O ja, ik zie het. Zal dat wel geweest zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 01:31 schreef marcel-o het volgende:
Bij Rotterdam-zuid heb je goed zicht op Zeeland, daar hangt idd iets boven.
Blijft ook op dezelfde plek hangen lijkt wel.
Dat er vrijwel zeker ergens in het gebied een onweersbui ontstaat?quote:Op zondag 24 april 2011 09:58 schreef FoXje het volgende:
Ik zit echt niet te wachten op de hele dag regen, maar een leuke onweersbui zou welkom zijn. Goed voor de tuin ook; en het ruikt dan zo lekker.
Wat moet ik hiervan maken:
[ afbeelding ]
Estofex vind ik zeer betrouwbaar (gisteren hadden ze het ook goed)quote:Op zondag 24 april 2011 09:58 schreef FoXje het volgende:
Ik zit echt niet te wachten op de hele dag regen, maar een leuke onweersbui zou welkom zijn. Goed voor de tuin ook; en het ruikt dan zo lekker.
Wat moet ik hiervan maken:
[ afbeelding ]
Altijd mooi om te volgen. In DE loopt er ook een topic over...quote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer live chasers volgen op http://www.tornadovideos.net.
Dan post ik 'm daar ook ff.quote:Op maandag 25 april 2011 14:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd mooi om te volgen. In DE loopt er ook een topic over...
Weeralarm V.S. # 4 Extreem weer - Tornado touchdown
Een weerstalagtiet?quote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iemand belang bij een weerstatellietsysteem? Heb die van mij te koop staan, dat ligt toch maar boven te verstoffen
Met gokje een Wasacom.quote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iemand belang bij een weerstatellietsysteem? Heb die van mij te koop staan, dat ligt toch maar boven te verstoffen![]()
Er zit nog steeds onweer in.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt mijn kant op![]()
Maar zit er wel onweer in? Het is immers flink afgekoeld.
't Is een echt pittige.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik die kant op kijk dan is het daar aardig donker.
* Camera klaar zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |