Ik betwijfel eerlijk gezegd of het maandag koeler gaat worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen meer kans, zaterdag nog meer en zelfs zondag is er nog kans. Daarna wordt iets koeler en neemt gelijk de kansen op ( onweers ) buien af.
Idd... nog ff niet de auto wassen, want die zit de volgende dag toch weer vol stof.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Nog even lekker stofhappen dus
Ja, mijn auto is normaal zwart, maar lijkt nu meer geel. Arme hooikoorts-mensjesquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... nog ff niet de auto wassen, want die zit de volgende dag toch weer vol stof.
Is nog ver weg...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef horned_reaper het volgende:
aloa? Waar haal je vandaan dat de 30ste er nu nat uit ziet?
Het ensamble laat over zijn gehele reeks niet veel neerslag zien. Op een paar losgeschoten piekjes.
[ afbeelding ]
Die waren heerlijk. De geur na zo'n frisse (zomer)buiquote:Op donderdag 21 april 2011 19:31 schreef aloa het volgende:
Er zijn nog een paar kleine buitjes geweest in het zuiden.
Klopt. Ik kwam net de Drechttunnel uit gereden en dacht eerst dat er ergens een waterleiding was gesprongenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:31 schreef aloa het volgende:
Er zijn nog een paar kleine buitjes geweest in het zuiden.
Net als vorig jaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef aloa het volgende:
Volgens GFS maandag nog steeds warm met zo'n 22 graden en ook de rest van de week blijft het kwik boven de 20 graden.
Koninginnedag ziet er nu nat uit.
Godverdomme wat ben jij lui zeg, voor zulke kleine afstanden pak je toch gewoon je fiets?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Resistor het volgende:
[..]
Net als vorig jaar.
"Laat ik eens de snorfiets pakken om naar de lokale kleedjesmarkt te gaan"
Halverwege was ik al doorweekt, het begon te regenen toen ik de straat uit reed, en het was een ritje van ongeveer 2km
Ik heb de beschikking over 2 privé auto's, een bedrijfsbusje, een snorfiets en een oude Solex (waarvan ik nog een band moet vervangen), maar geen fietsquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij lui zeg, voor zulke kleine afstanden pak je toch gewoon je fiets?
Daar onweert het ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Maastricht blijft een eind achter met de temperatuur.
Ben benieuwd hoe ver dat zaakje komt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |