heeft zij niet geworpen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef hole1988 het volgende:
wat heeft zij in godsnaam het afgelopen jaar gedaan. Komt ze weer met die ouwe meuk.
beetje lopen wippen en werpenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef hole1988 het volgende:
wat heeft zij in godsnaam het afgelopen jaar gedaan. Komt ze weer met die ouwe meuk.
niet elke dorp heeft een carnavals winkelquote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt dat strohaar ook het podium op
Op een piano geramd en matige teksten erbij verzonnen. En bleekmiddel gekocht.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef hole1988 het volgende:
welnee, dat doet Wiwa nu eenmaal. dat doet ie anders ook, dus waarom nu niet? dat het fout is om uberhaupt te zeggen ben ik met je eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dat die gozer kankerbazen zei was echt oliedom van hem
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
niet elke dorp heeft een carnavals winkel
Waarom zou hij zich aanpassen omdat ie nu op tv is?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dat die gozer kankerbazen zei was echt oliedom van hem
Ik vind het dom, lekker voorbeeld voor die pubertjes in de zaal. Die gaan morgen op het schoolplein hele dag kankerbazen roepenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, dat doet Wiwa nu eenmaal. dat doet ie anders ook, dus waarom nu niet? dat het fout is om uberhaupt te zeggen ben ik met je eens.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
Geen wonder dat mensen veel zuipen op zo'n awards festijn. Ik drink niet maar ik zou nu al aan m'n 29e bacardi cola zitten.
Oh is hij normaal ook zo triestquote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich aanpassen omdat ie nu op tv is?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Oh is hij normaal ook zo triest
Net als of die lui voor de rest nog nooit JvT gehoord hebben?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik vind het dom, lekker voorbeeld voor die pubertjes in de zaal. Die gaan morgen op het schoolplein hele dag kankerbazen roepen
mee eens.....maar ik zou het ook hypocriet vinden als ie het nu niet doet terwijl ie het normaal in ieder interview en tijdens ieder optreden wel doetquote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik vind het dom, lekker voorbeeld voor die pubertjes in de zaal. Die gaan morgen op het schoolplein hele dag kankerbazen roepen
Want Willy is de enige die kanker zegt.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Zelfs in de lyrics van volgens mij Elektrotechnique zit het als ik het zo uit mn hoofd doe.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
roel gaat lekker los op twitter! straks krijgt een 3fmban en wordt zn radio afgepakt!
[..]
mee eens.....maar ik zou het ook hypocriet vinden als ie het nu niet doet terwijl ie het normaal in ieder interview en tijdens ieder optreden wel doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |