Zijn mening doet er niet toe, net als zijn aanwezigheidquote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef Day het volgende:
maik wordt niks gevraagd? Of ben ik toen in slaap gesukkeld?
het is maar voor een paar dagen gelukkigquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
Dat stemmen is nog nooit zo'n geldverspilling geweest.. mensen komen gewoon weer terug
Dat heb je goed gelezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
De vraagstelling is niet wie je weg wil hebben
Daar hoef je niks voor te doen alleen even http://live.nedshare.nl refreshen.quote:
Dan komt sst deel 2, met renate, bart, en dgk cast. Wist je nog niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef markna het volgende:
wat moeten we nou straks NA de finale van ss
Is het Secret story forum nog nodig als Eindbaas eruit gaat ?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe afkorting voor het Secret Story forum?
Gewoon GER, voor Gerard.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe afkorting voor het Secret Story forum?
niet zat maar zitquote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef Bastard het volgende:
Gerard moest eens weten dat FOK vol met fans zat
Ik hoor het ook netquote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is maar voor een paar dagen gelukkig
Nee, dat bedoel ik niet.. Want er is meer dan Fok alleen..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Fenneke weet al lang dat Gerard op FOK! een van de grote favorieten is
Of bedoel je dat niet?
Ja, en zo... Gewoon. Niet ondergeplamuurd, niet arrogant.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
Fenneke is volgens mij ook wel een lief mens
ik krijg: apache is funcitoning normally maar zie verder niks. (via opera)quote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Daar hoef je niks voor te doen alleen even live.nedshare.nl refreshen.
Ik beloof niets voor de kwaliteit of stotter vrij want ik heb het niet getest.
nee opera doet dat niet safari wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik krijg: apache is funcitoning normally maar zie verder niks. (via opera)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |