aansluitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
Als er echt mensen terugkeren die er uit gestemd zijn ten koste van anderen die er dan uit moeten, kijk ik echt geen seconde meer
Dat zal ze daar aan hun reet roesten, maar toch
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Met die neppe "warme lach met pretoogjes" waarmee dat serpent mensen voor zich in probeert te nemen.
Goed he kunnen ze dan monteren!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Zo lijkt het net alsof er heel wat is gebeurd
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Zo lijkt het net alsof er heel wat is gebeurd
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Coos het volgende:
Servio komt om te koken. De productie is het zat om steeds naar die pizzaboer te fietsen.
Ik zou hem nog een paar keer posten.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef markvanrinsum het volgende:
_ Poll: wie moet er vanavond het huis in ?
• servio
• cynthia
• niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Coos het volgende:
Servio komt om te koken. De productie is het zat om steeds naar die pizzaboer te fietsen.
1keer per topic is mij verteld via pmquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou hem nog een paar keer posten.
Stemmen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
Dat stemmen is nog nooit zo'n geldverspilling geweest.. mensen komen gewoon weer terug
Datquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
Dat stemmen is nog nooit zo'n geldverspilling geweest.. mensen komen gewoon weer terug
precies. ze worden godverdomme niet voor niks weggestuurdquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
We zullen hem maar gemist hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou hem nog een paar keer posten.
Dat zou natuurlijk wel hét ultieme signaal zijn....quote:
Daarom ben ik blij met m'n rode knop van Ziggo.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
Idd, scherp opgemerkt!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
Het woord "weggestemd" is wel correct denk ik, als je de minste stemmen weet te vergaren.quote:
Je kan wel blijvenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
Ja, dat zat ik me ook te bedenken, what's the use? Gewoon niet doen, we merken wel wie de redactie eruit flikkert.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
Misschien zijn er wel beelden dat er GEEN fysiek geweld gebruikt is....quote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
precies. ze worden godverdomme niet voor niks weggestuurd
gewoon wat nuttigs en leuks gaan doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef markna het volgende:
wat moeten we nou straks NA de finale van ss
Hopen dat er dan eens weer een echt RLS komt! Dit is nietsquote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef markna het volgende:
wat moeten we nou straks NA de finale van ss
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Poezewoes het volgende:
En ik ben er weer ingetrapt heb 3 keer voor Gerard gesmst en een keer op Sharon
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Gert het volgende:
Het woord "weggestemd" is wel correct denk ik, als je de minste stemmen weet te vergaren.
Gaat hard achteruit met die show. In het begin keek ik het nog wel maar het kan me nu echt niet meer boeien. Wel jammer, had wel potentie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |