ow ja dat kan ook natuurlijk.....quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Danny het volgende:
[..]
gewoon wat nuttigs en leuks gaan doen?
Het wordt zomerquote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Danny het volgende:
[..]
gewoon wat nuttigs en leuks gaan doen?
Ik kan het wel even werkend maken voor je op de iphone?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef sjampoeh het volgende:
de spix link wil die op de iphone btw ? wie heeft ff een linkje
Stemmen bij SST?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Poezewoes het volgende:
En ik ben er weer ingetrapt heb 3 keer voor Gerard gesmst en een keer op Sharon
Beter zo?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef waxmask het volgende:
Kwaliteit: Lijkt of geluid nu 1 sec off sync zit...
Steunbetuiging.. Als Fenneke ooit eens met die collega praat die door SS is ingehuurd weten ze in ieder geval dat wij gesteund hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Poezewoes het volgende:
En ik ben er weer ingetrapt heb 3 keer voor Gerard gesmst en een keer op Sharon
Lekker in een duinpannetje.quote:
was die wel een fan van servio en cynthia?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Nog ff en alle favorieten worden er uit gemieterd omdat Tante Jo ze niet mag
quote:
cool. hoe kan ik dat instellen ?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik kan het wel even werkend maken voor je op de iphone?
Je kan dan gewoon naar live.nedshare.nl surfen en de iphone ziet het als video.
Moet wel eerst ingesteld worden en weet niet of het zonder stotteren gaat werken.
Fenneke weet al lang dat Gerard op FOK! een van de grote favorieten isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Steunbetuiging.. Als Fenneke ooit eens met die collega praat die door SS is ingehuurd weten ze in ieder geval dat wij gesteund hebben
De enige met potentie daar is Maikquote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gaat hard achteruit met die show. In het begin keek ik het nog wel maar het kan me nu echt niet meer boeien. Wel jammer, had wel potentie.
Ik zou dat knap achterljik vinden.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk wel hét ultieme signaal zijn....
Van Servio wel (heel erg), toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Danny het volgende:
[..]
was die wel een fan van servio en cynthia?
Of iets andersquote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef ikke79 het volgende:
[..]
god weet hoeveel er weer voor betaald is
De vraagstelling is niet wie je weg wil hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het woord "weggestemd" is wel correct denk ik, als je de minste stemmen weet te vergaren.
Dat Maik hoogpotent is weet Monique alles van....quote:
Als er mensen in komen die niet meer mee mogen dingen vind ik dat sowieso al belachelijk, omdat ze NAAR HUIS gestemd zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou dat knap achterljik vinden.
Maar eerst maar eens zien of die twee ook nog mee kunnen dingen naar de overwinning. Vind ik nogal essentieel.
Ik hoop dat we hier de finale halenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef markna het volgende:
wat moeten we nou straks NA de finale van ss
En hij heeft zo gelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |