Meestal wel, bij aantrekkelijk zijn hangt de tong al half uit de mond en bij niet aantrekkelijk dan is het alsof de nickname onder een spoiler beland.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Die foto kan het maken of breken zeker?
Nee. Ik ben niet zo oppervlakkig.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Die foto kan het maken of breken zeker?
Ehm, wie zegt dat je de 2 positieve eigenschappen bedoelde...quote:
Ikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, wie zegt dat je de 2 positieve eigenschappen bedoelde...
Ja nu, maar dat kon ik toch niet weten?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk heb je er al 4, maarja dat zeggen we er maar even niet bij he
Als ik op vlugge seks uit zou zijn, dan ja. Maar die kan je nou eenmaal beter uit de kroeg halen dan te gaan zitten glijen op een forum.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meestal wel, bij aantrekkelijk zijn hangt de tong al half uit de mond en bij niet aantrekkelijk dan is het alsof de nickname onder een spoiler beland.
Ja, ik wacht dus ook met smart op mijn belastingteruggavequote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
Miss, ik bedoel idd alleenstaande ouderkorting. Of krijg je dat al? Er is ook nog aanvullende alleenstaande ouderkorting en combinatiekorting.
+1quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Ik wil best hier en daar soft zijn, maar ik weiger GTST mee te kijken.
Ik wil altijd meer, dat weet je toch!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer, je mocht er maar 2 eigenlijk
Ik ben wel zo oppervlakkig. Superleuk contact met iemand die me dan fysiek tot kotsen beroert, vind ik niet prettig.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo oppervlakkig.Een foto wordt juist steeds minder belangrijk naarmate iemands posts mij meer bevallen.
Mwah, ik kan iemand best leuk vinden qua karakter, maar ik ga het niet geheel loskoppelen van de looks, daar ben ik wel zo eerlijk in. Vind ik iemand niet aantrekkelijk dan houd het snel op.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik op vlugge seks uit zou zijn, dan ja. Maar die kan je nou eenmaal beter uit de kroeg halen dan te gaan zitten glijen op een forum.
Ik laat het per maand uitbetalen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik wacht dus ook met smart op mijn belastingteruggave
Dus jouw buitenland plannen gaan niet door? Of wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
Heb gisteren uitvoerig verteld wat ik van d`r vondals dank begon ze me te zoenen als een blije pup
ik weet uit ervaring het dat mogelijk is om binnen een paar uur sex van een forum te halen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik op vlugge seks uit zou zijn, dan ja. Maar die kan je nou eenmaal beter uit de kroeg halen dan te gaan zitten glijen op een forum.
Je bent dan ook een vrouwquote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil altijd meer, dat weet je toch!
dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel zo oppervlakkig. Superleuk contact met iemand die me dan fysiek tot kotsen beroert, vind ik niet prettig.
Nu vind ik iemand niet snel spuuglelijk, maar ik moet er wel warm voor kunnen lopen.
jawelquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jouw buitenland plannen gaan niet door? Of wat?
Als je dit forum bedoelt, willen we namen!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring het dat mogelijk is om binnen een paar uur sex van een forum te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |