abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95507083

Met dank aan de lieve yvonne krijgen we hier de proefperiode....

laten we er wat leuks van maken en de moderators niet teleurstellen...

Dat gaat ons vast lukken allemaal O+ *O*

Er waren eens 7 belachelijk briljante piraten
op een forum uitgespuugd en verlaten.
Dus gingen ze op zoek naar een schuilplaats voor hun malle praat
dit maakten de anderen jaloers en zo groeide de haat.
Maar steun zochten ze bij elkaar
En die liefde raakte bij stuk voor stuk de gevoelige snaar.
Samen trokken ze ten strijde, zee in zee uit
en naast liefde deelden deze helden en heldinnen ook een gigantische buit.
Bruiloften werden geregeld
onschuldige mensen werden de zee in gekegeld.
Niks is te gek voor de ARG7
multimiljonairs worden is hun streven.
En met dit geweldige teamwerk en rum gevulde vaten
zal het niet lang meer duren voor ze zwemmen in de gouden dukaten.
Dus pak je ganzeveer en begin te schrijven
want ARG7 is hier om naam te maken en in de geschiedenisboeken te blijven.

Hier begon het allemaal

Fotoboek van ARG7CS

Welkom lieve bezoeker in deze SC O+

De geschiedenis van dit wonderbaarlijke topic is als volgt:

Het begon allemaal, in het Appelmatchtopic. Eigenlijk was dit een foksters verhandelplaats, maar dit veranderde al snel. Helaas was de lol snel over, want in het Appelmatchtopic met hartverwarmende omdatappel en Roosvicee (met klinkerbotsing OP vermelding) kwam er een blauw persoon langs, die niet vond dat wij een eigen SC verdienden. Dus waren wij (na ARG 7 #1 SC in den beginne) gedwongen om ons te verschuilen.

Dit hebben wij dan ook gedaan, we verzamelden ons in een fobo, waar wij hoopten niet ontdekt te worden. Helaas gebeurde dit toch, waarna onze schuilplaats dichtgegooid werd. We probeerden ons nog te verdedigen, met gedichten een smeekbedes, maar deze haalden niet uit. We werden verbannen naar een ander topic, maar de bewoners van dit topic waren helaas niet zo gelukkig met ons, dus weer werden wij verbannen. Gelukkig kwam daar onze heldin yvonne, de eerste vriendelijke persoon die naar ons wilde luisteren en met ons wilde praten. Na enige redelijke discussie, kwam de conclusie dat wij, na lang strijden met bloed, zweet, tranen maar ook veel liefde, onze eigen SC kregen. Dus met trots presenteer ik u, de enige, echte, ARG7 SC

En daar gaan we dan mensen.... :7 O+

Huisregels

• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.

00:00 uur gaan we over naar de nachtbagger en blijven we niet hier hangen allemaal !!!!

Als het topic vol is en je hebt de lapo, vergeet dan niet om de OP mee te nemen

Vorige delen:
''Dat zal niet nodig zijn, wie leest dat nou :D ''

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:36 #2
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95507097
fipo
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:36 #3
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_95507098
Goed topic :')
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:40 #4
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507103
O+
pi_95507104
Perongeluk lapo, ik wist nu echt geen TT :'(
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:41 #6
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507105
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo haat jegens Spaceinvaders eigenlijk? :@ Ik dacht dat ze geliefd was overal.
Ik was de eerste die hier ruzie met d'r had. Ze was nogal van '' ik neem hier de boel over, iedereen luistert naar mij'' .. En daar kan ik niet zo goed tegen. Ik heb ook zo m'n autisme :@
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:55 #7
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507120
Goed, de originele ARG7 zegmaar, al kinkt dit wel erg kliekjesachtig :') maargoed, dat moet maar even dan. Waren een paar mensen, die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat fobo ging wel snel, maar niet zo übersnel als hier. Het waren meestal gewoon normale gesprekken en erg gezellig altijd. Gewoon een leuke sfeer. Alleen toen werd opeens dat fobo gesloten en konden we nergens heen. Na overleg en alles met yvonne hebben we dus deze SC gekregen, iedereen blij gelukkig alles. Iedereen dacht denk ik ook dat het zou worden zoals in het fobo, met een paar andere mensen. Nu zijn er alleen opeens heel veel bij gekomen, dat is natuurlijk niet erg, ik herhaal: NIET ERG! Leuk zelfs, heel gezellig, maar natuurlijk is de sfeer dan anders dan in het fobo, het zijn namelijk niet dezelfde mensen. Ik denk dat veel mensen van de oude groep dit gewoon erg jammer vinden. Ook zijn er nu zo veel mensen bij gekomen, dat het lijkt of die de SC een beetje overnemen. Dit zal vanzelf wel minder worden, want nieuw enzo, uiteindelijk zal niet iedereen hier zo veel posten meer.
Verder zijn er wel een paar die WEL lopen te baggeren en het een beetje verzieken, maar ik geef ook toe dat die niet zo veel posten.

Het valt dus allemaal wel mee naar mijn idee, alleen vinden sommige mensen het gewoon jammer dat het niet zoals in het fobo is. Ik hoop dat jullie dat ook een beetje snappen :@ ik ben niet zo goed in duidelijke verhalen typen, vragen zijn welkom :D
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95507121
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Enkel berust op de paar posts van gisteren. Deze mening kan altijd nog veranderen..iedereen tweede kans en meer van die onzin.
Omdat ik zei dat dit topic alleen maar bagger had?
Geef me eens ongelijk :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 14 april 2011 @ 20:17:07 #9
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507130
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef HappyBob het volgende:
Goed topic :')
:'( verlaat ons niet HappyBob :'(
  donderdag 14 april 2011 @ 20:17:10 #10
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507131
Pizza, ik hou niet van kaartspellen.
Potje ganzenborden dan maar? Of kolonisten van catan!
  donderdag 14 april 2011 @ 20:17:20 #11
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95507140
:*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95507152
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
Perongeluk lapo, ik wist nu echt geen TT :'(
toch vind ik hem wel goed gelukt en toepasselijk voor dit moment..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_95507160
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
Pizza, ik hou niet van kaartspellen.
Potje ganzenborden dan maar? Of kolonisten van catan!
Kolonisten _O_
Ik ga je inmaken :7
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 14 april 2011 @ 20:18:01 #14
308564 HappyBob
pi_95507174
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Omdat ik zei dat dit topic alleen maar bagger had?
Geef me eens ongelijk :')
Gelijk met zo'n attitude ergens posten komt niet vriendelijk over. En ik houd alleen van vriendelijke mensen.
pi_95507187
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, de originele ARG7 zegmaar, al kinkt dit wel erg kliekjesachtig :') maargoed, dat moet maar even dan. Waren een paar mensen, die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat fobo ging wel snel, maar niet zo übersnel als hier. Het waren meestal gewoon normale gesprekken en erg gezellig altijd. Gewoon een leuke sfeer. Alleen toen werd opeens dat fobo gesloten en konden we nergens heen. Na overleg en alles met yvonne hebben we dus deze SC gekregen, iedereen blij gelukkig alles. Iedereen dacht denk ik ook dat het zou worden zoals in het fobo, met een paar andere mensen. Nu zijn er alleen opeens heel veel bij gekomen, dat is natuurlijk niet erg, ik herhaal: NIET ERG! Leuk zelfs, heel gezellig, maar natuurlijk is de sfeer dan anders dan in het fobo, het zijn namelijk niet dezelfde mensen. Ik denk dat veel mensen van de oude groep dit gewoon erg jammer vinden. Ook zijn er nu zo veel mensen bij gekomen, dat het lijkt of die de SC een beetje overnemen. Dit zal vanzelf wel minder worden, want nieuw enzo, uiteindelijk zal niet iedereen hier zo veel posten meer.
Verder zijn er wel een paar die WEL lopen te baggeren en het een beetje verzieken, maar ik geef ook toe dat die niet zo veel posten.

Het valt dus allemaal wel mee naar mijn idee, alleen vinden sommige mensen het gewoon jammer dat het niet zoals in het fobo is. Ik hoop dat jullie dat ook een beetje snappen :@ ik ben niet zo goed in duidelijke verhalen typen, vragen zijn welkom :D
O+ ik hoop dat mensen dit lezen en ons nu wat snappen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 14 april 2011 @ 20:18:19 #16
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507196
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Kolonisten _O_
Ik ga je inmaken :7
Dat denk jij!
Ik heb de magische gave om bij negen van de tien worpen 7 te gooien.
Kom maar hier met die struikrover :D
  donderdag 14 april 2011 @ 20:18:26 #17
306874 sharr
kat is dat
pi_95507202
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Gelijk met zo'n attitude ergens posten komt niet vriendelijk over. En ik houd alleen van vriendelijke mensen.
Het is zijn attitude op fok, in het echt is hij heel erg lief :@
pi_95507212
quote:

Dit dus ja.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95507224
:W
Op zondag 18 maart 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik faal ;(
  donderdag 14 april 2011 @ 20:18:47 #20
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507225
wat kolonisten van catan? dat spel is baas :7
pi_95507228
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Dat denk jij!
Ik heb de magische gaven om bij negen van de tien worpen 7 te gooien.
Kom maar hier met die struikrover :D
:N
Ik neem mijn eigen dobbelstenen mee :6
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 14 april 2011 @ 20:19:00 #22
306874 sharr
kat is dat
pi_95507245
Bloempje, heel duidelijk uitgelegd _O_

Ik snap jullie punt, alleen hoop niet dat jullie verwachten dat we er nu allemaal vandoor gaan.. :@
  donderdag 14 april 2011 @ 20:19:05 #23
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95507252
quote:

Goed verwoord.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:19:07 #24
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507254
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat kolonisten van catan? dat spel is baas :7
Doe je mee?
pi_95507272
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef sharr het volgende:

[..]

Het is zijn attitude op fok, in het echt is hij heel erg lief :@
Op FOK! meestal ook hoor :@
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 14 april 2011 @ 20:19:28 #26
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507279
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Doe je mee?
waar wanneer hoe?
pi_95507283
quote:
verhaall
ja mooi verwoord wel ja :D ^O^ en nu niet allemaal bedreigd gaan voelen dat we een hekel aan jullie hebben want het ging echt maar om een klein aantal mensen :'( de meesten doen hier wel leuk mee enzo O+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:19:50 #28
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95507299
quote:
uitleg
snap het wel, ligt ook aan het moment denk ik, gaat niet altijd hetzelfde. Als er iets is kan men dat melden en dan kijk ik of ik het er mee eens ben. Ik ben de beroerdste niet en niet te moeilijk om rekening met de bedoeling van de SC te houden. Neem het serieus als er iets is maar dan hoor ik het graag op een concrete manier.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 14 april 2011 @ 20:20:00 #29
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507308
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef sharr het volgende:

Ik snap jullie punt, alleen hoop niet dat jullie verwachten dat we er nu allemaal vandoor gaan.. :@
Nee zeker niet, natuurlijk niet :o dat is absoluut niet de bedoeling :) Alleen dan snappen jullie misschien wat beter onze kant (onze kant :') dat klinkt weer alsof we tegen jullie zijn, wat zeker niet zo is) en ook dat het gewoon een beetje wennen is dat 'onze' SC zo anders is opeens :@
  donderdag 14 april 2011 @ 20:20:19 #30
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95507327
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef sharr het volgende:

Nee dat niet, maar er zijn sommigen die in deze SC posten om posten. Ga liever in op het onderwerp wat er dan speelt en iedereen is blij. Wat mc-Piel en Pizzalucht nu doen is dus ongewenst gedrag. Maar dat vind ik.
pi_95507328
quote:

ik wil namen weten. Ik ben niet zo van de subtiele hints (want: man)
als ik moet opbokken respecteer ik dat best..
pi_95507333
14.gif

Thumbs up voor deze slechte ontwikkeling.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:20:54 #33
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507347
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef n8n het volgende:

[..]

snap het wel, ligt ook aan het moment denk ik, gaat niet altijd hetzelfde. Als er iets is kan men dat melden en dan kijk ik of ik het er mee eens ben. Ik ben de beroerdste niet en niet te moeilijk om rekening met de bedoeling van de SC te houden. Neem het serieus als er iets is maar dan hoor ik het graag op een concrete manier.
Dat lijkt me ook niet meer dan redelijk :) als wij onduidelijk gaan lopen doen dan is het voor jullie ook niet duidelijk natuurlijk.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:20:57 #34
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507350
quote:

Duidelijk, maar ik denk dat het een beetje geduld vergt!
De nieuwelingen zullen vanzelf verdwijnen. Als de echte harde ARG7 kern nou gewoon doorzet, dan zal er vast wat van te maken zijn.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:20:58 #35
306874 sharr
kat is dat
pi_95507353
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]

Thumbs up voor deze slechte ontwikkeling.
:')
  donderdag 14 april 2011 @ 20:21:02 #36
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95507355
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Nee zeker niet, natuurlijk niet :o dat is absoluut niet de bedoeling :) Alleen dan snappen jullie misschien wat beter onze kant (onze kant :') dat klinkt weer alsof we tegen jullie zijn, wat zeker niet zo is) en ook dat het gewoon een beetje wennen is dat 'onze' SC zo anders is opeens :@
:{ Wanneer zijn we dan echte piraten?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_95507364
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar er zijn sommigen die in deze SC posten om posten. Ga liever in op het onderwerp wat er dan speelt en iedereen is blij. Wat mc-Piel en Pizzalucht nu doen is dus ongewenst gedrag. Maar dat vind ik.
Niks mis met mc-Piel.

En Gianni dit gaat niet over jou.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:21:27 #38
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95507380
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook niet meer dan redelijk :) als wij onduidelijk gaan lopen doen dan is het voor jullie ook niet duidelijk natuurlijk.
ik dacht leuk de mensen van de nachtbagger :@
  donderdag 14 april 2011 @ 20:21:33 #39
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507389
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:

[..]

als je meedoet met een topickaping met piratenplaatjes :P
pi_95507409
quote:

[..]

Na een duivelse hindernisbaan die nog geen enkel levend wezen heeft gehaald :@
Flaming hot
pi_95507417
Gewoon minder baggeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Klinkerbotsing op 14-04-2011 20:22:05 (ja dit zeg ik ;() ]
LEAVE KB ALONE.
pi_95507421
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Duidelijk, maar ik denk dat het een beetje geduld vergt!
De nieuwelingen zullen vanzelf verdwijnen. Als de echte harde ARG7 kern nou gewoon doorzet, dan zal er vast wat van te maken zijn.
Hier maak je een fout. Het is dus niet de bedoeling dat de ARG7 kern over blijft, dus degenen die in fobo ook zaten.
En nee dit bedoel ik niet hatelijk o.i.d.
pi_95507422
quote:

[..]

Sorry hoor, maar het huidige onderwerp slaat nergens op :)
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 14 april 2011 @ 20:22:09 #44
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507432
quote:

[..]

Na de ontgroening ~O>
Nee, maar serieus: post gewoon mee, komt allemaal goed, ondanks deze tijdelijke dip, is iedereen hier lief O+
pi_95507440
Het is hier dus géén dagbagger of wat dan ook.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:22:38 #46
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95507453
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Niks mis met mc-Piel.

En Gianni dit gaat niet over jou.
Niets tegen hem persoonlijk. Maar zijn postgedrag nam ik net als voorbeeld voor wat ik als ongewenst zie :X
pi_95507458
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Beach het volgende:
Het is hier dus géén dagbagger of wat dan ook.
Of een ONZ SC.
Flaming hot
pi_95507461
En lees aub de OP en de huisregels goed door en DOE er wat mee.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:22:50 #49
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507464
quote:

[..]

Wat loop jij nou allemaal slap te lullen?
Jij zit alleen maar op Klinker te katten, verder post je allemaal niet-grappige opmerkingen die eigenlijk niemand kan waarderen. Je hoeft niet op te bokken hoor, maar een beetje aanpassingsvermogen zou wel op z'n plaats zijn.

Ik ben geloof ik niet de enige die er zo over denkt. Maar ik kom hier niet om ruzie te maken! Ik kom hier voor een gezellige slowchat met m'n FOK! maten.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:22:57 #50
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507470
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Hier maak je een fout. Het is dus niet de bedoeling dat de ARG7 kern over blijft, dus degenen die in fobo ook zaten.
Dit inderdaad, iedereen is welkom, alleen we voelden ons even overgenomen :@
pi_95507490
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Jij zit alleen maar op Klinker te katten, verder post je allemaal niet-grappige opmerkingen die eigenlijk niemand kan waarderen. Je hoeft niet op te bokken hoor, maar een beetje aanpassingsvermogen zou wel op z'n plaats zijn.

Ik ben geloof ik niet de enige die er zo over denkt. Maar ik kom hier niet om ruzie te maken! Ik kom hier voor een gezellige slowchat met m'n FOK! maten.
Ik hou van je man, dat weet je. *;
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:23:28 #52
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507504
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het ook niet.
Maar je filtert zo wel de rotte appels eruit.
pi_95507508
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Niets tegen hem persoonlijk. Maar zijn postgedrag nam ik net als voorbeeld voor wat ik als ongewenst zie :X
Danger.Mouse nicht erwünscht
  donderdag 14 april 2011 @ 20:23:46 #54
306874 sharr
kat is dat
pi_95507521
Oke top, ik ga er vandoor tot het weer gezellig is of niet. Leuke ontwikkeling zo, echt.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:23:47 #55
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507523
waar is de gezelligheid ;( ?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:23:50 #56
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_95507526
Zo hier ben ik weer, ik heb bier en wil het delen. Ik zie dat ik iets gemist heb.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 14 april 2011 @ 20:24:10 #57
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507550
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Zo hier ben ik weer, ik heb bier en wil het delen. Ik zie dat ik iets gemist heb.
Doe mij maar eentje!
  donderdag 14 april 2011 @ 20:24:12 #58
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95507552
tijd voor een onderwerp dan
  donderdag 14 april 2011 @ 20:24:13 #59
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95507553
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om alles uit te gaan leggen :')
pi_95507556
quote:
Een paar dingetjes die even gezegd moesten worden. Meer niet.
pi_95507557
quote:
Pak de popcorn ook maar.
pi_95507582
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om alles uit te gaan leggen :')
Zwijg gewoon.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:24:44 #63
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95507583
Wie gaan we lynchen?
pi_95507594
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Dit inderdaad, iedereen is welkom, alleen we voelden ons even overgenomen :@
Zolang je niet bang bent, dat als je een keer niet kan meekomen met onderwerp je eruit ligt. Ik heb in zoveel SCs rondgepost en in de meeste ook vaak een topic overgeslagen omdat ik er vrij weinig mee had. Dat gebeurt nou eenmaal.
En dit is in het algemeen niet tegen jou :*
  donderdag 14 april 2011 @ 20:25:00 #65
141104 Patje1987
pi_95507602
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Pak de popcorn ook maar.
Niet in huis dus ik pak andere chips.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:25:14 #66
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507617
Goed, oke, gezegd dit. Als iemand nog iets kwijt wil, nu of in de toekomst, wie dan ook: zeg het, zeg het duidelijk, dan komen we er vast uit met z'n allen en is het weer gezellig O+
pi_95507621
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Zolang je niet bang bent, dat als je een keer niet kan meekomen met onderwerp je eruit ligt. Ik heb in zoveel SCs rondgepost en in de meeste ook vaak een topic overgeslagen omdat ik er vrij weinig mee had. Dat gebeurt nou eenmaal.
En dit is in het algemeen niet tegen jou :*
Maar dat voelt toch rot als het in principe jouw soort SC is :o
  donderdag 14 april 2011 @ 20:25:44 #68
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95507639
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Zwijg gewoon.
vind dit ook niet getuigen van het willen creëren van een goede sfeer, al geloof ik wel dat dit uiteindelijk de bedoeling is
  donderdag 14 april 2011 @ 20:25:44 #69
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95507640
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Zwijg gewoon.
Doe je mee? :)
pi_95507644
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja dit.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:25:55 #71
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507650
quote:

[..]

Tuurlijk, maar het kan natuurlijk dat het een keer ergens over gaat waar je niets mee hebt, dat was in het fobo ook.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:26:10 #72
141104 Patje1987
pi_95507670
Ik ben hier niet om het te verzieken, ik vind jullie allemaal gezellig en hoop dat jullie mij ook gezellig vinden. Zo niet heb ik wel liever dat je dat zegt :P
pi_95507675
niet dat het mij wat aangaat, maar waarom ARG7 als er 9 namen in de originele fobo staan? en waar zijn japieman en aight1? japieman ken ik nog geeneens?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:26:21 #74
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507684
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Doe je mee? :)
Kap met provoceren man, niemand hier die het op prijs stelt.
Je bent ook niet opeens heel stoer ofzo.
pi_95507689
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef n8n het volgende:

[..]

vind dit ook niet getuigen van het willen creëren van een goede sfeer, al geloof ik wel dat dit uiteindelijk de bedoeling is
Nee, goh. Hij moet gewoon normaal doen. Altijd dat gekut.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:26:27 #76
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507691
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef n8n het volgende:

[..]

Klinker en muis is een apart iets.. :') Jongens, kom op, reageer dan niet op elkaar...
  donderdag 14 april 2011 @ 20:26:28 #77
308564 HappyBob
pi_95507692
Gezelligheid is er wel weer vanaf he. Zit die proefperiode er al eens een keer op? 14.gif Slotje.
pi_95507694
Ben ik de enige die t een beetje overdreven vindt dat sommigen een beetje erg over de zeik zijn omdat de SC dood gaat? Het is maar een SC.
ik faal ;(
pi_95507711
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef gianni61 het volgende:
niet dat het mij wat aangaat, maar waarom ARG7 als er 9 namen in de originele fobo staan? en waar zijn japieman en aight1? japieman ken ik nog geeneens?
Die foto hebben we met een reden niet meegenomen :)
Flaming hot
  donderdag 14 april 2011 @ 20:26:41 #80
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95507713
als het onderwerp je niet aanstaat breng je iets nieuws in, als er animo is volgt men vanzelf
  donderdag 14 april 2011 @ 20:26:45 #81
306874 sharr
kat is dat
pi_95507721
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, oke, gezegd dit. Als iemand nog iets kwijt wil, nu of in de toekomst, wie dan ook: zeg het, zeg het duidelijk, dan komen we er vast uit met z'n allen en is het weer gezellig O+
Wat ik kwijt wil is dat in het begin leek dat iedereen welkom was en nu een beetje gezeik komt over omdat er maar zeven mensen waren eerst, en nu zoveel. Open dan gewoon een chat of een prive forum voor die personen, ofzoiets, maar ga geen openbare SC in een subforum maken als je daar niet tegen kan.
pi_95507725
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef gianni61 het volgende:
Die waren alleen in het begin er. Later niet meer, maar doet er niet toe verder.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:26:52 #83
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95507728
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Kap met provoceren man, niemand hier die het op prijs stelt.
Je bent ook niet opeens heel stoer ofzo.
DM
pi_95507746
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Henkie94 het volgende:
Ben ik de enige die t een beetje overdreven vindt dat sommigen een beetje erg over de zeik zijn omdat de SC dood gaat? Het is maar een SC.
Henkie, dit is geen onz sc of een dagbagger.
Flaming hot
pi_95507752
quote:

[..]

Ja duh, maar het kan toch gebeuren dat je een keer niet kan meepraten. Als je steeds van onderwerp moet veranderen omdat 1 iemand van de ' oorspronkelijke arg7' niet kan meepraten is dat schijt irritant en ook niet topic bevorderend. Maar dat is mijn mening.
pi_95507756
quote:
ik doe met je mee. ik trek een juup open en zet echte meisjes in de jungle op!
pi_95507766
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Henkie94 het volgende:
Niet zomaar een SC voor ons hoor.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:27:40 #88
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507787
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:

[..]

Wat ik kwijt wil is dat in het begin leek dat iedereen welkom was en nu een beetje gezeik komt over omdat er maar zeven mensen waren eerst, en nu zoveel. Open dan gewoon een chat of een prive forum voor die personen, ofzoiets, maar ga geen openbare SC in een subforum maken als je daar niet tegen kan.
Dat snap ik, wij moeten ook gewoon ons een beetje aanpassen, natuurlijk is het jammer dat het niet zoals in het fobo is, maar dit is ook gewoon gezellig. En dit hadden we inderdaad kunnen verwachten.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:27:50 #89
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507800
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik doe met je mee. ik trek een juup open en zet echte meisjes in de jungle op!
Heb je nog plek op de bank? Gelijk Oh oh tirol erachteraan? Dan wil ik mee doen.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:27:56 #90
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507811
kan er alsjeblieft een ander onderwerp worden aangeboord :'( :'( :'(
pi_95507832
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat ga je dit weekend doen?
pi_95507834
quote:
Nee, allemaal ontwijken enzo.
pi_95507835
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Henkie, dit is geen onz sc of een dagbagger.
Weet ik.

quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Beach het volgende:

[..]

Niet zomaar een SC voor ons hoor.
Mensen buiten ARG7 snappen dat niet, dus waarom is er uberhaupt een SC?
ik faal ;(
pi_95507838
quote:
Kolonisten was toch een goed onderwerp? ;(
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 14 april 2011 @ 20:28:22 #95
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95507844
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben hier niet om het te verzieken, ik vind jullie allemaal gezellig en hoop dat jullie mij ook gezellig vinden. Zo niet heb ik wel liever dat je dat zegt :P
het laatste wat ik er over kwijt wil
  donderdag 14 april 2011 @ 20:28:23 #96
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507846
quote:
Dit lijkt me nu even een goed plan :Y
pi_95507847
Wat gaan jullie morgen doen?
LEAVE KB ALONE.
pi_95507856
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:

[..]

Iedereen is welkom, maar ken je het gevoel dat je eindelijk een eigen plekje hebt en opeens wordt het overladen met andere mensen die nooit eerder toenadering gezocht hebben en wel met elkaar gezellig doen en 'de orginele' mensen daarbuiten laten :@
Flaming hot
  donderdag 14 april 2011 @ 20:28:33 #99
308564 HappyBob
pi_95507860
quote:
Ja, wat vinden jullie een goed idee voor een nieuwe SC? 14.gif
  donderdag 14 april 2011 @ 20:28:57 #100
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507887
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stage lopen bij de baby's O+
pi_95507900
quote:
Jou lastig vallen.
pi_95507906
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Stage lopen bij de baby's O+
Awww.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:29:12 #103
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507908
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Ja, wat vinden jullie een goed idee voor een nieuwe SC? [ afbeelding ]
:'( :'( HappyBob wat is er gebeurt met je man :'( :'(
pi_95507912
Kom we beginnen een SC in ONZ en dan niet nachtbagger maar dan geven we het een andere naam.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:29:25 #105
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95507920
quote:
terrasje pakken mochten de weergoden mij goedgezind zijn
  donderdag 14 april 2011 @ 20:29:28 #106
141104 Patje1987
pi_95507926
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Iedereen is welkom, maar ken je het gevoel dat je eindelijk een eigen plekje hebt en opeens wordt het overladen met andere mensen die nooit eerder toenadering gezocht hebben en wel met elkaar gezellig doen en 'de orginele' mensen daarbuiten laten :@
Ja dit snap ik wel
  donderdag 14 april 2011 @ 20:29:36 #107
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507937
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef n8n het volgende:

[..]

terrasje pakken mochten de weergoden mij goedgezind zijn
Ik ben bijzonder jaloers.
pi_95507950
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef FreezePop het volgende:
Kom we beginnen een SC in ONZ en dan niet nachtbagger maar dan geven we het een andere naam.
Dagbagger. 7.gif7.gif7.gif
LEAVE KB ALONE.
pi_95507959
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Heb je nog plek op de bank? Gelijk Oh oh tirol erachteraan? Dan wil ik mee doen.
geen probleem, pils genoeg. nog meer mensen?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:29:52 #110
306874 sharr
kat is dat
pi_95507965
Kan er geen andere SC komen voor iedereen? Dat hier die zeven piraten kunnen blijven allus? Geen gezeur meer, en dan hoeven veel mensen hun posts niet aan te passen, als die blijkbaar irritant zijn.
pi_95507968
quote:
Op gesprek voor een tijdelijk huisje :7 En daarna naar sharr O+
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_95507972
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Hier kan ik mij wel in vinden, maar vooral met je laatste toevoeging.
pi_95507975
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Dagbagger. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Scherp.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:30:07 #114
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95507986
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Ik ben bijzonder jaloers.
baby's kunnen ook leuk zijn :@ soms
pi_95508005
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
Kan er geen andere SC komen voor iedereen? Dat hier die zeven piraten kunnen blijven allus? Geen gezeur meer, en dan hoeven veel mensen hun posts niet aan te passen, als die blijkbaar irritant zijn.
Nee.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:30:21 #116
306874 sharr
kat is dat
pi_95508007
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Op gesprek voor een tijdelijk huisje :7 En daarna naar sharr O+
O+ yesh.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:30:33 #117
308564 HappyBob
pi_95508023
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Hatsekiedee het volgende:

[..]

:'( :'( HappyBob wat is er gebeurt met je man :'( :'(
Al dat gejank om iets wat mij nog steeds niet duidelijk is :r
pi_95508025
quote:
Maar dat is niet de bedoeling.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:30:45 #119
306874 sharr
kat is dat
pi_95508031
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nee.
Ok, dan blijven we allemaal hier en moeten jullie maar wennen aan de manier van posten van anderen.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:30:58 #120
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95508052
echte dames in de jungle yeah yeah yeah
  donderdag 14 april 2011 @ 20:30:59 #121
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508056
quote:
Het is echt niet dat we alleen met die mensen weer een SC willen ofzo, echt niet. En ook zeker niet dat we posts irritant vinden ofzo, dat is het niet.
pi_95508064
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef sharr het volgende:

[..]

Ok, dan blijven we allemaal hier en moeten jullie maar wennen aan de manier van posten van anderen.
Nee. Lees wat Breezer net postte.
LEAVE KB ALONE.
pi_95508076
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef n8n het volgende:
echte dames in de jungle yeah yeah yeah
BRITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT O+ O+ O+ O+ O+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:31:24 #124
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508082
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef n8n het volgende:

[..]

baby's kunnen ook leuk zijn :@ soms
Vaak :@ tenzij ze janken.
pi_95508086
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef sharr het volgende:

[..]

Eerder dat jullie wennen aan ons.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:31:35 #126
308564 HappyBob
pi_95508096
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Het is echt niet dat we alleen met die mensen weer een SC willen ofzo, echt niet. En ook zeker niet dat we posts irritant vinden ofzo, dat is het niet.
Wat is het dan wel?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:31:35 #127
306874 sharr
kat is dat
pi_95508097
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
pi_95508098
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:31 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dom wicht :')
You can call me Commander.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:31:42 #129
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508103
Laten we wennen aan elkaar, wat dachten jullie daarvan O+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:31:47 #130
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95508110
quote:

[..]

zij is mijn held, samen met Ymke :D
pi_95508115
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:31 schreef K-Cash het volgende:

[..]

Dom wicht :')
Schat van een chick O+
pi_95508142
quote:

[..]

Schat van een chick O+
Zou kunnen, maar hersens heeft ze niet echt :@
pi_95508144
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:31 schreef n8n het volgende:

[..]

quote:

[..]

bah Ymke :')
  donderdag 14 april 2011 @ 20:32:16 #134
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95508153
Tot over een uurtje!

Ymke _O_
  donderdag 14 april 2011 @ 20:32:34 #135
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95508173
quote:

[..]

Schat van een chick O+
inderdaad, heerlijk naïef lief O+ lijkt me af en toe heerlijk om zo simpel te zijn
  donderdag 14 april 2011 @ 20:32:43 #136
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508178
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:31 schreef sharr het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
Ja, er zijn posts waar ik me aan irriteer, maar niet alleen van de 'nieuwe mensen'. Maar dat is niet alleen hier, het is gewoon anders, even wennen, dat was het probleem. Voor zover er echt een probleem is.
pi_95508186
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef K-Cash het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar hersens heeft ze niet echt :@
Maakt mij niet uit, je kan om en met haar lachen en ze is hartstikke lief.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:32:53 #138
308564 HappyBob
pi_95508193
quote:

[..]

Gewoon omdat ze zo fucking dom zijn :') Soort van leedvermaak eigenlijk. Leuk om te kijken wel 14.gif
pi_95508214
Wat verwacht je? Een SC, in ONZ, op een openbaar forum? Ja daar komen mensen op af. Dikke huilie leef er mee.
pi_95508219
quote:

[..]

oh, wat praat die iritant.

Dan vind ik de meisjes hier toch veel leuker...
  donderdag 14 april 2011 @ 20:33:19 #141
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95508223
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

bah Ymke :')
ze is heerlijk zichzelf
pi_95508240
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Maakt mij niet uit, je kan om en met haar lachen en ze is hartstikke lief.
Je kunt zeker om haar lachen ja _O-
pi_95508247
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]

oh, wat praat die iritant.

Dan vind ik de meisjes hier toch veel leuker...
Ik praat bijna hetzelfde als haar :@ Wel minder maar.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:33:42 #144
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95508252
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:33:50 #145
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95508266
Ik ga douchen en voor vanavond iets anders doen. Tot morgen :*
  donderdag 14 april 2011 @ 20:34:02 #146
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95508284
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef K-Cash het volgende:

[..]

Je kunt zeker om haar lachen ja _O-
wat wil je nog meer als je tv kijkt :+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:34:05 #147
306874 sharr
kat is dat
pi_95508290
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Ragboer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vraag ik me ook af. :r
  donderdag 14 april 2011 @ 20:34:10 #148
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95508296
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef FreezePop het volgende:
Wat verwacht je? Een SC, in ONZ, op een openbaar forum? Ja daar komen mensen op af. Dikke huilie leef er mee.
ja maar er zijn nog zoveel ander SC's maar iedereen gaat hierheen en niemand wil weg, ik ook niet :'(
  donderdag 14 april 2011 @ 20:34:14 #149
141104 Patje1987
pi_95508302
Mensen ik word er een beetje naar van dat RTL 5 het niet doet als mijn computer aan staat. Dit betekent dat ik nu die dames in de jungle ding mis. Ik moet een beetje wenen.
pi_95508304
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ga douchen en voor vanavond iets anders doen. Tot morgen :*
BIER DRINKEN HELEMAAL LOSGAAN WOAWHWAOHWHHEHEHEEEE 7.gif
pi_95508317
quote:
dan post je toch ook even in oldies, bef, bof, homo en de rest van sc :)
Flaming hot
pi_95508319
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Hatsekiedee het volgende:

[..]

ja maar er zijn nog zoveel ander SC's maar iedereen gaat hierheen en niemand wil weg, ik ook niet :'(
Iedereen gaat hierheen omdat ONZ.
pi_95508321
quote:
Ja we waren al over op een ander onderwerp hoor inmiddels of wil je nog even doorgaan met stoken
pi_95508335
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Ragboer het volgende:
SPOILER
Waarom zou jij dat niet mogen?
pi_95508360
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

dan post je toch ook even in oldies, bef, bof, homo en de rest van sc :)
Dat is anders, dit is gewoon nachtbagger in een nieuw jasje.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:35:01 #156
308564 HappyBob
pi_95508364
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik word er een beetje naar van dat RTL 5 het niet doet als mijn computer aan staat. Dit betekent dat ik nu die dames in de jungle ding mis. Ik moet een beetje wenen.
www.rtlgemist.nl :@ Eventjes wachten en je kunt het daar gewoon bekijken :P
pi_95508400
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Ja, en dat is waar jij fout zit.
Flaming hot
pi_95508402
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. :@
  donderdag 14 april 2011 @ 20:35:49 #159
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508407
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Nee, dat is het dus niet. Dat is het hele punt.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:35:56 #160
141104 Patje1987
pi_95508415
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Ja dat ga ik nu doen maar dan nog vind ik het naar dat gewoon sommige zenders storen, of het niet doen als mijn PC aan staat. Dit terwijl de stekkers in een ander blok zitten enzo.

Echt iemand heeft het niet goed met mij voor daarboven ;(
pi_95508420
Oke genoeg over dat emo gedoe.

Bagger lekker verder allen. :W
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:36:09 #162
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95508430
Mag je iemand de vinketering wensen over DM of valt dat onder doodsverwensing?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:36:28 #163
308564 HappyBob
pi_95508453
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Ja we waren al over op een ander onderwerp hoor inmiddels of wil je nog even doorgaan met stoken
Ik zoek zelf eigenlijk ook naar duidelijkheid. Want begrijp nog steeds geen reet van wat het probleem nou precies is :?
pi_95508456
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef mc-Piel het volgende:
Alles mag per DM :9~
pi_95508461
quote:
Doe wat je wilt maar ga zoiets niet melden hier :W
  donderdag 14 april 2011 @ 20:36:41 #166
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95508467
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Waarom zou jij dat niet mogen?
Omdat ik niet bij de originele ARG7 hoor en maar 5x in het fobo heb gepost. En dat er mensen nu met dat "wij" en "jullie" komen, waar ik dus niet tegen kan. En het feit dat sommige mensen niet gelijk zeggen wat ze denken maar heel vaag gaan lopen doen.
pi_95508469
quote:
Mag wel. Maar wel subtiel.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:37:07 #168
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95508510
Hallo.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:37:10 #169
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95508518
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Doe wat je wilt maar ga zoiets niet melden hier :W
Het was slechts een vraag :D ! Zou zonde zijn als ik dalijk niet mag posten hier!

van de FA's, niet van jullie :*
pi_95508519
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Ik zoek zelf eigenlijk ook naar duidelijkheid. Want begrijp nog steeds geen reet van wat het probleem nou precies is :?
pi_95508525
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Omdat ik niet bij de originele ARG7 hoor en maar 5x in het fobo heb gepost. En dat er mensen nu met dat "wij" en "jullie" komen, waar ik dus niet tegen kan. En het feit dat sommige mensen niet gelijk zeggen wat ze denken maar heel vaag gaan lopen doen.
Hoezo jij post toch gewoon leuk en normaal mee?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:37:18 #172
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_95508527
Wat een kneuzenparade, ruzie op een forum. :')
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_95508535
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Mag wel. Maar wel subtiel.
geef eens een voorbeeld. vrouwen zijn beter in subtiele hints..
pi_95508562
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Haarklip het volgende:
Ga weg.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:37:45 #175
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508571
Subtiliteit werkt blijkbaar niet, daar zijn we nou toch wel achter jongens _O- :')
  donderdag 14 april 2011 @ 20:38:17 #176
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95508611
Ik ben beneden met een biertje Echte meisjes in de jungle kijken!

Ik kom terug als het vuur geblust is :*
pi_95508616
quote:
Gebeurt overal wel :') Ik ken er ook zat die op deze SC kotsen, maar hier niet komen. Als die hier komen zou het wel feest zijn w/
  donderdag 14 april 2011 @ 20:38:29 #178
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95508625
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoezo jij post toch gewoon leuk en normaal mee?
Oke dan Ragbroer. Ik begreep dat vage alleen niet echt. Zeg dan gewoon wat er is denk ik dan. Had ook in een paar post gekund ipv een heel topic. En iedereen gaat elkaar toch groeten, misschien een beetje inbannen enzo. Tips van mij. Nu weer leuk meedoen, we gaan naar Woudrichem. Daar enteren.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:39:16 #179
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95508689
dit topic gaat nu over de zee en alles wat daarmee te maken heeft: water bootjes zout zon strand. Maar vooral niet meer over dat gedoe want daar ben ik nu wel een beetje schijtziek van
  donderdag 14 april 2011 @ 20:39:31 #180
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508704
quote:
Ga er nog meer drama van maken anders :')
SPOILER
  donderdag 14 april 2011 @ 20:39:55 #181
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_95508731
Als je wil dat er geen of nauwelijks nieuwe mensen bij komen moet je hier geen SC gaan openen, maak dan zelf een forum aan en post daar lekker.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  donderdag 14 april 2011 @ 20:39:55 #182
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508733
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
dit topic gaat nu over de zee en alles wat daarmee te maken heeft: water bootjes zout zon strand. Maar vooral niet meer over dat gedoe want daar ben ik nu wel een beetje schijtziek van
Eens. Geen drama meer, kom op, dat maakt het er niet leuker op.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:39:56 #183
308564 HappyBob
pi_95508735
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
Zonder duidelijkheid lopen mensen straks weer te janken. Daarom blijf ik daar nog maar even op doorgaan.
pi_95508771
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Zonder duidelijkheid lopen mensen straks weer te janken. Daarom blijf ik daar nog maar even op doorgaan.
Ben het met deze wijze man eens.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:40:38 #185
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95508785
Wat is jullie favoriete ijsje voor op het strand in de zomer? ik houd erg van perenijs :9~
  donderdag 14 april 2011 @ 20:40:41 #186
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95508789
Ik houd me neutraal in dezen.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:40:58 #187
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95508809
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat is jullie favoriete ijsje voor op het strand in de zomer? ik houd erg van perenijs :9~
Festini Perenijsjes :~!
  donderdag 14 april 2011 @ 20:41:00 #188
306874 sharr
kat is dat
pi_95508813
quote:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens. Dan komen mensen straks steeds vragen '' ben ik welkom? ''. liever oplossen dan.
pi_95508831
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Hatsekiedee het volgende:
Aardbeienijs, wel van hetzelfde merk als perenijs.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:41:21 #190
306874 sharr
kat is dat
pi_95508851
Hoe kunnen jullie nou van perenijsjes houden? Ik vind die serieus zo vies :@
  donderdag 14 april 2011 @ 20:41:33 #191
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95508872
ik pereneis
  donderdag 14 april 2011 @ 20:41:34 #192
308564 HappyBob
pi_95508874
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
Dat zijn echt de lekkerste festini ijsjes :o
  donderdag 14 april 2011 @ 20:41:41 #193
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95508885
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
Heb je die van Festini ooit gehad? Waar vroeger van die vragen op stonden :9?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:41:42 #194
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508886
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Dat zijn echt de lekkerste festini ijsjes :o
Eens.
pi_95508899
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef n8n het volgende:
ik pereneis
ik las peners.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:41:55 #196
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508906
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Die vragen waren tof O+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:12 #197
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95508924
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ik las peners.
waar het hart van vol is..
pi_95508927
quote:

[..]

ik las peners.
Nu denk ik aan Penisbaard. Even naar zijn kliekje toe.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:17 #199
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95508933
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Die vragen waren tof O+
Ik wist ze altijd *).
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:19 #200
306874 sharr
kat is dat
pi_95508936
quote:

[..]

Ja ;(
pi_95508965
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef n8n het volgende:

[..]

waar het hart van vol is..
Ik heb geen hart.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:43 #202
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95508970
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef sharr het volgende:

[..]

Ja ;(
Die zijn ZO lekker.
pi_95508971
quote:

[..]

ik las peners.
is dat uberhaupt een woord?
maar perenijs blijft smerig..
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:43 #204
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95508972
Ik heb alleen een hekel aan houten ijsstokjes, dat smaakt vies :')
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:51 #205
308564 HappyBob
pi_95508981
quote:

[..]

Of Festini zit zo vol fruit, dat zuig je er echt niet uit :D
pi_95508983
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Nu denk ik aan Penisbaard. Even naar zijn kliekje toe.
Doei.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:51 #207
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95508984
die vragen dat is wel lang geleden zeg ik kan het me nog herinneren
  donderdag 14 april 2011 @ 20:43:10 #208
308564 HappyBob
pi_95509006
quote:

[..]

pi_95509007
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]

is dat uberhaupt een woord?
maar perenijs blijft smerig..
Op fok wel!
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:43:19 #210
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509018
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Of Festini zit zo vol fruit, dat zuig je er echt niet uit :D
Prachtige slogan. Misschien laat ik die op m'n onderbuik tatoeëren.
pi_95509020
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Doei.
Blijf hier wel hoor, tenzij je mij irritant vind.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:43:28 #212
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509028
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Oke Bob, ik hap, vertel, wat wil je nog weten allemaal dan :D
  donderdag 14 april 2011 @ 20:43:44 #213
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509044
Dit wordt nog een tijdje heel hatelijk allemaal :')
  donderdag 14 april 2011 @ 20:43:47 #214
308564 HappyBob
pi_95509049
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Prachtige slogan. Misschien laat ik die op m'n onderbuik tatoeëren.
En als klein kind dan hard gaan zuigen aan die ijsjes om te bewijzen dat je het toch wel kunt :D
pi_95509057
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
Dit wordt nog een tijdje heel hatelijk allemaal :')
:r jij
  donderdag 14 april 2011 @ 20:44:03 #216
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509073
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Beach het volgende:

[..]

:r jij
Ik vind jou wel lief ;(
pi_95509078
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Blijf hier wel hoor, tenzij je mij irritant vind.
Neenee. Hvj.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:44:11 #218
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509085
quote:

[..]

En als klein kind dan hard gaan zuigen aan die ijsjes om te bewijzen dat je het toch wel kunt :D
gast, onderbuik :o
pi_95509089
quote:

[..]

Vroeger stonden toch altijd van die raadseltjes op die stokjes?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:44:15 #220
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509090
quote:

[..]

Whehe.

Ik zoog een keer aan zo'n ijsje en toen zat er een peer in mijn mond :@.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:44:40 #221
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95509113
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Vroeger stonden toch altijd van die raadseltjes op die stokjes?
ja dat weet ik nog jeugdherinneringen zeg O+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:44:48 #222
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509122
Even sig aanpassen.
pi_95509131
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Op fok wel!
oke, dan mag het.

ik ga op de bank voor de tv liggen (met een biertje)

morgen tijdens mijn werk verwacht ik jullie allen met goede moed aanwezig om mij mijn vrijdag door te helpen

de groetjens :W
  donderdag 14 april 2011 @ 20:44:56 #224
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95509136
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Whehe.

Ik zoog een keer aan zo'n ijsje en toen zat er een peer in mijn mond :@.
een hele peer zomaar ineens :o
pi_95509160
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
Even sig aanpassen.
Wrom?
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef gianni61 het volgende:

[..]

oke, dan mag het.

ik ga op de bank voor de tv liggen (met een biertje)

morgen tijdens mijn werk verwacht ik jullie allen met goede moed aanwezig om mij mijn vrijdag door te helpen

de groetjens :W
Hahaha, doeidoei fijne avond!! *;
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:45:47 #226
308564 HappyBob
pi_95509197
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Oke Bob, ik hap, vertel, wat wil je nog weten allemaal dan :D
Ik wil gewoon weten waarom iedereen het 'hier niet meer leuk vindt'. En jij probeert het dan nog wel uit te leggen, maar de rest die deze mening deelt wilt/durft niet duidelijk te zijn.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:46:03 #227
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509224
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Wrom?

Jij staat er nog in heur :7.
pi_95509227
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Ik wil gewoon weten waarom iedereen het 'hier niet meer leuk vindt'. En jij probeert het dan nog wel uit te leggen, maar de rest die deze mening deelt wilt/durft niet duidelijk te zijn.
Ik heb mijn mening dacht ik haarfijn neergezet.
pi_95509237
quote:

[..]

We delen dezelfde mening.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:46:55 #230
308564 HappyBob
pi_95509283
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

We delen dezelfde mening.
Probeer het dan eens duidelijk te formuleren..want na Bloempje d'r uitleg was ik nog niet echt veel wijzer.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:47:07 #231
306874 sharr
kat is dat
pi_95509295
Serieus, van die stop-met-roken reclames krijg ik juist veel meer zin om te roken. Dat heeft gewoon echt geen nut :')
  donderdag 14 april 2011 @ 20:47:23 #232
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509310
ff tussendoor: anti-rookreclames :')
pi_95509331
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Probeer het dan eens duidelijk te formuleren..want na Bloempje d'r uitleg was ik nog niet echt veel wijzer.
Nou. Waarom niet?
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:47:44 #234
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509334
quote:

[..]

Ach, tsja, ik denk dat de crisis nu wel een beetje weg is, 'iedereen' heeft even kunnen zeggen wat ze vonden, al dan niet duidelijk, nu gewoon weer verder en zien hoe het gaat denk ik.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:47:47 #235
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509336
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
Serieus, van die stop-met-roken reclames krijg ik juist veel meer zin om te roken. Dat heeft gewoon echt geen nut :')
:D
pi_95509339
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef n8n het volgende:
ff tussendoor: anti-rookreclames :')
Nu heb ik trek in een sigaret.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:47:49 #237
308564 HappyBob
pi_95509340
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening dacht ik haarfijn neergezet.
Kennelijk heb ik jouw uitleg gemist..zou je deze even kunnen quoten?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:48:09 #238
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95509363
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Nu heb ik trek in een sigaret.
Pak er eentje. :)
  donderdag 14 april 2011 @ 20:48:18 #239
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509377
sexy rokende meisjes O+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:48:28 #240
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509385
Roken :r
pi_95509402
Ik wil goed kunnen poolen, wie leert het mij?
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:48:43 #242
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509406
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
Roken :r
  donderdag 14 april 2011 @ 20:48:46 #243
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95509413
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef n8n het volgende:
sexy rokende meisjes O+
pi_95509422
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Kennelijk heb ik jouw uitleg gemist..zou je deze even kunnen quoten?
Zoek maar terug. Wat mij betreft is er genoeg over gezegd.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:48:55 #245
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95509424
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
klopt ja, iedereen weet nu wel dat roken slecht is en als mensen willen roken doen ze dat toch wel reclame of niet.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:48:59 #246
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95509431
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit altijd in Ozebi.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:49:14 #247
308564 HappyBob
pi_95509447
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nou. Waarom niet?
Omdat het op mij heel vaag overkwam. Maar het doet er verder ook niet toe waarom ik haar post niet snap.
pi_95509449
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Ik zit altijd in Ozebi.
Hé wat? :o
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:49:24 #249
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509459
quote:
extra bier drinken doet wonderen
pi_95509464
quote:
Carpoolen is het deelgebruik van de auto, voornamelijk voor het woon-werkverkeer. Het verdelen van de autokosten over de inzittenden is een belangrijk kostenvoordeel. In België bestaat ook een fiscaal voordeel voor carpoolen. Carpoolen wordt ook vaak gezien als een oplossing voor het fileprobleem. De Nederlandse en Vlaamse overheid hebben in de afgelopen jaren vele carpoolplaatsen langs de wegen aangelegd.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:49:45 #251
306874 sharr
kat is dat
pi_95509491
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Hatsekiedee het volgende:

[..]

klopt ja, iedereen weet nu wel dat roken slecht is en als mensen willen roken doen ze dat toch wel reclame of niet.
Ja daarom, en dan gaan ze sigaretten laten zien. En dan denk ik aan sigaretten en dan gaat het mis. :')
  donderdag 14 april 2011 @ 20:49:50 #252
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95509497
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Hé wat? :o
Als ik ga poolen in Utreg. :P Zullen wij een keer poolen?
pi_95509501
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef n8n het volgende:

[..]

extra bier drinken doet wonderen
_O- oh? Ik mikte al vet scheef en dat zonder bier.
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef K-Cash het volgende:

[..]

Carpoolen is het deelgebruik van de auto, voornamelijk voor het woon-werkverkeer. Het verdelen van de autokosten over de inzittenden is een belangrijk kostenvoordeel. In België bestaat ook een fiscaal voordeel voor carpoolen. Carpoolen wordt ook vaak gezien als een oplossing voor het fileprobleem. De Nederlandse en Vlaamse overheid hebben in de afgelopen jaren vele carpoolplaatsen langs de wegen aangelegd.
_O-
LEAVE KB ALONE.
pi_95509502
Poolen is een eitje.
pi_95509522
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Als ik ga poolen in Utreg. :P Zullen wij een keer poolen?
Ik heb het vandaag voor het eerst gedaan. :o
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:50:16 #256
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509524
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Omdat het op mij heel vaag overkwam. Maar het doet er verder ook niet toe waarom ik haar post niet snap.
Daar was ik al bang voor :@ duidelijk verhaal vertellen is moeilijk :') maar als je nog brandende vragen hebt kun je altijd DMen, ik geloof dat hier wel genoeg drama geweest is nu :P
  donderdag 14 april 2011 @ 20:50:18 #257
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509526
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef sharr het volgende:

[..]

Ja daarom, en dan gaan ze sigaretten laten zien. En dan denk ik aan sigaretten en dan gaat het mis. :')
leuk in de bios als er een opgestoken wordt :D
  donderdag 14 april 2011 @ 20:50:34 #258
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509548
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Beach het volgende:
Poolen is een eitje.
Ik kan het niet zo goed :@
  donderdag 14 april 2011 @ 20:50:36 #259
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509552
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef n8n het volgende:

[..]

leuk in de bios als er een opgestoken wordt :D
Leuk ook die sprinklers die dan afgaan.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:50:39 #260
308564 HappyBob
pi_95509558
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Zoek maar terug. Wat mij betreft is er genoeg over gezegd.
Wat is dit nou voor antwoord dan? :') Eerst lopen zeuren en dan niet de moeite nemen om het duidelijk te maken :')______________________________________________!
  donderdag 14 april 2011 @ 20:50:39 #261
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509561
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

_O- oh? Ik mikte al vet scheef en dat zonder bier.

2 keer min is plus :+
pi_95509584
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef n8n het volgende:

[..]

2 keer min is plus :+
:@ Ik werd wel gematst af en toe ja.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:51:06 #263
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509586
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Leuk ook die sprinklers die dan afgaan.
ok duidelijk roken is niks voor jou :*
  donderdag 14 april 2011 @ 20:51:25 #264
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509606
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef n8n het volgende:

[..]

ok duidelijk roken is niks voor jou :*
Weet ik. Daarom begin ik er ook niet aan :*.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:51:28 #265
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95509611
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik heb het vandaag voor het eerst gedaan. :o
Dan ga ik het je leren.
pi_95509644
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Dan ga ik het je leren.
Ik ga niet over de tafel liggen als je dat soms dacht! :{w
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:51:56 #267
308564 HappyBob
pi_95509647
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor :@ duidelijk verhaal vertellen is moeilijk :') maar als je nog brandende vragen hebt kun je altijd DMen, ik geloof dat hier wel genoeg drama geweest is nu :P
Gewoon lekker wachten tot weer iedereen loopt te janken dus..dat schiet op..
pi_95509686
Ik vind poolen leuk om te doen :)

Maar ik bak dr niks van :')
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  donderdag 14 april 2011 @ 20:52:29 #269
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95509687
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Waar denk jij nou allemaal aan ineens? :{
  donderdag 14 april 2011 @ 20:52:29 #270
320438 JApieman
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef sharr het volgende:

[..]

Ze kunnen beter wat zwart gerookte longen laten zien.
¯_(ツ)_/¯
  donderdag 14 april 2011 @ 20:52:39 #271
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509697
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

dat is tenminste wel duidelijke taal :D
  donderdag 14 april 2011 @ 20:53:23 #272
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509747
Ik kan online beter poolen dan in't echhie.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:53:25 #273
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509750
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Gewoon lekker wachten tot weer iedereen loopt te janken dus..dat schiet op..
Volgens mij heeft verder niemand problemen meer?
pi_95509751
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Waar denk jij nou allemaal aan ineens? :{
Neenee, die jongen waarmee ik was wou dat ik dat even ging doen.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:53:43 #275
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509769
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Neenee, die jongen waarmee ik was wou dat ik dat even ging doen.
Hoe durft ie :o
pi_95509773
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef n8n het volgende:

[..]

dat is tenminste wel duidelijke taal :D
:@
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Zeroku het volgende:
Op de Wii kan ik het ook :@
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:53:54 #277
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95509780
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Zeroku het volgende:
waar?
pi_95509784
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Hoe durft ie :o
Ja! :o Maar ik deed het niet. :)
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:54:10 #279
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509798
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef JApieman het volgende:

[..]

Ze kunnen beter wat zwart gerookte longen laten zien.
Werkt ook niet :')
  donderdag 14 april 2011 @ 20:54:20 #280
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509808
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja! :o Maar ik deed het niet. :)
zie je wel meer bier :@
  donderdag 14 april 2011 @ 20:54:25 #281
308564 HappyBob
pi_95509811
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Volgens mij heeft verder niemand problemen meer?
Dus het probleem was het onderwerp? :') Aangezien er verder niet echt veel veranderd is..
  donderdag 14 april 2011 @ 20:54:39 #282
141104 Patje1987
pi_95509826
Ik kan wel een beetje poolen
  donderdag 14 april 2011 @ 20:54:40 #283
320438 JApieman
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Werkt ook niet :')
Bij mij wel.
¯_(ツ)_/¯
pi_95509850
oow voetbal is nog niet begonnen :@ ben ik weer :7
pi_95509866
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef n8n het volgende:

[..]

zie je wel meer bier :@
_O-
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
:7 Ik niet. ;(
LEAVE KB ALONE.
pi_95509886
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
Hoiii
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:55:41 #287
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509894
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Hatsekiedee het volgende:

[..]

waar?
http://www.8ballclub.com/
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Op de Wii kan ik het ook :@
Daar faalde ik dan weer grandioos in :'( :D.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:55:58 #288
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509910
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
wat waar en wanneer?
  donderdag 14 april 2011 @ 20:56:00 #289
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509912
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Dus het probleem was het onderwerp? :') Aangezien er verder niet echt veel veranderd is..
Nee :') ik denk dat een aantal mensen zich op zaten te vreten dat het zo anders was dan in het fobo en dat even kwijt moesten. Wat er wat beter uit had kunnen komen, dat geef ik meteen toe.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:56:01 #290
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95509913
Oke Klinker, dan gaan we bier drinken en leer ik je poolen. Deal?
pi_95509922
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Daar faalde ik dan weer grandioos in :'( :D.
_O-

Ik ook een beetje, maar nu snap ik de bedoeling van het hele spel enzo :D Dat vind ik tof!
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:56:13 #292
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509927
quote:
Ik ben ook wel redelijk in de omgang met Polen.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:56:20 #293
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509935
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Maak je foto's na het bier?
pi_95509951
quote:
Laatste keer dat ik poolde deed ik samen met een vriend tegen 2 anderen en nadat de ballen een beetje verspreid lagen na hun stoten was ik aan de beurt en met een rare manoeuvre stootte ik meteen die 8ball erin en game over :'( :@
  donderdag 14 april 2011 @ 20:56:38 #295
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95509953
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Maak je foto's na het bier?
Nee, ik maak nooit fotos.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:56:43 #296
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95509956
Joeehoeeee, Jaelle is eruit :D
pi_95509958
quote:
Misschien. :@
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:57:01 #298
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95509976
quote:

[..]

Nee, ik maak nooit fotos.
Jammer :@
pi_95509981
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik poolde deed ik samen met een vriend tegen 2 anderen en nadat de ballen een beetje verspreid lagen na hun stoten was ik aan de beurt en met een rare manoeuvre stootte ik meteen die 8ball erin en game over :'( :@
Sukkel _O-
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:57:07 #300
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95509982
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef mc-Piel het volgende:
Joeehoeeee, Jaelle is eruit :D
beter wel, niks geen entertainment
  donderdag 14 april 2011 @ 20:57:16 #301
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_95509991
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

_O-

Ik ook een beetje, maar nu snap ik de bedoeling van het hele spel enzo :D Dat vind ik tof!
Poolen is ook wel tof :Y.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')