Ze zit er al vanaf dag 1. Indertijd raadde ik het haar nog af, tot ik zag dat het een kpn dochter is.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef ouderejongere het volgende:
Ben je geporteerd van LoCall, dan betaal je 0,15 ipv 0,10, dit staat gewoon in hun voorwaarden. Ik betaal wel gewoon 10 cpm. Bel Simyo gewoon op en vraag of je ook voor 0,10 mag bellen, ze willen hun goede oude klant vast niet kwijt.
Yep wie een beetje wakker is of oplet die ziet het, de bedrijven doen met steeds meer en vaker aan gangbangen van de consument, die gedrogeerd is met allerlei partydrugs lijkt het wel.quote:
In de weinige natuur en weidse uitzichten die NL nog heeft zijn dat geen netwerken van plezier. alleen KPN, die komt goed tot hier.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
pics van je zusje?????/
ewn verder kutklacht want simyo is cheap dusj moet je maar vodafone of tmobile
Dan stap je over op een andere provider. Ben je inmiddels al uit je trip?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.simyo.nl/prepaid/tarieven
Maar ze is lid van voor 2008, dus MEER betalen, ach ja, NL he, het kan altijd gekker....
Als je zo arm was als ik, dan was je nu X maal rijker dan je bentquote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Nou nou poeh poeh wat een kosten. Daar zou ik nog niet eens de moeite voor doen om te bellen arme pauper
okquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je zo arm was als ik, dan was je nu X maal rijker dan je bent![]()
Iemand dokt ineens zonder opgave vooraf 50% meer, jij pikt dat, anderen zijn niet lief voor de goede doelen voor graai-corp's.
Andere providers zijn net zo, simyo was juist een van de laatste doen-wat-ze-zeggen en zeggen alvorens wat anders te doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan stap je over op een andere provider. Ben je inmiddels al uit je trip?
Minder blowen en parasiteren op de samenleving. Als jij een goede opleiding hebt genoten of een goede baan kan vinden omdat je iets KAN, dan heb je zo geld zatquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je zo arm was als ik, dan was je nu X maal rijker dan je bent![]()
Iemand dokt ineens zonder opgave vooraf 50% meer, jij pikt dat, anderen zijn niet lief voor de goede doelen voor graai-corp's.
Ja joh, leg het hoofd maar op het hakblok, na de tocht met andere lemmingen...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef Dabadiedoe het volgende:
Simyo=KPN=/zijn-Kun je zelf wel invullen.
Maar Simyo IS KPN.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja joh, leg het hoofd maar op het hakblok, na de tocht met andere lemmingen...
Energie is ook een administratie bedrijf, zelfde stroom en gas en netwerk-infrastructuur, andere voorwaarden en kosten.
Moeten ze wel eerlijk informeren, handelen en afrekenen, anders is het bedrijf gewoon deel van het probleem. Mede door allesslikkende allespikkende 'ziende blind zijnde' klantjes..
Dat was en is sinds 2008 bekend, en nu / dan / dus ?quote:
Opgelicht worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat was en is sinds 2008 bekend, en nu / dan / dus ?
Ik snap niet waarom je hier loopt te klagen als een autist en niet gewoon naar Simyo belt en ze het probleem voorlegt. Wij hier op fok kunnen er niks aan doen dus loopt iedereen je maar een beetje trolololo-enquote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat was en is sinds 2008 bekend, en nu / dan / dus ?
De truuk is om je niet vast te leggen, controle te houden waar mogelijk. Dan is weg- of overstappen makkelijker. Nu ging het 3 jaar goed. NEXT !quote:
Inderdaad, 'n uf saydquote:
Jij bent er zo 1 die bijna alles incl. privé gegevens op internet kwakt? succes er mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Bombvis het volgende:
Pics van je zusje heb ik nog steeds niet gezien
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1 die bijna alles incl. privé gegevens op internet kwakt? succes er mee.
Ben ook klant van Simyo en die optie was er al lang. Volgens mij hebben klanten daar ook email of sms over gekregen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef fokthesystem het volgende:
update : Na diverse malen contact blijkt dat ze/men voor 1 x 2,50 euro over kan stappen naar het goedkopere tarief. Op de site staat het ook en als je het eenmaal weet kun je het wel vinden.
Makkelijk wil simyo deze kennis kennelijk niet delen.... Pas na een mailtjeswisseling of 8 of zo kwam simyo aan met dit als optie. Het zou mijn niet verbazen als ditmaal niet een helpdesk niet-ingelichte medewerkers had/heeft, maar dat men dit nu snel heeft mogelijk gemaakt, dat men de fout zelf ook wel zag, de mogelijke imago schade.
Nu nog even alle klanten van voor 2008 inlichten simyo, en hen, die trouwe klanten, bijv. 10% korting op alle tarieven geven!
Nu bel je niet meer gratis naar andere simyo/lowcall gebruikers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef fokthesystem het volgende:
update : Na diverse malen contact blijkt dat ze/men voor 1 x 2,50 euro over kan stappen naar het goedkopere tarief. Op de site staat het ook en als je het eenmaal weet kun je het wel vinden.
Makkelijk wil simyo deze kennis kennelijk niet delen.... Pas na een mailtjeswisseling of 8 of zo kwam simyo aan met dit als optie. Het zou mijn niet verbazen als ditmaal niet een helpdesk niet-ingelichte medewerkers had/heeft, maar dat men dit nu snel heeft mogelijk gemaakt, dat men de fout zelf ook wel zag, de mogelijke imago schade.
Nu nog even alle klanten van voor 2008 inlichten simyo, en hen, die trouwe klanten, bijv. 10% korting op alle tarieven geven!
Dat was niet gratis, alleen 3 cent goedkoper, maar ze belt voornamelijk met hi/kpn/tmobile klantjes...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Nu bel je niet meer gratis naar andere simyo/lowcall gebruikers.netjes opgelost.
Oud chello/Upc klanten kennen dat 'fenomeen' wel, hier en daar een bui, altijd hier en nooit daar, oftewel : de 1 krijgt wel info, de ander niet. En waarom moet iemand 8 maal contact hebben? Dit kon bij de eerste info-uitwisseling al bekend gemaakt worden, ze (simyo) hoopten zeker dat ze ging bellen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef carboni het volgende:
Ben ook klant van Simyo en die optie was er al lang. Volgens mij hebben klanten daar ook email of sms over gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |