Leugenaar.quote:
i rest my case with youquote:
quote:
Zeg haatbaard, word jij niet heel erg moe van jezelf?quote:
Ad Hominem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zeg haatbaard, word jij niet heel erg moe van jezelf?
Ik bedoel, constant die haat. Het is gewoon te sneu voor woorden.
Maar nutteloos.quote:
Jammer dat daar uberhaupt al sprake van is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hebben de Israëli's de uitbreiding van hun illegale settlements al gestaakt?
Zo denken Israëli's idd. Arabieren zijn minderwaardig en zitten alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef bastibro het volgende:
[..]
Jammer dat daar uberhaupt al sprake van is.
Westbank, gaza hoort bij Israel. Moskee bij Tempelberg vernietigen en land definitief annexeren.
De Israeli`s zijn m.i. nog veel te soft![]()
Arab land genoeg!
Het is Joods land en Arabisch land is er in overvloed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo denken Israëli's idd. Arabieren zijn minderwaardig en zitten alleen maar in de weg.
je ben niet echt op de hoogte zie ik wel weer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo denken Israëli's idd. Arabieren zijn minderwaardig en zitten alleen maar in de weg.
Er is genoeg land voor Joden is Amerika, gaan ze daar lekker naartoe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef bastibro het volgende:
[..]
Het is Joods land en Arabisch land is er in overvloed.
Het zijn niet de westbank , gaza en golan waar de Palestijnen uiteindelijk op uit zijn maar het naar de filistijnen jagen van de Joden.
Vuilnis is het dat massaal op Gamass stemt.
stop smoking it is not good for you .quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is genoeg land voor Joden is Amerika, gaan ze daar lekker naartoe.
Heb je dat wel objectief vastgesteld?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Religie is ook maar een drug.quote:
Oh dus dan is het wel goed? Simpel figuur....quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik heb een dating site voor jou .. kan je iemand anders gaan vervelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb echt met je te doen. Kijk je uit dat je aluhoedje niet van je hoofd valt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ik stel objectief vast dat de Palestijnen constant geterroriseerd worden door de Israëli's. De Israëli's houden zich niet aan VN-resoluties, ze blijven continu land stelen en de Palestijnen economisch afknijpen. Het is een gestructureerde campagne om de Palestijnen kapot te maken. En er zijn constante propaganda-campagnes, tot op Fok! aan toe, om kritiek te smoren en criticasters zwart te maken.
Da's al de derde keer.. deze maand.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef C_N het volgende:
eh jij en kees 33 draaien en draaien tot dat jullie het zelf geloven . moet een mooien wereld zijn zeg .
hamas breek staakt het vuuren.
voor de zoveelste keer.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4057367,00.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |