Ik was de eerste die hier ruzie met d'r had. Ze was nogal van '' ik neem hier de boel over, iedereen luistert naar mij'' .. En daar kan ik niet zo goed tegen. Ik heb ook zo m'n autismequote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo haat jegens Spaceinvaders eigenlijk?Ik dacht dat ze geliefd was overal.
Omdat ik zei dat dit topic alleen maar bagger had?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Enkel berust op de paar posts van gisteren. Deze mening kan altijd nog veranderen..iedereen tweede kans en meer van die onzin.
toch vind ik hem wel goed gelukt en toepasselijk voor dit moment..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
Perongeluk lapo, ik wist nu echt geen TT
Kolonistenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
Pizza, ik hou niet van kaartspellen.
Potje ganzenborden dan maar? Of kolonisten van catan!
Gelijk met zo'n attitude ergens posten komt niet vriendelijk over. En ik houd alleen van vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat dit topic alleen maar bagger had?
Geef me eens ongelijk
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, de originele ARG7 zegmaar, al kinkt dit wel erg kliekjesachtigmaargoed, dat moet maar even dan. Waren een paar mensen, die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat fobo ging wel snel, maar niet zo übersnel als hier. Het waren meestal gewoon normale gesprekken en erg gezellig altijd. Gewoon een leuke sfeer. Alleen toen werd opeens dat fobo gesloten en konden we nergens heen. Na overleg en alles met yvonne hebben we dus deze SC gekregen, iedereen blij gelukkig alles. Iedereen dacht denk ik ook dat het zou worden zoals in het fobo, met een paar andere mensen. Nu zijn er alleen opeens heel veel bij gekomen, dat is natuurlijk niet erg, ik herhaal: NIET ERG! Leuk zelfs, heel gezellig, maar natuurlijk is de sfeer dan anders dan in het fobo, het zijn namelijk niet dezelfde mensen. Ik denk dat veel mensen van de oude groep dit gewoon erg jammer vinden. Ook zijn er nu zo veel mensen bij gekomen, dat het lijkt of die de SC een beetje overnemen. Dit zal vanzelf wel minder worden, want nieuw enzo, uiteindelijk zal niet iedereen hier zo veel posten meer.
Verder zijn er wel een paar die WEL lopen te baggeren en het een beetje verzieken, maar ik geef ook toe dat die niet zo veel posten.
Het valt dus allemaal wel mee naar mijn idee, alleen vinden sommige mensen het gewoon jammer dat het niet zoals in het fobo is. Ik hoop dat jullie dat ook een beetje snappenik ben niet zo goed in duidelijke verhalen typen, vragen zijn welkom
Dat denk jij!quote:
Het is zijn attitude op fok, in het echt is hij heel erg liefquote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelijk met zo'n attitude ergens posten komt niet vriendelijk over. En ik houd alleen van vriendelijke mensen.
Dit dus ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, de originele ARG7 zegmaar, al kinkt dit wel erg kliekjesachtigmaargoed, dat moet maar even dan. Waren een paar mensen, die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat fobo ging wel snel, maar niet zo übersnel als hier. Het waren meestal gewoon normale gesprekken en erg gezellig altijd. Gewoon een leuke sfeer. Alleen toen werd opeens dat fobo gesloten en konden we nergens heen. Na overleg en alles met yvonne hebben we dus deze SC gekregen, iedereen blij gelukkig alles. Iedereen dacht denk ik ook dat het zou worden zoals in het fobo, met een paar andere mensen. Nu zijn er alleen opeens heel veel bij gekomen, dat is natuurlijk niet erg, ik herhaal: NIET ERG! Leuk zelfs, heel gezellig, maar natuurlijk is de sfeer dan anders dan in het fobo, het zijn namelijk niet dezelfde mensen. Ik denk dat veel mensen van de oude groep dit gewoon erg jammer vinden. Ook zijn er nu zo veel mensen bij gekomen, dat het lijkt of die de SC een beetje overnemen. Dit zal vanzelf wel minder worden, want nieuw enzo, uiteindelijk zal niet iedereen hier zo veel posten meer.
Verder zijn er wel een paar die WEL lopen te baggeren en het een beetje verzieken, maar ik geef ook toe dat die niet zo veel posten.
Het valt dus allemaal wel mee naar mijn idee, alleen vinden sommige mensen het gewoon jammer dat het niet zoals in het fobo is. Ik hoop dat jullie dat ook een beetje snappenik ben niet zo goed in duidelijke verhalen typen, vragen zijn welkom
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Ik heb de magische gaven om bij negen van de tien worpen 7 te gooien.
Kom maar hier met die struikrover
Goed verwoord.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Doe je mee?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat kolonisten van catan? dat spel is baas
Op FOK! meestal ook hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is zijn attitude op fok, in het echt is hij heel erg lief
ja mooi verwoord wel jaquote:
snap het wel, ligt ook aan het moment denk ik, gaat niet altijd hetzelfde. Als er iets is kan men dat melden en dan kijk ik of ik het er mee eens ben. Ik ben de beroerdste niet en niet te moeilijk om rekening met de bedoeling van de SC te houden. Neem het serieus als er iets is maar dan hoor ik het graag op een concrete manier.quote:
Nee zeker niet, natuurlijk nietquote:Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
Bloempje, heel duidelijk uitgelegd
Ik snap jullie punt, alleen hoop niet dat jullie verwachten dat we er nu allemaal vandoor gaan..
Nee dat niet, maar er zijn sommigen die in deze SC posten om posten. Ga liever in op het onderwerp wat er dan speelt en iedereen is blij. Wat mc-Piel en Pizzalucht nu doen is dus ongewenst gedrag. Maar dat vind ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
Bloempje, heel duidelijk uitgelegd
Ik snap jullie punt, alleen hoop niet dat jullie verwachten dat we er nu allemaal vandoor gaan..
ik wil namen weten. Ik ben niet zo van de subtiele hints (want: man)quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Dat lijkt me ook niet meer dan redelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef n8n het volgende:
[..]
snap het wel, ligt ook aan het moment denk ik, gaat niet altijd hetzelfde. Als er iets is kan men dat melden en dan kijk ik of ik het er mee eens ben. Ik ben de beroerdste niet en niet te moeilijk om rekening met de bedoeling van de SC te houden. Neem het serieus als er iets is maar dan hoor ik het graag op een concrete manier.
Duidelijk, maar ik denk dat het een beetje geduld vergt!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
Thumbs up voor deze slechte ontwikkeling.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee zeker niet, natuurlijk nietdat is absoluut niet de bedoeling
Alleen dan snappen jullie misschien wat beter onze kant (onze kant
dat klinkt weer alsof we tegen jullie zijn, wat zeker niet zo is) en ook dat het gewoon een beetje wennen is dat 'onze' SC zo anders is opeens
Niks mis met mc-Piel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er zijn sommigen die in deze SC posten om posten. Ga liever in op het onderwerp wat er dan speelt en iedereen is blij. Wat mc-Piel en Pizzalucht nu doen is dus ongewenst gedrag. Maar dat vind ik.
ik dacht leuk de mensen van de nachtbaggerquote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan redelijkals wij onduidelijk gaan lopen doen dan is het voor jullie ook niet duidelijk natuurlijk.
als je meedoet met een topickaping met piratenplaatjesquote:Op donderdag 14 april 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wanneer zijn we dan echte piraten?
Na een duivelse hindernisbaan die nog geen enkel levend wezen heeft gehaaldquote:Op donderdag 14 april 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hier maak je een fout. Het is dus niet de bedoeling dat de ARG7 kern over blijft, dus degenen die in fobo ook zaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik denk dat het een beetje geduld vergt!
De nieuwelingen zullen vanzelf verdwijnen. Als de echte harde ARG7 kern nou gewoon doorzet, dan zal er vast wat van te maken zijn.
Sorry hoor, maar het huidige onderwerp slaat nergens opquote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er zijn sommigen die in deze SC posten om posten. Ga liever in op het onderwerp wat er dan speelt en iedereen is blij. Wat mc-Piel en Pizzalucht nu doen is dus ongewenst gedrag. Maar dat vind ik.
Na de ontgroeningquote:Op donderdag 14 april 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niets tegen hem persoonlijk. Maar zijn postgedrag nam ik net als voorbeeld voor wat ik als ongewenst ziequote:Op donderdag 14 april 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met mc-Piel.
En Gianni dit gaat niet over jou.
Of een ONZ SC.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Beach het volgende:
Het is hier dus géén dagbagger of wat dan ook.
Wat loop jij nou allemaal slap te lullen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dit inderdaad, iedereen is welkom, alleen we voelden ons even overgenomenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier maak je een fout. Het is dus niet de bedoeling dat de ARG7 kern over blijft, dus degenen die in fobo ook zaten.
En nee dit bedoel ik niet hatelijk o.i.d.
Ik hou van je man, dat weet je.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat loop jij nou allemaal slap te lullen?
Jij zit alleen maar op Klinker te katten, verder post je allemaal niet-grappige opmerkingen die eigenlijk niemand kan waarderen. Je hoeft niet op te bokken hoor, maar een beetje aanpassingsvermogen zou wel op z'n plaats zijn.
Ik ben geloof ik niet de enige die er zo over denkt. Maar ik kom hier niet om ruzie te maken! Ik kom hier voor een gezellige slowchat met m'n FOK! maten.
Zo bedoel ik het ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier maak je een fout. Het is dus niet de bedoeling dat de ARG7 kern over blijft, dus degenen die in fobo ook zaten.
En nee dit bedoel ik niet hatelijk o.i.d.
Danger.Mouse nicht erwünschtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niets tegen hem persoonlijk. Maar zijn postgedrag nam ik net als voorbeeld voor wat ik als ongewenst zie
Doe mij maar eentje!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Zo hier ben ik weer, ik heb bier en wil het delen. Ik zie dat ik iets gemist heb.
Ik heb geen zin om alles uit te gaan leggenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat loop jij nou allemaal slap te lullen?
Jij zit alleen maar op Klinker te katten, verder post je allemaal niet-grappige opmerkingen die eigenlijk niemand kan waarderen. Je hoeft niet op te bokken hoor, maar een beetje aanpassingsvermogen zou wel op z'n plaats zijn.
Ik ben geloof ik niet de enige die er zo over denkt. Maar ik kom hier niet om ruzie te maken! Ik kom hier voor een gezellige slowchat met m'n FOK! maten.
Een paar dingetjes die even gezegd moesten worden. Meer niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Zo hier ben ik weer, ik heb bier en wil het delen. Ik zie dat ik iets gemist heb.
Pak de popcorn ook maar.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Zwijg gewoon.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alles uit te gaan leggen
Zolang je niet bang bent, dat als je een keer niet kan meekomen met onderwerp je eruit ligt. Ik heb in zoveel SCs rondgepost en in de meeste ook vaak een topic overgeslagen omdat ik er vrij weinig mee had. Dat gebeurt nou eenmaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit inderdaad, iedereen is welkom, alleen we voelden ons even overgenomen
Niet in huis dus ik pak andere chips.quote:
Maar dat voelt toch rot als het in principe jouw soort SC isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je niet bang bent, dat als je een keer niet kan meekomen met onderwerp je eruit ligt. Ik heb in zoveel SCs rondgepost en in de meeste ook vaak een topic overgeslagen omdat ik er vrij weinig mee had. Dat gebeurt nou eenmaal.
En dit is in het algemeen niet tegen jou
vind dit ook niet getuigen van het willen creëren van een goede sfeer, al geloof ik wel dat dit uiteindelijk de bedoeling isquote:
Ja dit.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat voelt toch rot als het in principe jouw soort SC is
Tuurlijk, maar het kan natuurlijk dat het een keer ergens over gaat waar je niets mee hebt, dat was in het fobo ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Kap met provoceren man, niemand hier die het op prijs stelt.quote:
Nee, goh. Hij moet gewoon normaal doen. Altijd dat gekut.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef n8n het volgende:
[..]
vind dit ook niet getuigen van het willen creëren van een goede sfeer, al geloof ik wel dat dit uiteindelijk de bedoeling is
Klinker en muis is een apart iets..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef n8n het volgende:
[..]
vind dit ook niet getuigen van het willen creëren van een goede sfeer, al geloof ik wel dat dit uiteindelijk de bedoeling is
Die foto hebben we met een reden niet meegenomenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef gianni61 het volgende:
niet dat het mij wat aangaat, maar waarom ARG7 als er 9 namen in de originele fobo staan? en waar zijn japieman en aight1? japieman ken ik nog geeneens?
Wat ik kwijt wil is dat in het begin leek dat iedereen welkom was en nu een beetje gezeik komt over omdat er maar zeven mensen waren eerst, en nu zoveel. Open dan gewoon een chat of een prive forum voor die personen, ofzoiets, maar ga geen openbare SC in een subforum maken als je daar niet tegen kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, oke, gezegd dit. Als iemand nog iets kwijt wil, nu of in de toekomst, wie dan ook: zeg het, zeg het duidelijk, dan komen we er vast uit met z'n allen en is het weer gezellig
Die waren alleen in het begin er. Later niet meer, maar doet er niet toe verder.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef gianni61 het volgende:
niet dat het mij wat aangaat, maar waarom ARG7 als er 9 namen in de originele fobo staan? en waar zijn japieman en aight1? japieman ken ik nog geeneens?
DMquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kap met provoceren man, niemand hier die het op prijs stelt.
Je bent ook niet opeens heel stoer ofzo.
Henkie, dit is geen onz sc of een dagbagger.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Henkie94 het volgende:
Ben ik de enige die t een beetje overdreven vindt dat sommigen een beetje erg over de zeik zijn omdat de SC dood gaat? Het is maar een SC.
Ja duh, maar het kan toch gebeuren dat je een keer niet kan meepraten. Als je steeds van onderwerp moet veranderen omdat 1 iemand van de ' oorspronkelijke arg7' niet kan meepraten is dat schijt irritant en ook niet topic bevorderend. Maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ik doe met je mee. ik trek een juup open en zet echte meisjes in de jungle op!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Niet zomaar een SC voor ons hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Henkie94 het volgende:
Ben ik de enige die t een beetje overdreven vindt dat sommigen een beetje erg over de zeik zijn omdat de SC dood gaat? Het is maar een SC.
Dat snap ik, wij moeten ook gewoon ons een beetje aanpassen, natuurlijk is het jammer dat het niet zoals in het fobo is, maar dit is ook gewoon gezellig. En dit hadden we inderdaad kunnen verwachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat ik kwijt wil is dat in het begin leek dat iedereen welkom was en nu een beetje gezeik komt over omdat er maar zeven mensen waren eerst, en nu zoveel. Open dan gewoon een chat of een prive forum voor die personen, ofzoiets, maar ga geen openbare SC in een subforum maken als je daar niet tegen kan.
Heb je nog plek op de bank? Gelijk Oh oh tirol erachteraan? Dan wil ik mee doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe met je mee. ik trek een juup open en zet echte meisjes in de jungle op!
Wat ga je dit weekend doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
kan er alsjeblieft een ander onderwerp worden aangeboord![]()
![]()
Nee, allemaal ontwijken enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Henkie, dit is geen onz sc of een dagbagger.
Mensen buiten ARG7 snappen dat niet, dus waarom is er uberhaupt een SC?quote:
Kolonisten was toch een goed onderwerp?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
![]()
het laatste wat ik er over kwijt wilquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben hier niet om het te verzieken, ik vind jullie allemaal gezellig en hoop dat jullie mij ook gezellig vinden. Zo niet heb ik wel liever dat je dat zegt
Dit lijkt me nu even een goed planquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
![]()
Iedereen is welkom, maar ken je het gevoel dat je eindelijk een eigen plekje hebt en opeens wordt het overladen met andere mensen die nooit eerder toenadering gezocht hebben en wel met elkaar gezellig doen en 'de orginele' mensen daarbuiten latenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat ik kwijt wil is dat in het begin leek dat iedereen welkom was en nu een beetje gezeik komt over omdat er maar zeven mensen waren eerst, en nu zoveel. Open dan gewoon een chat of een prive forum voor die personen, ofzoiets, maar ga geen openbare SC in een subforum maken als je daar niet tegen kan.
Ja, wat vinden jullie een goed idee voor een nieuwe SC?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, wat vinden jullie een goed idee voor een nieuwe SC? [ afbeelding ]
terrasje pakken mochten de weergoden mij goedgezind zijnquote:
Ja dit snap ik welquote:Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, maar ken je het gevoel dat je eindelijk een eigen plekje hebt en opeens wordt het overladen met andere mensen die nooit eerder toenadering gezocht hebben en wel met elkaar gezellig doen en 'de orginele' mensen daarbuiten laten
Ik ben bijzonder jaloers.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef n8n het volgende:
[..]
terrasje pakken mochten de weergoden mij goedgezind zijn
Dagbagger.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef FreezePop het volgende:
Kom we beginnen een SC in ONZ en dan niet nachtbagger maar dan geven we het een andere naam.
geen probleem, pils genoeg. nog meer mensen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb je nog plek op de bank? Gelijk Oh oh tirol erachteraan? Dan wil ik mee doen.
Hier kan ik mij wel in vinden, maar vooral met je laatste toevoeging.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, maar ken je het gevoel dat je eindelijk een eigen plekje hebt en opeens wordt het overladen met andere mensen die nooit eerder toenadering gezocht hebben en wel met elkaar gezellig doen en 'de orginele' mensen daarbuiten laten
Scherp.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dagbagger. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
Kan er geen andere SC komen voor iedereen? Dat hier die zeven piraten kunnen blijven allus? Geen gezeur meer, en dan hoeven veel mensen hun posts niet aan te passen, als die blijkbaar irritant zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Op gesprek voor een tijdelijk huisjeEn daarna naar sharr
Al dat gejank om iets wat mij nog steeds niet duidelijk isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
![]()
HappyBob wat is er gebeurt met je man
![]()
Maar dat is niet de bedoeling.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
Kan er geen andere SC komen voor iedereen? Dat hier die zeven piraten kunnen blijven allus? Geen gezeur meer, en dan hoeven veel mensen hun posts niet aan te passen, als die blijkbaar irritant zijn.
Ok, dan blijven we allemaal hier en moeten jullie maar wennen aan de manier van posten van anderen.quote:
Het is echt niet dat we alleen met die mensen weer een SC willen ofzo, echt niet. En ook zeker niet dat we posts irritant vinden ofzo, dat is het niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
Nee. Lees wat Breezer net postte.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Ok, dan blijven we allemaal hier en moeten jullie maar wennen aan de manier van posten van anderen.
Eerder dat jullie wennen aan ons.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Ok, dan blijven we allemaal hier en moeten jullie maar wennen aan de manier van posten van anderen.
Wat is het dan wel?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is echt niet dat we alleen met die mensen weer een SC willen ofzo, echt niet. En ook zeker niet dat we posts irritant vinden ofzo, dat is het niet.
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is echt niet dat we alleen met die mensen weer een SC willen ofzo, echt niet. En ook zeker niet dat we posts irritant vinden ofzo, dat is het niet.
inderdaad, heerlijk naïef liefquote:
Ja, er zijn posts waar ik me aan irriteer, maar niet alleen van de 'nieuwe mensen'. Maar dat is niet alleen hier, het is gewoon anders, even wennen, dat was het probleem. Voor zover er echt een probleem is.quote:
Maakt mij niet uit, je kan om en met haar lachen en ze is hartstikke lief.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar hersens heeft ze niet echt
Gewoon omdat ze zo fucking dom zijnquote:
oh, wat praat die iritant.quote:
Je kunt zeker om haar lachen jaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, je kan om en met haar lachen en ze is hartstikke lief.
Ik praat bijna hetzelfde als haarquote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, wat praat die iritant.
Dan vind ik de meisjes hier toch veel leuker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Ragboer het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar er zijn nog zoveel ander SC's maar iedereen gaat hierheen en niemand wil weg, ik ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef FreezePop het volgende:
Wat verwacht je? Een SC, in ONZ, op een openbaar forum? Ja daar komen mensen op af. Dikke huilie leef er mee.
BIER DRINKEN HELEMAAL LOSGAAN WOAWHWAOHWHHEHEHEEEEquote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ga douchen en voor vanavond iets anders doen. Tot morgen
dan post je toch ook even in oldies, bef, bof, homo en de rest van scquote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef FreezePop het volgende:
Wat verwacht je? Een SC, in ONZ, op een openbaar forum? Ja daar komen mensen op af. Dikke huilie leef er mee.
Iedereen gaat hierheen omdat ONZ.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja maar er zijn nog zoveel ander SC's maar iedereen gaat hierheen en niemand wil weg, ik ook niet
Ja we waren al over op een ander onderwerp hoor inmiddels of wil je nog even doorgaan met stokenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef FreezePop het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Ragboer het volgende:
Waarom zou jij dat niet mogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dat is anders, dit is gewoon nachtbagger in een nieuw jasje.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dan post je toch ook even in oldies, bef, bof, homo en de rest van sc
www.rtlgemist.nlquote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik word er een beetje naar van dat RTL 5 het niet doet als mijn computer aan staat. Dit betekent dat ik nu die dames in de jungle ding mis. Ik moet een beetje wenen.
Ja, en dat is waar jij fout zit.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat is anders, dit is gewoon nachtbagger in een nieuw jasje.
Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
www.rtlgemist.nlEventjes wachten en je kunt het daar gewoon bekijken
Nee, dat is het dus niet. Dat is het hele punt.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat is anders, dit is gewoon nachtbagger in een nieuw jasje.
Ja dat ga ik nu doen maar dan nog vind ik het naar dat gewoon sommige zenders storen, of het niet doen als mijn PC aan staat. Dit terwijl de stekkers in een ander blok zitten enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
www.rtlgemist.nlEventjes wachten en je kunt het daar gewoon bekijken
Ik zoek zelf eigenlijk ook naar duidelijkheid. Want begrijp nog steeds geen reet van wat het probleem nou precies isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja we waren al over op een ander onderwerp hoor inmiddels of wil je nog even doorgaan met stoken
Alles mag per DMquote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef mc-Piel het volgende:
Mag je iemand de vinketering wensen over DM of valt dat onder doodsverwensing?
Doe wat je wilt maar ga zoiets niet melden hierquote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef mc-Piel het volgende:
Omdat ik niet bij de originele ARG7 hoor en maar 5x in het fobo heb gepost. En dat er mensen nu met dat "wij" en "jullie" komen, waar ik dus niet tegen kan. En het feit dat sommige mensen niet gelijk zeggen wat ze denken maar heel vaag gaan lopen doen.quote:
Mag wel. Maar wel subtiel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef mc-Piel het volgende:
Het was slechts een vraagquote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe wat je wilt maar ga zoiets niet melden hier
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek zelf eigenlijk ook naar duidelijkheid. Want begrijp nog steeds geen reet van wat het probleem nou precies is
Hoezo jij post toch gewoon leuk en normaal mee?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Omdat ik niet bij de originele ARG7 hoor en maar 5x in het fobo heb gepost. En dat er mensen nu met dat "wij" en "jullie" komen, waar ik dus niet tegen kan. En het feit dat sommige mensen niet gelijk zeggen wat ze denken maar heel vaag gaan lopen doen.
geef eens een voorbeeld. vrouwen zijn beter in subtiele hints..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag wel. Maar wel subtiel.
Ga weg.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Haarklip het volgende:
Wat een kneuzenparade, ruzie op een forum.
Gebeurt overal welquote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Haarklip het volgende:
Oke dan Ragbroer. Ik begreep dat vage alleen niet echt. Zeg dan gewoon wat er is denk ik dan. Had ook in een paar post gekund ipv een heel topic. En iedereen gaat elkaar toch groeten, misschien een beetje inbannen enzo. Tips van mij. Nu weer leuk meedoen, we gaan naar Woudrichem. Daar enteren.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo jij post toch gewoon leuk en normaal mee?
Ga er nog meer drama van maken andersquote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Haarklip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Eens. Geen drama meer, kom op, dat maakt het er niet leuker op.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
dit topic gaat nu over de zee en alles wat daarmee te maken heeft: water bootjes zout zon strand. Maar vooral niet meer over dat gedoe want daar ben ik nu wel een beetje schijtziek van
Zonder duidelijkheid lopen mensen straks weer te janken. Daarom blijf ik daar nog maar even op doorgaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
dit topic gaat nu over de zee en alles wat daarmee te maken heeft: water bootjes zout zon strand. Maar vooral niet meer over dat gedoe want daar ben ik nu wel een beetje schijtziek van
Ben het met deze wijze man eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonder duidelijkheid lopen mensen straks weer te janken. Daarom blijf ik daar nog maar even op doorgaan.
Festini Perenijsjesquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat is jullie favoriete ijsje voor op het strand in de zomer? ik houd erg van perenijs
Ik ben het hier wel mee eens. Dan komen mensen straks steeds vragen '' ben ik welkom? ''. liever oplossen dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonder duidelijkheid lopen mensen straks weer te janken. Daarom blijf ik daar nog maar even op doorgaan.
Aardbeienijs, wel van hetzelfde merk als perenijs.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat is jullie favoriete ijsje voor op het strand in de zomer? ik houd erg van perenijs
Dat zijn echt de lekkerste festini ijsjesquote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
Hoe kunnen jullie nou van perenijsjes houden? Ik vind die serieus zo vies
Heb je die van Festini ooit gehad? Waar vroeger van die vragen op stondenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
Hoe kunnen jullie nou van perenijsjes houden? Ik vind die serieus zo vies
Eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zijn echt de lekkerste festini ijsjes
Die vragen waren tofquote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je die van Festini ooit gehad? Waar vroeger van die vragen op stonden?
Ik wist ze altijdquote:
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zijn ZO lekker.quote:
is dat uberhaupt een woord?quote:
Of Festini zit zo vol fruit, dat zuig je er echt niet uitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doei.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu denk ik aan Penisbaard. Even naar zijn kliekje toe.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op fok wel!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat uberhaupt een woord?
maar perenijs blijft smerig..
Prachtige slogan. Misschien laat ik die op m'n onderbuik tatoeëren.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of Festini zit zo vol fruit, dat zuig je er echt niet uit
Oke Bob, ik hap, vertel, wat wil je nog weten allemaal danquote:
En als klein kind dan hard gaan zuigen aan die ijsjes om te bewijzen dat je het toch wel kuntquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prachtige slogan. Misschien laat ik die op m'n onderbuik tatoeëren.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
Dit wordt nog een tijdje heel hatelijk allemaal
Neenee. Hvj.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijf hier wel hoor, tenzij je mij irritant vind.
gast, onderbuikquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En als klein kind dan hard gaan zuigen aan die ijsjes om te bewijzen dat je het toch wel kunt
Vroeger stonden toch altijd van die raadseltjes op die stokjes?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En als klein kind dan hard gaan zuigen aan die ijsjes om te bewijzen dat je het toch wel kunt
Whehe.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog jeugdherinneringen zegquote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroeger stonden toch altijd van die raadseltjes op die stokjes?
oke, dan mag het.quote:
een hele peer zomaar ineensquote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe.
Ik zoog een keer aan zo'n ijsje en toen zat er een peer in mijn mond.
Wrom?quote:
Hahaha, doeidoei fijne avond!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan mag het.
ik ga op de bank voor de tv liggen (met een biertje)
morgen tijdens mijn werk verwacht ik jullie allen met goede moed aanwezig om mij mijn vrijdag door te helpen
de groetjens
Ik wil gewoon weten waarom iedereen het 'hier niet meer leuk vindt'. En jij probeert het dan nog wel uit te leggen, maar de rest die deze mening deelt wilt/durft niet duidelijk te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke Bob, ik hap, vertel, wat wil je nog weten allemaal dan
Jij staat er nog in heurquote:
Ik heb mijn mening dacht ik haarfijn neergezet.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waarom iedereen het 'hier niet meer leuk vindt'. En jij probeert het dan nog wel uit te leggen, maar de rest die deze mening deelt wilt/durft niet duidelijk te zijn.
We delen dezelfde mening.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waarom iedereen het 'hier niet meer leuk vindt'. En jij probeert het dan nog wel uit te leggen, maar de rest die deze mening deelt wilt/durft niet duidelijk te zijn.
Probeer het dan eens duidelijk te formuleren..want na Bloempje d'r uitleg was ik nog niet echt veel wijzer.quote:
Nou. Waarom niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Probeer het dan eens duidelijk te formuleren..want na Bloempje d'r uitleg was ik nog niet echt veel wijzer.
Ach, tsja, ik denk dat de crisis nu wel een beetje weg is, 'iedereen' heeft even kunnen zeggen wat ze vonden, al dan niet duidelijk, nu gewoon weer verder en zien hoe het gaat denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
Serieus, van die stop-met-roken reclames krijg ik juist veel meer zin om te roken. Dat heeft gewoon echt geen nut
Kennelijk heb ik jouw uitleg gemist..zou je deze even kunnen quoten?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening dacht ik haarfijn neergezet.
Pak er eentje.quote:
quote:
quote:
Zoek maar terug. Wat mij betreft is er genoeg over gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik jouw uitleg gemist..zou je deze even kunnen quoten?
klopt ja, iedereen weet nu wel dat roken slecht is en als mensen willen roken doen ze dat toch wel reclame of niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
Serieus, van die stop-met-roken reclames krijg ik juist veel meer zin om te roken. Dat heeft gewoon echt geen nut
Ik zit altijd in Ozebi.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil goed kunnen poolen, wie leert het mij?
Omdat het op mij heel vaag overkwam. Maar het doet er verder ook niet toe waarom ik haar post niet snap.quote:
extra bier drinken doet wonderenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Carpoolen is het deelgebruik van de auto, voornamelijk voor het woon-werkverkeer. Het verdelen van de autokosten over de inzittenden is een belangrijk kostenvoordeel. In België bestaat ook een fiscaal voordeel voor carpoolen. Carpoolen wordt ook vaak gezien als een oplossing voor het fileprobleem. De Nederlandse en Vlaamse overheid hebben in de afgelopen jaren vele carpoolplaatsen langs de wegen aangelegd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja daarom, en dan gaan ze sigaretten laten zien. En dan denk ik aan sigaretten en dan gaat het mis.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
klopt ja, iedereen weet nu wel dat roken slecht is en als mensen willen roken doen ze dat toch wel reclame of niet.
Als ik ga poolen in Utreg.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Carpoolen is het deelgebruik van de auto, voornamelijk voor het woon-werkverkeer. Het verdelen van de autokosten over de inzittenden is een belangrijk kostenvoordeel. In België bestaat ook een fiscaal voordeel voor carpoolen. Carpoolen wordt ook vaak gezien als een oplossing voor het fileprobleem. De Nederlandse en Vlaamse overheid hebben in de afgelopen jaren vele carpoolplaatsen langs de wegen aangelegd.
Ik heb het vandaag voor het eerst gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ik ga poolen in Utreg.Zullen wij een keer poolen?
Daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat het op mij heel vaag overkwam. Maar het doet er verder ook niet toe waarom ik haar post niet snap.
leuk in de bios als er een opgestoken wordtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja daarom, en dan gaan ze sigaretten laten zien. En dan denk ik aan sigaretten en dan gaat het mis.
Leuk ook die sprinklers die dan afgaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef n8n het volgende:
[..]
leuk in de bios als er een opgestoken wordt
Wat is dit nou voor antwoord dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoek maar terug. Wat mij betreft is er genoeg over gezegd.
2 keer min is plusquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh? Ik mikte al vet scheef en dat zonder bier.
ok duidelijk roken is niks voor jouquote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Leuk ook die sprinklers die dan afgaan.
Weet ik. Daarom begin ik er ook niet aanquote:
Dan ga ik het je leren.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor het eerst gedaan.
Gewoon lekker wachten tot weer iedereen loopt te janken dus..dat schiet op..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voorduidelijk verhaal vertellen is moeilijk
maar als je nog brandende vragen hebt kun je altijd DMen, ik geloof dat hier wel genoeg drama geweest is nu
Waar denk jij nou allemaal aan ineens?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga niet over de tafel liggen als je dat soms dacht!
Ze kunnen beter wat zwart gerookte longen laten zien.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja daarom, en dan gaan ze sigaretten laten zien. En dan denk ik aan sigaretten en dan gaat het mis.
dat is tenminste wel duidelijke taalquote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga niet over de tafel liggen als je dat soms dacht!
Volgens mij heeft verder niemand problemen meer?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon lekker wachten tot weer iedereen loopt te janken dus..dat schiet op..
Neenee, die jongen waarmee ik was wou dat ik dat even ging doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waar denk jij nou allemaal aan ineens?
Hoe durft iequote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee, die jongen waarmee ik was wou dat ik dat even ging doen.
quote:
Op de Wii kan ik het ookquote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan online beter poolen dan in't echhie.
waar?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan online beter poolen dan in't echhie.
Werkt ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ze kunnen beter wat zwart gerookte longen laten zien.
zie je wel meer bierquote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja!Maar ik deed het niet.
Dus het probleem was het onderwerp?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft verder niemand problemen meer?
Hoiiiquote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
oow voetbal is nog niet begonnenben ik weer
wat waar en wanneer?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
oow voetbal is nog niet begonnenben ik weer
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus het probleem was het onderwerp?Aangezien er verder niet echt veel veranderd is..
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar faalde ik dan weer grandioos in![]()
.
Ik ben ook wel redelijk in de omgang met Polen.quote:
Maak je foto's na het bier?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Oke Klinker, dan gaan we bier drinken en leer ik je poolen. Deal?
Laatste keer dat ik poolde deed ik samen met een vriend tegen 2 anderen en nadat de ballen een beetje verspreid lagen na hun stoten was ik aan de beurt en met een rare manoeuvre stootte ik meteen die 8ball erin en game overquote:
Nee, ik maak nooit fotos.quote:
Misschien.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Oke Klinker, dan gaan we bier drinken en leer ik je poolen. Deal?
Sukkelquote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik poolde deed ik samen met een vriend tegen 2 anderen en nadat de ballen een beetje verspreid lagen na hun stoten was ik aan de beurt en met een rare manoeuvre stootte ik meteen die 8ball erin en game over![]()
Poolen is ook wel tofquote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook een beetje, maar nu snap ik de bedoeling van het hele spel enzoDat vind ik tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |