quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
<Robin uit Bassie en Adriaan>
Ha...ha...ik...lag...dub..bel..
</Robin uit Bassie en Adriaan>
Wanker geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef sjampoeh het volgende:
poeh wat moeilijk, stond toch op die pizzadozen ?
Dus Sharon komt ook nog aan de beurt?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet aan iemand gekoppeld worden denk ik
Echt hè ze kunne het niet hebben dat zij het goed hebben.. Ook erg lullig om geer wat te laten eten en het dan met Karim te maken te laten hebben... Lulligquote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Urb het volgende:
Bah ze gaan de Mosquito's naaien straks dus.
Hahhaha is het zo erg met je gesteld?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ik vind karim best 'n leuke gozer .......maar ik denk niet dat hij me kan handelen
Plannen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus Sharon komt ook nog aan de beurt?
Iemand postte net een stukje, wss moet Gerard iets smerigs eten en Karims toekomst hangt hiervanaf en Laura moet haar grootste angst overwinnen ofzo.quote:
LOL .... ik ben echt eigenwijs ( zegt menquote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Hahhaha is het zo erg met je gesteld?
Voor jo komt die nog, aan het eind. Gemaakt verrast het huis als zogenaamd winnares verlaten. Heel moeilijk,quote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Iemand postte net een stukje, wss moet Gerard iets smerigs eten en Karims toekomst hangt hiervanaf en Laura moet haar grootste angst overwinnen ofzo.![]()
Waar blijven de echt moeilijke opdrachten voor Joanna en d'r hondje.
Ohquote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Iemand postte net een stukje, wss moet Gerard iets smerigs eten en Karims toekomst hangt hiervanaf en Laura moet haar grootste angst overwinnen ofzo.![]()
Daar draait Karim z'n hand niet voor om denk ik..give it a try!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL .... ik ben echt eigenwijs ( zegt men)
En toch blijven we kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Voor jo komt die nog, aan het eind. Gemaakt verrast het huis als zogenaamd winnares verlaten. Heel moeilijk,
Denk wel Maik, maar je weet het hier niet...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
zal maik er vanavond uitgaan of hebben ze weer iets achter de hand ?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Voor jo komt die nog, aan het eind. Gemaakt verrast het huis als zogenaamd winnares verlaten. Heel moeilijk,
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Kwaliteit het volgende:
www.spixtv.nl/live.php
zo geluid werkt nu gelukkig goed
De faal van Gerard. Wormen verplaatsen, niet eens etenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Daarom mag ik Geer zo graag. Maar hij is het echt zat hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Dat vind ik toch zo ontwapenend van Gerard, dat hij zich hardop afvraagt; wat doe ik hier, wat voeg ik nog toe?
De anderen zijn allemaal bang dat ze wegmoeten hij niet.
Al zou ik willen .... ik kan echt niet zomaar ff weg.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Daar draait Karim z'n hand niet voor om denk ik..give it a try!
Ik vind hem ook geweldig maar ik durf niet haha
Ja echt he...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom mag ik Geer zo graag. Maar hij is het echt zat hoor.
Gelijk heeft zequote:
ja dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom mag ik Geer zo graag. Maar hij is het echt zat hoor.
Maar waarom hij? Er zijn anderen die zichzelf die vraag eerder zouden moeten stellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Dat vind ik toch zo ontwapenend van Gerard, dat hij zich hardop afvraagt; wat doe ik hier, wat voeg ik nog toe?
Deed hij gewoon niet uit principe. Sommige dingen eet je gewoon niet op. Dat de regie hier weer misbruik van gaat maken is gewoon belachelijk. Maargoed het is niet op klef en bef dus kan hetquote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
De faal van Gerard. Wormen verplaatsen, niet eens eten
Yep, geld ook voor Karim en in mindere mate voor Sharon, daarom vind ik je juist zo geweldig, de andere bewoners zijn alleen maar bezig met hoe ze overkomen op de kijkers.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
De anderen zijn allemaal bang dat ze wegmoeten hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |