro geven.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Live act als in een goede neukbeurt denk ik.
dik feest man!quote:
Niet alleen live zijn ze heel slecht.quote:
Inderdaad, had slechte verhalen gehoord.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Meddo het volgende:
kanker man, wat een optreden! vette kanker
drie dubbel gezwel!!
drie dubbel gezwel!!
drie dubbel gezwel!!
TMF, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Man, man, man de 3fm awards falen nog harder dan de TMF awards wat een sneue bedoeling.
Waar zat jij dan klaar voor?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Man, man, man de 3fm awards falen nog harder dan de TMF awards wat een sneue bedoeling.
mogen ze dat wel hebben van "god"quote:
Inderdaad, en dat vinden ze dan de beste hip hopquote:De Jeugd van Tegenwoordig![]()
. Klinkt werkelijk voor geen meter,
nee, de beatles hebben lucy in the sky...gejat van dJvT!quote:
Omdat andere hip hop gewoon pure ziekte is.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Masyl het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat vinden ze dan de beste hip hop
kankerquote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Omdat andere hip hop gewoon pure ziekte is.
95% van de hophip in NL is kut. JvT hoort daat ook bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Masyl het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat vinden ze dan de beste hip hop
ga je mond spoelen, jongquote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nee, Fresku is goed. Tenminste rap met inhoudquote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef InGebruik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |