abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95651347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef Monidique het volgende:
Goed stuk:

[..]

http://english.aljazeera.(...)141611819193138.html

Oftewel, de échte pro-Israëlische positie is om zo snel mogelijk te stoppen met de bezetting, de agressie tegen en de kolonisatie van Palestina en de buurlanden. Israël vernietigt zichzelf als het huidige Apartheidsregime in stand wordt gehouden en uitgebreid.
Om maar eens een antisemitische uitspraak te bezigen: die joden zeggen toch altijd zo slim te zijn en de wijsheid te beoefenen? De orthodoxen worden zelfs vrijgesteld van alle normale verplichtingen. Er hebben toch onevenredig veel joden Nobelprijzen gewonnen en hun bijdrage aan de westerse cultuur is toch zo groot?
Ik sta steeds maar stomverbaasd dat die slimme en wijze joden in Israel zoiets eenvoudigs als jij nu citeert niet zien.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_95651615
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Ik praat dat wat de terroristen doen helemaal niet goed, en Hamas aan de macht is natuurlijk een regelrechte ramp, maar een ontwikkeld westers land als Israël moet vind ik op een andere manier handelen. Het is moeilijk om de juisten te pakken, zeker met die smeerlappen bij Hamas die zich tussen de burgers bevinden, maar dan vind ik het niet plotseling gerechtigd om er dan maar gewoon alsnog een bom op te gooien en de burgers mee te nemen.

Grappig wel, of eigenlijk heel triest.
In de Volkskrant van afgelopen zaterdag stond een artikel over de moord op die Italiaanse vredesactivist. Verdrietig makend, eigenlijk.
Die man was algemeen bekend in Gaza en was fel tegen de Israelische politiek, maar ook tegen moslimfundamentalisten. Zijn gevangenneming en zijn dood zouden een uiting zijn van verzet tegen Hamas. Hamas zou langzamerhand minder negatief staan tegenover Israel en dat roept verzet op.
Niet zo verbazend: El Fatah heeft de vernietiging van de staat Israel uit de statuten geschrapt en is onderhandelingen begonnen, en wat heeft het opgeleverd? Nada, niks, nul, nihil, void, leegte.
Dus de verzachting van Hamas zal onder Palestijnen niet tot veel hoop leiden.
Temeer niet daar tegelijk Israel zich agressiever op gaat stellen.

En dan daarbij, maar dat gaat wel erg ver, Israel heeft Hamas gesteund in de beginperiode om El Fatah dwars te zitten. Wie zegt dat het nu niet de tegenstrevers van Hamas steunt?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_95651672
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Tjongejonge: één vrachtwagen met babyvoedsel per week voor...... hoeveel mensen wonen er in Gaza? En daar ben je dan trots op? Dat vind je een royaal gebaar?
  maandag 18 april 2011 @ 00:56:10 #184
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_95651839
Typisch, ik dacht er nog aan dat je precies die eruit zou pikken. Heb je nog commenaar op de overige 1182 vrachtwagenladingen van die desbetreffende week?

Kga naar bed :W
pi_95652401
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 00:56 schreef Nibb-it het volgende:
Typisch, ik dacht er nog aan dat je precies die eruit zou pikken. Heb je nog commenaar op de overige 1182 vrachtwagenladingen van die desbetreffende week?

Kga naar bed :W
En dan heb je niet vantevoren een antwoord bedacht?
Overigens is 1.182 vrachtwagens per week op hoeveel inwoners ook al weer?..... bepaald niet beter.
Je rust je Kees, dat is wel duidelijk!

Per vrachtwagen pakweg 40 ton? Dat is dan 47.320 ton per week. Dat is per jaar 2.460 duizend ton per jaar.
Tik eens in op Google "import Nederland 2010". Nederland exporteerde in 2009 alleen al 3.270 duizend ton aan verse groenten en fruit van eigen bodem.
En dan hebben we het nog niet eens over alle andere denkbare goederen, zoals lippenstift of ijzererts.
Kortom: je bevestigt dat Gaza een soort concentratiekamp is dat door Israel zorgvuldig afgeknepen wordt.
pi_95653983
die vergelijkingen ow my GOD get a life.
die zijn zo dom. gaza strook word nu met nederland vergelijkt kwa import ??
nou als we hier zijn is het al te ver geloof mij . nee kees 66 ....er sterven iedere dag palestijnen bij bosjes aan honger,, waren dit maar de kopstukken in de krant he.
nee maatje deze mensen hebben eeten hebben alles geloof je het niet ga naar de strook als je fit genoeg ben,,en bekijk het met je eigen oogen .hoe de economie groei, met 9.3 % het afgelopen half jaar.
en ja kees hoeveel mensen wonen er . weet je dat .
wiki even .
pi_95654014
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef Im.Kant. het volgende:
Vreselijk dat die jongen is omgekomen... Een doodstrijd van 10 dagen.

En nu wil ik toch nog eens de woorden van Kees22 aanhalen.

[..]

Aldus stelt Kees dat bovengenoemde walgelijke moordpartij een gevolg is van de respectievelijk door werkeloosheid verveelde Palestijnse jongeren. Ik wil hem vragen nog eenmaal uit te leggen wat hij hier in godsnaam mee bedoelde.
krijg je niet.
ik wacht nog steeds op antwoorden van een topic of twee geleden en een topic geleden van aloulou.

wand ja als je helefamilie een terorrist is dan moet je niet gek staan te kijken dat je geen vergunning krijg om in israel te mogen werken .
en een van die duizende ben die dagelijks de grens met klein israel oversteken.
zo je ben overgeleverd aan de regering van de staat??PLO en ja deze regering steekt het geld in eigen zakken en doet niets maar ook niets om werk te creëren .voor zijn eigen bevolking.

zie het als jullie moeten werk creëren voor de duitsers .om in de domme vergelijkingen terug te vallen
  maandag 18 april 2011 @ 07:18:35 #188
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_95654063
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En dan heb je niet vantevoren een antwoord bedacht?
Overigens is 1.182 vrachtwagens per week op hoeveel inwoners ook al weer?..... bepaald niet beter.
Je rust je Kees, dat is wel duidelijk!

Per vrachtwagen pakweg 40 ton? Dat is dan 47.320 ton per week. Dat is per jaar 2.460 duizend ton per jaar.
Tik eens in op Google "import Nederland 2010". Nederland exporteerde in 2009 alleen al 3.270 duizend ton aan verse groenten en fruit van eigen bodem.
En dan hebben we het nog niet eens over alle andere denkbare goederen, zoals lippenstift of ijzererts.
Kortom: je bevestigt dat Gaza een soort concentratiekamp is dat door Israel zorgvuldig afgeknepen wordt.
Het is goed met je Kees, wat een onzin. :')
pi_95654083
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Tjongejonge: één vrachtwagen met babyvoedsel per week voor...... hoeveel mensen wonen er in Gaza? En daar ben je dan trots op? Dat vind je een royaal gebaar?
ok hoeveel moeten het voor jou dan wezen kees.
wand kinderen eeten niet alleen melk produkten en babys drinken ook moedermelk en en en
er worden veel baby produkten gemaakt van de anderen goederen in deze transporten.
nee kees jou beeld is er aan .
en geloof mij in de strook als de hamas (wand die is te blaim not israelby the way,)
als die hamas er niet was . in die strook konden de mensen het goed hebben .zelfs met de eigen inport en de groenten en akkers in de omgeving .. ze konden werken in israel konden zaken doen met israelishe burgers zo als het eens was voor de hamas er een zooitje van maakten en er een terorristen hol van maakten .
kees wat jij doe jij suport terorristen en de leiders daarvan .onder de naam van israel
het is als.... deze terorristen die jij openlijk suport iemand vermoorden onder de naam van alah ..

[ Bericht 8% gewijzigd door C_N op 18-04-2011 08:37:50 ]
pi_95654111
israel closed de shomron en judea en samaria. in paasover.

lekker vakantie.. like the israelish
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4058239,00.html
  maandag 18 april 2011 @ 08:47:46 #191
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_95655109
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nog een keer lezen, Kees. Er staat om de regel dat er een " decrease" is. Nibb-It post dus heel trots hoe Israël de Palestijnen aan het verhongeren is.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 18 april 2011 @ 08:50:42 #192
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_95655148
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nog een keer lezen, Kees. Er staat om de regel dat er een " decrease" is. Nibb-It post dus heel trots hoe Israël de Palestijnen aan het verhongeren is.
Ja, in vergelijking met de week daarvoor. Toen waren het er namelijk 1409.
  maandag 18 april 2011 @ 08:54:45 #193
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_95655210
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ja, in vergelijking met de week daarvoor. Toen waren het er namelijk 1409.
_O-

Beter lezen papiertje... Zoals je ongetwijfeld zult weten is de wekelijkse handelsbalans van ieder gebied zo klein als Gaza onderhevig aan relatief grote veranderingen. Een leverancier van bijvoorbeeld bouwmaterialen zal niet elke week invoeren, of een week juist meer als er meer vraag is. Maar dat wist je wel. Toch?
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  maandag 18 april 2011 @ 09:03:41 #194
pi_95655419
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

[..]

_O-

Beter lezen papiertje... Zoals je ongetwijfeld zult weten is de wekelijkse handelsbalans van ieder gebied zo klein als Gaza onderhevig aan relatief grote veranderingen. Een leverancier van bijvoorbeeld bouwmaterialen zal niet elke week invoeren, of een week juist meer als er meer vraag is. Maar dat wist je wel. Toch?
Het is duidelijk dat er steeds minder doorkomt, ja. Dat snap ik.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 18 april 2011 @ 09:05:07 #195
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_95655448
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En de week daarvoor 1572. Daarvoor waren het er 1073, en de week daar weer voor 1113. De week daarvoor 1087 en daarvoor 933. :')
  maandag 18 april 2011 @ 09:07:06 #196
pi_95655504
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

En de week daarvoor 1572. Daarvoor waren het er 1073, en de week daar weer voor 1113. De week daarvoor 1087 en daarvoor 933. :')
Dat kan ik ook verzinnen. :{w
  maandag 18 april 2011 @ 09:07:26 #197
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_95655514
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat kan ik ook verzinnen. :{w
Oja, het is propaganda natuurlijk. Dom van mij.
  maandag 18 april 2011 @ 09:07:26 #198
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_95655515
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja echt grappig. Of je bent gewoon oliedom/onder invloed van verdovende middelen natuurlijk. Laat eens cijfers zien, als je dat zo zeker weet. Gaza is namelijk een groeiende economie. Geen krimpende. Lijkt me dus sterk maarja doe je best joh.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  maandag 18 april 2011 @ 09:09:14 #199
176916 Karrs
2007-2017
pi_95655568
Willen jullie eens ophouden met serieus op een trol in te gaan? :(
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 18 april 2011 @ 09:12:00 #200
pi_95655644
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Ja echt grappig. Of je bent gewoon oliedom/onder invloed van verdovende middelen natuurlijk.
Ad Hominem
quote:
Laat eens cijfers zien, als je dat zo zeker weet. Gaza is namelijk een groeiende economie. Geen krimpende. Lijkt me dus sterk maarja doe je best joh.
Omdraaiing bewijslast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')