Om maar eens een antisemitische uitspraak te bezigen: die joden zeggen toch altijd zo slim te zijn en de wijsheid te beoefenen? De orthodoxen worden zelfs vrijgesteld van alle normale verplichtingen. Er hebben toch onevenredig veel joden Nobelprijzen gewonnen en hun bijdrage aan de westerse cultuur is toch zo groot?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef Monidique het volgende:
Goed stuk:
[..]
http://english.aljazeera.(...)141611819193138.html
Oftewel, de échte pro-Israëlische positie is om zo snel mogelijk te stoppen met de bezetting, de agressie tegen en de kolonisatie van Palestina en de buurlanden. Israël vernietigt zichzelf als het huidige Apartheidsregime in stand wordt gehouden en uitgebreid.
Grappig wel, of eigenlijk heel triest.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Ik praat dat wat de terroristen doen helemaal niet goed, en Hamas aan de macht is natuurlijk een regelrechte ramp, maar een ontwikkeld westers land als Israël moet vind ik op een andere manier handelen. Het is moeilijk om de juisten te pakken, zeker met die smeerlappen bij Hamas die zich tussen de burgers bevinden, maar dan vind ik het niet plotseling gerechtigd om er dan maar gewoon alsnog een bom op te gooien en de burgers mee te nemen.
Tjongejonge: één vrachtwagen met babyvoedsel per week voor...... hoeveel mensen wonen er in Gaza? En daar ben je dan trots op? Dat vind je een royaal gebaar?quote:
En dan heb je niet vantevoren een antwoord bedacht?quote:Op maandag 18 april 2011 00:56 schreef Nibb-it het volgende:
Typisch, ik dacht er nog aan dat je precies die eruit zou pikken. Heb je nog commenaar op de overige 1182 vrachtwagenladingen van die desbetreffende week?
Kga naar bed
krijg je niet.quote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef Im.Kant. het volgende:
Vreselijk dat die jongen is omgekomen... Een doodstrijd van 10 dagen.
En nu wil ik toch nog eens de woorden van Kees22 aanhalen.
[..]
Aldus stelt Kees dat bovengenoemde walgelijke moordpartij een gevolg is van de respectievelijk door werkeloosheid verveelde Palestijnse jongeren. Ik wil hem vragen nog eenmaal uit te leggen wat hij hier in godsnaam mee bedoelde.
Het is goed met je Kees, wat een onzin.quote:Op maandag 18 april 2011 01:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dan heb je niet vantevoren een antwoord bedacht?
Overigens is 1.182 vrachtwagens per week op hoeveel inwoners ook al weer?..... bepaald niet beter.
Je rust je Kees, dat is wel duidelijk!
Per vrachtwagen pakweg 40 ton? Dat is dan 47.320 ton per week. Dat is per jaar 2.460 duizend ton per jaar.
Tik eens in op Google "import Nederland 2010". Nederland exporteerde in 2009 alleen al 3.270 duizend ton aan verse groenten en fruit van eigen bodem.
En dan hebben we het nog niet eens over alle andere denkbare goederen, zoals lippenstift of ijzererts.
Kortom: je bevestigt dat Gaza een soort concentratiekamp is dat door Israel zorgvuldig afgeknepen wordt.
ok hoeveel moeten het voor jou dan wezen kees.quote:Op maandag 18 april 2011 00:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tjongejonge: één vrachtwagen met babyvoedsel per week voor...... hoeveel mensen wonen er in Gaza? En daar ben je dan trots op? Dat vind je een royaal gebaar?
Nog een keer lezen, Kees. Er staat om de regel dat er een " decrease" is. Nibb-It post dus heel trots hoe Israël de Palestijnen aan het verhongeren is.quote:Op maandag 18 april 2011 00:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tjongejonge: één vrachtwagen met babyvoedsel per week voor...... hoeveel mensen wonen er in Gaza? En daar ben je dan trots op? Dat vind je een royaal gebaar?
Ja, in vergelijking met de week daarvoor. Toen waren het er namelijk 1409.quote:Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog een keer lezen, Kees. Er staat om de regel dat er een " decrease" is. Nibb-It post dus heel trots hoe Israël de Palestijnen aan het verhongeren is.
quote:Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog een keer lezen, Kees. Er staat om de regel dat er een " decrease" is. Nibb-It post dus heel trots hoe Israël de Palestijnen aan het verhongeren is.
quote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, in vergelijking met de week daarvoor. Toen waren het er namelijk 1409.
Het is duidelijk dat er steeds minder doorkomt, ja. Dat snap ik.quote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
[..]
Beter lezen papiertje... Zoals je ongetwijfeld zult weten is de wekelijkse handelsbalans van ieder gebied zo klein als Gaza onderhevig aan relatief grote veranderingen. Een leverancier van bijvoorbeeld bouwmaterialen zal niet elke week invoeren, of een week juist meer als er meer vraag is. Maar dat wist je wel. Toch?
En de week daarvoor 1572. Daarvoor waren het er 1073, en de week daar weer voor 1113. De week daarvoor 1087 en daarvoor 933.quote:Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat er steeds minder doorkomt, ja. Dat snap ik.
Dat kan ik ook verzinnen.quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En de week daarvoor 1572. Daarvoor waren het er 1073, en de week daar weer voor 1113. De week daarvoor 1087 en daarvoor 933.
Oja, het is propaganda natuurlijk. Dom van mij.quote:Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan ik ook verzinnen.
Ja echt grappig. Of je bent gewoon oliedom/onder invloed van verdovende middelen natuurlijk. Laat eens cijfers zien, als je dat zo zeker weet. Gaza is namelijk een groeiende economie. Geen krimpende. Lijkt me dus sterk maarja doe je best joh.quote:Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat er steeds minder doorkomt, ja. Dat snap ik.
Ad Hominemquote:Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ja echt grappig. Of je bent gewoon oliedom/onder invloed van verdovende middelen natuurlijk.
Omdraaiing bewijslastquote:Laat eens cijfers zien, als je dat zo zeker weet. Gaza is namelijk een groeiende economie. Geen krimpende. Lijkt me dus sterk maarja doe je best joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |