It's hip to be square!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef Flappekz het volgende:
Met hippe haakjes om de stadnaam heen
Dat rond ik af naar 'ja'.quote:
Heb al gereplied ook, niet gehad? Anders moet ik me zorgen maken dat mail vanaf me mobiel niet aan komtquote:
Yup, is binnen. Ik ga proberen kaartjes te fixen!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Atreidez het volgende:
Heb al gereplied ook, niet gehad? Anders moet ik me zorgen maken dat mail vanaf me mobiel niet aan komt
Ik over Adelequote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
Over wat voor kaartjes heeft iedereen het?!
Portisheadquote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef GotC het volgende:
Over wat voor kaartjes heeft iedereen het?!
Jaloers!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik over AdeleHeb een hengeltje uitgegooid bij iemand en die heeft wat kunnen regelen
![]()
Que?quote:
Cultuurbarbaar!quote:
Ben al aan t luisteren hoorquote:
Een beetje mijn vent inpikkenquote:
Wat is wel jouw ding op dit moment?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef GotC het volgende:
Oh ja, die ken ik welMooi, maar niet echt m'n ding atm
Adelequote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is wel jouw ding op dit moment?
quote:
Ik zeg maar niks.quote:
Meuhquote:
Ik voel me herkauwd, dat welquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Eerst boe, dan meuh.. Teveel gras gegeten vandaag?
Extra kaartje regelen? Mag nog 2 personen meenemen, heb er 2 voor mezelfquote:
Portishead is ook tofquote:
Wat dacht je van 2?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Extra kaartje regelen? Mag nog 2 personen meenemen, heb er 2 voor mezelfwist niet dat je dat ook wel leuk zou vinden
[..]
Portishead is ook tof
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Extra kaartje regelen? Mag nog 2 personen meenemen, heb er 2 voor mezelfwist niet dat je dat ook wel leuk zou vinden
[..]
Portishead is ook tof
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kga morgen bellen
Connecties via mijn moeder![]()
![]()
![]()
Liefffquote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kga morgen bellen
Connecties via mijn moeder![]()
![]()
![]()
Joss Stone! ik hou van je nu al!!! Ik heb op dit moment drie cds van haar in mijn autoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
AdeleCaro Emerald
Joss Stone
Kane
Mja
Ze was vorig jaar op North Sea Jazz echtquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Joss Stone! ik hou van je nu al!!! Ik heb op dit moment drie cds van haar in mijn auto
Die ene? Of die Focus?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:02 schreef Flappekz het volgende:
Whoa, iemand hier op de zaak heeft ineens de auto die ik zo graag zou willen hebben. Jaloers....
Minpuntje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat nog net niet...hij staat hier in het zwart
Voor jouw en Flap?quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Voor mij ook, nog 10 dagen ! *juich*
Ziek?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij lig ik straks t hele weekend ziek in bedMaja, is weer eens wat anders als een heel weekend gezond in bed liggen
Flap schreef: het is bijna zover en LC : voor mij ook , nog tien dagenquote:
Medequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Flap schreef: het is bijna zover en LC : voor mij ook , nog tien dagen
Vandaar en eigenlijk ben ik gewoon nieuwsgierig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leider eine WeiterleitungSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat een smerige UI heb jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
A dirty mind is a joy foreverquote:
Ik denk dat ik zo een Handige Harrie heb.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:56 schreef WheeleE het volgende:
Ja. Hoi.
Met ingang van vanmorgen zijn, na 6 maanden, eindelijk alle opleverpunten van mn huis afgehandeld
Nu alleen nog een handige harrie met cirkelzaag vinden die een massieve binnendeur een paar centimeter kan inkorten. Woningbouw vond dat geen opleverpunt. Tss.
Zou ik met jouw HH misschien eens kunnen/mogen babbelen om de mogelijkheden tot een deal te bespreken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een Handige Harrie heb.
Detachering hequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
![]()
Maarre... voor je project... en na dat project dan?? Of snap ik iets niet?
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zou ik met jouw HH misschien eens kunnen/mogen babbelen om de mogelijkheden tot een deal te bespreken?
Nu snap ik er nog minder vanquote:
Dan heb je verkeerd gedacht. Wel een vast dienstverband, maar bij een soort van detacheringsbedrijf in de verzekerings- en pensioenwereldquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu snap ik er nog minder vanIk dacht dat ze bij een 'verzekeringsmaatschappij' of dergelijk aan de slag ging, als in een vast dienstverband zeg maar.
quote:
vreemd op de knmi link is het net andersom, morgen meer kans op neerslag en zondag 80% kans op zonquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook... morgen is het niet slecht, zondag niet echt best geloof ik.
Ik ga het zand opzoeken
Burkiniquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef tuintegel het volgende:
dan moet ik tegen die tijd wel geslaagd zijn voor een bikini , het liefst zo eentje die alles omtovert zodat het er geweldig uitziet ! een soort Assepoester bikini
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef spijker070 het volgende:
heerlijk heb maar even een dagje vrij genomen van werk even wat zaken geregeld laat maar komen dat weekend wat is de weer voorspelling voor het weekend?
* Barreltje gooit een handje .-en en ,'s richting Spijker..quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:03 schreef spijker070 het volgende:
lekker toch iets langer dit weer en we kunnen de zee weer in heerlijk omdat ik vlak aan het strand woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |