Ze zit er al vanaf dag 1. Indertijd raadde ik het haar nog af, tot ik zag dat het een kpn dochter is.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef ouderejongere het volgende:
Ben je geporteerd van LoCall, dan betaal je 0,15 ipv 0,10, dit staat gewoon in hun voorwaarden. Ik betaal wel gewoon 10 cpm. Bel Simyo gewoon op en vraag of je ook voor 0,10 mag bellen, ze willen hun goede oude klant vast niet kwijt.
Yep wie een beetje wakker is of oplet die ziet het, de bedrijven doen met steeds meer en vaker aan gangbangen van de consument, die gedrogeerd is met allerlei partydrugs lijkt het wel.quote:
In de weinige natuur en weidse uitzichten die NL nog heeft zijn dat geen netwerken van plezier. alleen KPN, die komt goed tot hier.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
pics van je zusje?????/
ewn verder kutklacht want simyo is cheap dusj moet je maar vodafone of tmobile
Dan stap je over op een andere provider. Ben je inmiddels al uit je trip?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.simyo.nl/prepaid/tarieven
Maar ze is lid van voor 2008, dus MEER betalen, ach ja, NL he, het kan altijd gekker....
Als je zo arm was als ik, dan was je nu X maal rijker dan je bentquote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Nou nou poeh poeh wat een kosten. Daar zou ik nog niet eens de moeite voor doen om te bellen arme pauper
okquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je zo arm was als ik, dan was je nu X maal rijker dan je bent![]()
Iemand dokt ineens zonder opgave vooraf 50% meer, jij pikt dat, anderen zijn niet lief voor de goede doelen voor graai-corp's.
Andere providers zijn net zo, simyo was juist een van de laatste doen-wat-ze-zeggen en zeggen alvorens wat anders te doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan stap je over op een andere provider. Ben je inmiddels al uit je trip?
Minder blowen en parasiteren op de samenleving. Als jij een goede opleiding hebt genoten of een goede baan kan vinden omdat je iets KAN, dan heb je zo geld zatquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je zo arm was als ik, dan was je nu X maal rijker dan je bent![]()
Iemand dokt ineens zonder opgave vooraf 50% meer, jij pikt dat, anderen zijn niet lief voor de goede doelen voor graai-corp's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |