Hoeveel mensen hier trappen wel niet in dat marketing verhaal van dat bord? Is gewoon speelgoed dat je kunt kopen...als er werkelijk ooit iets mee gebeurt zou zijn was het nergens meer te krijgen...stelletje dombo's hier...quote:
Dat zeg ik...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is bloedsaai, net als gister, en eergister.
meldtquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Streamlocks, toch nuttig af en toe
Ik had het even niet gezien maar dr is niet veel veranderd geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is bloedsaai, net als gister, en eergister.
Ach, kiezersbedrog is de redactie niet vreemd, dat was al bekend.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
echt als Servio terugkomt, dan kijk ik definitief niet meer
Ja, het maakt meteen weer eens duidelijk dat deze man met kop en schouders boven de anderen uitsteekt, geloof dat Karim wel aardig in zijn buurt komt wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar waarom hij? Er zijn anderen die zichzelf die vraag eerder zouden moeten stellen.
Maak niet uit wat voor tijd... Gewoon niet doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef Candyfreak het volgende:
Ik vind het niet normaal dat ze op deze tijd krikkende mensen uitzenden
nou.. vanochtend zag je een foto van mo en maik in de douche en mo zat op dr knieen voor maikquote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
Maak niet uit wat voor tijd... Gewoon niet doen!
Bah 2 mensen die niet douchen en maar krikken
Ieewww als je het zo zegtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
En dan ook echt als 200.000 procent fakking konijnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
Precies, en daarom denk ik dat hij vanavond vertrekt.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, het maakt meteen weer eens duidelijk dat deze man met kop en schouders boven de anderen uitsteekt, geloof dat Karim wel aardig in zijn buurt komt wat dat betreft.
Op dat toontje weten we iig welke streams hij vannacht heeft gekeken...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef sjampoeh het volgende:
stem: laten.. we.. kijken... wat mo en maik... vannacht.... in de ... geheime kamer... hebben .. 'uitgespookt'
Istubijaaaaaaaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Bart is ook een sukkel van het zuiverste water.
Stonden ze ook vast niet te douchenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou.. vanochtend zag je een foto van mo en maik in de douche en mo zat op dr knieen voor maik
Dus datquote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef MightyDude het volgende:
Ik vond de Saw muziek het beste van deze uitzending
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Op dat toontje weten we iig welke streams hij vannacht heeft gekeken...
ff de kopkaas verwijderen....quote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef Sonera het volgende:
[..]
Stonden ze ook vast niet te douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |