Dat weet ik wel zeker!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:40 schreef C_N het volgende:
ik denk toch dat israelish meer gezelligheid weten te maken
eh dit is een nieuw topic . deze vraag stelde je 11 topics geleden .(probeer weer wat goed te praaten)quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hebben de Israëli's de uitbreiding van hun illegale settlements al gestaakt?
Dus je begint met het terroriseren van de Palestijnen, en als ze protesteren, gebruik je dat als argument om ze te terroriseren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef C_N het volgende:
[..]
eh dit is een nieuw topic . deze vraag stelde je 11 topics geleden .(probeer weer wat goed te praaten) .
en ieder topic volgend .als de hamas geen reden heb heb jij er wel een toch .als de palestijnse kant niet ophouden met vuren mogen ze van mij de shemron /judea en samarija vol bouwen .en met mij velen .
draai draai draaiquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je begint met het terroriseren van de Palestijnen, en als ze protesteren, gebruik je dat als argument om ze te terroriseren.
Idd, je draait.quote:
ik ben blij dat je het nu zelf zietquote:
Dus de ontvoerders waren niet Hamas?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef Dlocks het volgende:
In Gaza ontvoerde Italiaan dood gevonden
Een donderdag in de Gazastrook ontvoerde Italiaanse activist is dood aangetroffen in een huis in Gaza-Stad. De man werd gevonden na een vuurgevecht tussen de Hamas-politie en de ontvoerders van de pro-Palestijnse activist.
Lees verder: In Gaza ontvoerde Italiaan dood gevonden
[ afbeelding ]
Deze Italiaan was overigens pro-Palestina.
Je liegt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef C_N het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het nu zelf ziet
voor jou maar eh . ik probeer het duidelijk te maken in jou taal.
tov zelfs de donald duck versie snap je niet ok i rest my casequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je liegt.
Israëli's maakten ruzie met hun buren, terroriseren ze, stelen hun land, en als de buren wat terug doen gaan ze huilen. Ze houden zich niet aan de aanwijzingen van de burgemeester en beschuldigen iedereen die ze niet helpt met liegen, stelen, en moorden van anti-semitisme om discussie, laat staan ingrijpen, te smoren.
Nou lieg je weer: Ik snap het wel maar ben het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef C_N het volgende:
[..]
tov zelfs de donald duck versie snap je niet
Dat hadden ze voorheen wel ... totdat het staakt het vuren weer voor de zoveelste keer geschonden werd door de Palestijnen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ja maar dat kom door iets andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou lieg je weer: Ik snap het wel maar ben het er niet mee eens.
Leugenaar.quote:
i rest my case with youquote:
quote:
Zeg haatbaard, word jij niet heel erg moe van jezelf?quote:
Ad Hominem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zeg haatbaard, word jij niet heel erg moe van jezelf?
Ik bedoel, constant die haat. Het is gewoon te sneu voor woorden.
Maar nutteloos.quote:
Jammer dat daar uberhaupt al sprake van is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |