quote:Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Meest idiote is dat hughh nog steeds schijnt te denken dat ik werkelijk dacht dat er een klein Chineesje schuilgaat achter zijn beeldscherm. Dat noemt hij dan de faal van de eeuw.quote:
In de mijne had ik mijn mentor de grond in gepraat.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb trouwens geen idee wat ik mijn jaarboek heb geschreven. Weet wel dat het in zn geheel niet overeenkomt met de persoon die ik nu ben. Zo wilde ik mij op mijn 16e nog aanmelden bij Defensie (weliswaar officiersopleiding, maar toch).
Wie gaat zn mentor dan ook de grond in stampen?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de mijne had ik mijn mentor de grond in gepraat.
Waarna het als blanke "post" in het jaarboek kwam, censuur!
Ach je wordt gequote of het nu positief of negatief is maakt geen reet uitquote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meest idiote is dat hughh nog steeds schijnt te denken dat ik werkelijk dacht dat er een klein Chineesje schuilgaat achter zijn beeldscherm. Dat noemt hij dan de faal van de eeuw.
Dat deed ze bij mij dus ook, dus ik dacht even wraak te nemen tegen dat wijf, was toch van haar af.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie gaat zn mentor dan ook de grond in stampen?Iets met verstand en fatsoen, VS. Overigens had ik op de middelbare school een decaan die ten overstaan van de gehele klas naar mij schreeuwde dat ik nooit zou slagen in de maatschappij. Aardige vent was dat.
Ik heb de dubieuze eer om door een man of vier/vijf gequote te worden in de sig.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach je wordt gequote of het nu positief of negatief is maakt geen reet uit
Harde diss.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat deed ze bij mij dus ook, dus ik dacht even wraak te nemen tegen dat wijf, was toch van haar af.
Maar goed, schoffeerde haar alsnog bij het diploma uitrijken door iedereen een hand te schudden en haar op het podium over te slaan.
Die vertelde dat ene eriksd zn strot uitkomt en dat hij POL daarom een tijdje uit de weg gaat.quote:
Wie het laatst lacht..quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Tem het volgende:
Voornamelijk om die ellendige geweldige 80's muziek.
Ach, geeft niks. En zij geeft nu nog steeds les aan pukkelige etterbakjes. De trut.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht..
Ze stond voor lul voor de hele school en alle collega's.
Tja maar een alternatief waarbij dit wel had gekund was geen optie bij de VVD die samenwerking met de PVV hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
Met de PVV kun je de economie absoluut niet hervormen.
Daarom, maar voldoening voor jezelf is niet genoeg, wraak is beter, en smaakt zoeter.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, geeft niks. En zij geeft nu nog steeds les aan pukkelige etterbakjes. De trut.
Die vent heb ik na de 3e klas nooit meer gezien. En op zich had hij op dat moment ook wel gelijk; ik was echt een kutventje op school.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, maar voldoening voor jezelf is niet genoeg, wraak is beter, en smaakt zoeter.
Maar geeft niet inderdaad, aan 't eind van 't liedje is zij de mindere.Maar vertel, hoe kwam je decaan er af?
Die sig van Remlof is ook geweldig.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb de dubieuze eer om door een man of vier/vijf gequote te worden in de sig.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:33 schreef Morendo het volgende:
Ja maar goed, jij woonde in een pauperwijk van Arnhem? Tranendal, toch?
Ach, als je van de drank en drugs afblijft zijn de ventjes met de grootste bek en goed verstand vaak beter af dan de betuttelende leraren, is mij opgevallen. Tenminste, als ik steekproefsgewijs kijk naar de mensen die ik ken van toen en wat ze nu zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vent heb ik na de 3e klas nooit meer gezien. En op zich had hij op dat moment ook wel gelijk; ik was echt een kutventje op school.
Topper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |