It's hip to be square!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef Flappekz het volgende:
Met hippe haakjes om de stadnaam heen
Dat rond ik af naar 'ja'.quote:
Heb al gereplied ook, niet gehad? Anders moet ik me zorgen maken dat mail vanaf me mobiel niet aan komtquote:
Yup, is binnen. Ik ga proberen kaartjes te fixen!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Atreidez het volgende:
Heb al gereplied ook, niet gehad? Anders moet ik me zorgen maken dat mail vanaf me mobiel niet aan komt
Ik over Adelequote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
Over wat voor kaartjes heeft iedereen het?!
Portisheadquote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
Over wat voor kaartjes heeft iedereen het?!
Jaloers!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik over AdeleHeb een hengeltje uitgegooid bij iemand en die heeft wat kunnen regelen
![]()
Que?quote:
Cultuurbarbaar!quote:
Ben al aan t luisteren hoorquote:
Een beetje mijn vent inpikkenquote:
Wat is wel jouw ding op dit moment?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef GotC het volgende:
Oh ja, die ken ik welMooi, maar niet echt m'n ding atm
Adelequote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is wel jouw ding op dit moment?
quote:
Ik zeg maar niks.quote:
Meuhquote:
Ik voel me herkauwd, dat welquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Eerst boe, dan meuh.. Teveel gras gegeten vandaag?
Extra kaartje regelen? Mag nog 2 personen meenemen, heb er 2 voor mezelfquote:
Portishead is ook tofquote:
Wat dacht je van 2?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Extra kaartje regelen? Mag nog 2 personen meenemen, heb er 2 voor mezelfwist niet dat je dat ook wel leuk zou vinden
[..]
Portishead is ook tof
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Extra kaartje regelen? Mag nog 2 personen meenemen, heb er 2 voor mezelfwist niet dat je dat ook wel leuk zou vinden
[..]
Portishead is ook tof
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kga morgen bellen
Connecties via mijn moeder![]()
![]()
![]()
Liefffquote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kga morgen bellen
Connecties via mijn moeder![]()
![]()
![]()
Joss Stone! ik hou van je nu al!!! Ik heb op dit moment drie cds van haar in mijn autoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
AdeleCaro Emerald
Joss Stone
Kane
Mja
Ze was vorig jaar op North Sea Jazz echtquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Joss Stone! ik hou van je nu al!!! Ik heb op dit moment drie cds van haar in mijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |