nogal asociaal vind ik, je gooit geen dingen van het balkon af.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Yaros het volgende:
Een televisie, nee niemand was er! Het was een soort grasveld achter de flat (wel ong. 25 meter)
5 euro per meter, plus 6 euro administratie kosten...quote:
agenten gaan dat niet vertellen als de OvJ het moet bepalen.quote:
ik vind het lullig dat jij mee wilt betalen, laat hem voor zijn wangedrag opdraaien.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Yaros het volgende:
Ik heb hem niet gegooid. Het was wel mijn televisie en ik heb em op het balkon gezet, maar niet gegooid. Maar dat doet er niet toe, want ik vind het lullig om hem dan alleen de boete te laten betalen
Ik sowieso niet...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Sealnova het volgende:
Levensgevaarlijk. Hopelijk ga je 3 jaar het gevang in.
blijf het asociaal vinden, zulke dingen doe je niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Yaros het volgende:
Ik heb gezegd dat hij de televisie van het balkon af kon gooien.
Daarnaast hebben we het wel opgeruimd...
Mee eens, was ook dom!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
blijf het asociaal vinden, zulke dingen doe je niet.
wat bezielt jullie
je gaat maar vast een bijbaantje zoeken als vakkenvuller of kranten rondbrengen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Yaros het volgende:
Weet iemand waar je een site hebt staan?
Tja, milieuvervuiling. Is dit dan hetzelfde als afval op straat dumpen? Dat kost namelijk 'maar' 100 euro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |