abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95579065
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef C_N het volgende:
IDF waarschuwd de hezbollah voor raket aanvallen ,en de hamas breek het staak het vuren,, waar ze zelf voor aan het bedelen waren.. israel had een tegen aanval gisteren na de raket aanval.

en nu waarschuw de IDF ook de hezbollah.voor eventueelen raket aanvallen.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4057502,00.html .
Dat staakt het vuren hebben ze weer lang uitgehouden, zeker een paar uur. Is volgens papierversnipperaar waarschijnlijk weer de schuld van Israel..... :Z
pi_95579203
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:25 schreef Hoogheid het volgende:

. Hamas raakt met een raket een schoolbus en er valt één gewonde. 'Verschrikkelijk dit, verschrikkelijk dat, het is een jong slachtoffer etc. etc.
na 4 dagen voor de raket aanval op de bus ,,vielen qasams en grats op beersheva asdoth en askelon..in totaal 140 reketten en mortieren
quote:
Vervolgens komen de vergeldingsacties en vallen er aan de andere kant tientallen doden onder de burgerbevolking inclusief kinderen.
deze bron wil ik heel graag zien nu.
er is geen een burger gestorven aan de vergeldings aktie van de IDF het waren terorristen van de hamas.quote van hamas zelf .
een kind ,,een jongen van 11 de zoon van een terorrist die mee heb gedaan met de kipnapping van gilat shalit.die werd opgeruimd en ja toevallig was zijn zoon daarbij triest pa had beter op zijn kinderen moeten letten of een ander beroep moeten nemen .
quote:
Waarom wordt hier nou zo ontzettend slap tegen opgetreden..??
israel treed er vrij goed tegen op hoor,
quote:
Ik weet het in ieder geval niet
dat klopt
quote:
Deputy Foreign Minister Danny Ayalon said that "the Hamas is a brutal terrorist organization that has made it its goal to destroy Israel, and therefore we must topple its regime.

"Only overthrowing the Hamas government will stop the rocket fire from Gaza. There is not other solution.' Ayalon said during an event in Raanana.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4057521,00.html

soldaten op patroll an de grens bij de strook..fotos C_N

[ Bericht 2% gewijzigd door C_N op 16-04-2011 14:17:16 ]
pi_95580219
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Niet zo gek toch? Als je in de bioscoop zit en er komt iemand binnenlopen, hij slaat je 10 keer voor je bek, duwt je van je stoel, gaat zitten, en zegt: 'Daar verderop is ook nog plek hoor, dit is MIJN stoel', schuif je dan zomaar een plaatstje op? Dit conflict gaat tientallen jaren terug waarin het al escaleerde met het zionisme en de enorme toestroom van Joden voor en na de Tweede Wereldoorlog. Vervolgens wordt je door diezelfde lui uit je land geschopt en als vuilnis behandeld.
de palestijnen konden de strook hebben . maakten er een terorristen hol van tot de dag van vandaag.
judea en samaria is op weg om een terorristen hol te worden als israel ook daar vertrek .
en de bioskoop vergelijking ?? ok
quote:
[..]

Het is gewoon nogal ironisch is hoe de joden met de Palestijnen omgaan en hoe het er in de gebieden aan toe gaat, zeker gezien hun eigen verleden vind je niet?
Nee...weet jij dat dan .hoe het in de gebieden er aan toe gaat of heb je dat van horen zeggen ??
quote:
Daarbij is het niet alleen het conflict tussen de Palestijnen en de joden maar werkt het door tot in het hele Midden-Oosten tot aan de oorlogen in Afghanistan en Irak aan toe.
en de haaien in de rode zee bij egypte .. die was je nog vergeten
quote:
pi_95580273
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben in uitstekend gezelschap. Tot Dries van Acht aan toe.
..kweenie hoor, maar ik zou hard wegrennen bij elke beweging waar Dries van Acht meent de opinieleider uit te mogen hangen. Of Gretta Ddduisenberg... [bibber]..
pi_95590941
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef Im.Kant. het volgende:
Hoe denk je Khadaffi(Een dictatoriale gek die zijn eigen burgers vermoord) te kunnen vergelijken met de Israëlische democratie(Een land wat genoodzaakt is haar eigen burgers te beschermen)?
Dus onder het mom van 'eigen burgers beschermen' is alles toegestaan? Het geweld en de vergeldingsacties zijn buitenproportioneel, de muren, de checkpoints. Daarbij vind ik niet dat oa. het innemen van gebieden, het bouwen van nederzettingen en het schenden van het recht op water voor de Palestijnen valt onder het beschermen van de eigen burgers.

Of ze bouwen even een muur om een deel van Jeruzalem heen, en Palestijnen wonen opeens op Israëlisch grondgebied. Huizen worden ingenomen, kolonisten komen er wonen, en als je je ergens tegen verzet kan je klagen bij de overheid, maar dat zijn de joden dan zelf natuurlijk :')
quote:
Subtiel verschil.
quote:
Er worden elke week vele raketten gericht op Israël afgeschoten. Een maand geleden blies een Palestijnse terrorist zich nog op met burgerdoden tot gevolg. De vraag is niet waarom er zo slap tegen Israël wordt opgetreden. De vraag is waarom er zo slap tegen het Palestijnse terrorisme wordt opgetreden. De vraag is waarom personen zoals jij dit terrorisme weten te verdedigen.
Zo kan je eeuwig blijven wijzer met de vinger, want het is reactie op reactie en vergelding op vergelding. Ik vind alleen dat een land als Israël daar boven zou moeten staan, zeker met de mate waarop de vergeldingen plaatsvinden.

Ik praat dat wat de terroristen doen helemaal niet goed, en Hamas aan de macht is natuurlijk een regelrechte ramp, maar een ontwikkeld westers land als Israël moet vind ik op een andere manier handelen. Het is moeilijk om de juisten te pakken, zeker met die smeerlappen bij Hamas die zich tussen de burgers bevinden, maar dan vind ik het niet plotseling gerechtigd om er dan maar gewoon alsnog een bom op te gooien en de burgers mee te nemen.

Want met de vergelding van die zwaargewonde jongen in de schoolbus, met tientallen burgerdoden tot gevolg, kan je natuurlijk al lang aanvoelen dat dit nooit zal helpen en je de haat richting Israël alleen maar versterkt, ook onder de niet-terroristen en je alleen maar de sneeuwbal verder en verder aan het rollen bent. Dat staat helemaal los van de acties en aanslagen van Hamas want dat verdedig ik ook zeker niet en praat het ook niet goed.
pi_95593110
Goed stuk:
quote:
Israel's regional situation is worse than ever. And, unless there is serious progress toward peace between now and September, Palestinians will declare a state composed of the West Bank, Gaza and East Jerusalem that will be recognisd by virtually the entire world.

No matter whether the declaration actually creates a Palestinian state or not, a declaration would seriously undermine Israel's standing.

Defence minister Ehud Barak's views summarises it well:
We stand to face a diplomatic tsunami that the majority of the public is unaware of. Israel's delegitimisation is in sight.
http://english.aljazeera.(...)141611819193138.html

Oftewel, de échte pro-Israëlische positie is om zo snel mogelijk te stoppen met de bezetting, de agressie tegen en de kolonisatie van Palestina en de buurlanden. Israël vernietigt zichzelf als het huidige Apartheidsregime in stand wordt gehouden en uitgebreid.
pi_95593418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Dus onder het mom van 'eigen burgers beschermen' is alles toegestaan?
we hebben de gazza strook verlaten werden in de rug geschooten tot op de dag van vandaag
quote:
Het geweld en de vergeldingsacties zijn buitenproportioneel,
de raketten mortieren qasams grats is buiten proportional en een ackt of massa moord
quote:
de muren,
12% of het hele beveiligings hek is een muur.
quote:
de checkpoints.
er zijn er nog een paar over in judea en samaria/
73 % is de laatste jaren opgedoekt
quote:
Daarbij vind ik niet dat oa. het innemen van gebieden, het bouwen van nederzettingen en het schenden van het recht op water voor de Palestijnen valt onder het beschermen van de eigen burgers.
in welk land mag je niet in je eigen land bouwen ..
quote:
Of ze bouwen even een muur om een deel van Jeruzalem heen,.
oke je mis nu wat
quote:
en Palestijnen wonen opeens op Israëlisch grondgebied.
goed voor hun dat willen ze namelijk allemaal . werk gelegenheid socialen voorzieningen etc etc
quote:
Huizen worden ingenomen, kolonisten komen er wonen,
dit is heel intresand een bron graag .
quote:
en als je je ergens tegen verzet kan je klagen bij de overheid, maar dat zijn de joden dan zelf natuurlijk :')
gek he als je in Israel woon dat de overheid ook Israelish is .

ik vertel je een geheimpje tegen niemand zeggen ok ..
de regering in nederland is ook nederlands
quote:
[..]

[..]

Zo kan je eeuwig blijven wijzer met de vinger,
kom je niet verder mee.
quote:
want het is reactie op reactie en vergelding op vergelding.
bescherming van raket aanvallen die op israel worden geschoten .ieder staak het vuuren door de hamas word geschonden .kinderen niet maar school kunnen oude mensen met zwaaren trauma enz enz enz . ik wilden dat nederland zo goed voor de burgers op kwam .
ze konden een mooi gazza strook hebben ze kozen voor moord en doodslag zelfs van de eigen mensen en de mensen die ze zelfs willen helpen
quote:
Ik vind alleen dat een land als Israël daar boven zou moeten staan, zeker met de mate waarop de vergeldingen plaatsvinden.
en de burgers moeten laten vermoorden .. ze zijn soms nog te lief voor de akties de hamas doe in israel,burgers opblazen op straaten auto bussen pizzaria.enz enz enz ok en daar gaan we dan bij zitten en naar kijkeom het te verdienen .n . kijk als ik wat wil . dan zal ik ook mijn best moeten doen .
quote:
Ik praat dat wat de terroristen doen helemaal niet goed, en Hamas aan de macht is natuurlijk een regelrechte ramp, maar een ontwikkeld westers land als Israël moet vind ik op een andere manier handelen.
velen malen geprobeerd wat jij nu denkt zijn ze in de knessed al vergeten en is al herhaaldelijk de reveu gepassert .
quote:
Het is moeilijk om de juisten te pakken, zeker met die smeerlappen bij Hamas die zich tussen de burgers bevinden, maar dan vind ik het niet plotseling gerechtigd om er dan maar gewoon alsnog een bom op te gooien en de burgers mee te nemen.
als je je zelf verschuild tussen bevolking sta dan niet gek te kijken .er worden waarschuuwings brieven gedropt de mensen krijgen de tijd ruimschoots om een gebied te verlaten doe je het niet jammer dan . loop daar na niet te huilen .en dit zeg wat over de mensen en de organisaties zoals de hamas etc etc.
een leven is namelijk niets waard de dood dat is wat waard ............ val hij nu een beetje ........
quote:
Want met de vergelding van die zwaargewonde jongen in de schoolbus,
de jongen vecht nog steets voor zijn leven .en hersens funkties zijn zo goed als geen wordt door een machine in leven gehouden .. deze jongen dus nu heb ik het niet over al de slachtoffers die voor hun leven getekend zijn en jaren na dato nog steeds aan het revalideren zijn.
quote:
met tientallen burgerdoden tot gevolg,
er is geen een burger dode gevallen zo ja de bron graag .zelfs de hamas zeg er waren 11 of 14 (vrijheid strijders) in normalen taal terorristen om het leven gekomen .

quote:
kan je natuurlijk al lang aanvoelen dat dit nooit zal helpen en je de haat richting Israël alleen maar versterkt,
toe geven is het einden van israel eh het is geen holland daar vergis je je in kom je nog wel eens achter in holland zelf
quote:
ook onder de niet-terroristen en je alleen maar de sneeuwbal verder en verder aan het rollen bent. Dat staat helemaal los van de acties en aanslagen van Hamas want dat verdedig ik ook zeker niet en praat het ook niet goed.
cool
quote:
zo het moraal van het verhaal . is ...
wat er word gedacht zijn ze hier al vergeten

[ Bericht 4% gewijzigd door C_N op 16-04-2011 21:46:12 ]
pi_95596137
weken lopen de druzen te demonstreren voor assad nu ineens tegen assad op de golan hight in israel/

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4057638,00.html
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:34:29 #170
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_95599204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Hoogheid het volgende:
*knip*
C_N heeft al afdoende gereageerd op mijn post dunkt me... Mooie post C_N! :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef Monidique het volgende:
Goed stuk:

[..]

http://english.aljazeera.(...)141611819193138.html

Oftewel, de échte pro-Israëlische positie is om zo snel mogelijk te stoppen met de bezetting, de agressie tegen en de kolonisatie van Palestina en de buurlanden. Israël vernietigt zichzelf als het huidige Apartheidsregime in stand wordt gehouden en uitgebreid.
Dat stuk is op een aantal punten fout, en het impliceert niks over een apartheidsregime. De schrijver stelt slechts dat als een 'overeenkomst' waarbij een 'redelijke Palestijnse staat' naast een 'veilig Israël' gemaakt zou worden alles goed zou zijn. Tja, dat is aardig logisch. Dat wordt echter steeds geblokkeerd door Palestijnse terroristen.

quote:
Once an agreement is reached (one that provides for a viable Palestinian state alongside a secure Israel) no wars can be launched on the Palestinians' behalf. Even Iran and Hezbollah would be neutralised by peace as they cannot be by war.
Hamas en een nog steeds te groot deel van de Palestijnse bevolking accepteert namelijk geen enkele Joodse staat in het Midden-Oosten. En helaas zijn ze bereid te sterven om de Joodse staat in enig denkbare vorm te vernietigen.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_95628334
moordenaar van de familie Vogel opgepakt .
zij wilden sterven als een marter . zijden ze.
daar heb ik niets optegen deden velen dit maar , maar drie kinderen 3 maanden 8 en 11 jaar en pa en ma,, mee nemen ??
en de twee ratten zijn nog steeds geen martelaar.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4057894,00.html
soms wilde ik dat de doodstraf bestond en dan heel langzaam........... maar
GOED GEDAAN SHINBETH EN IDF EN POLITIE
  zondag 17 april 2011 @ 17:24:50 #172
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_95628438
Ah, daar hebben we de Thaise arbeider :')
  zondag 17 april 2011 @ 17:46:54 #173
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_95629329
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef C_N het volgende:
moordenaar van de familie Vogel opgepakt .
zij wilden sterven als een marter . zijden ze.
daar heb ik niets optegen deden velen dit maar , maar drie kinderen 3 maanden 8 en 11 jaar en pa en ma,, mee nemen ??
en de twee ratten zijn nog steeds geen martelaar.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4057894,00.html
soms wilde ik dat de doodstraf bestond en dan heel langzaam........... maar
GOED GEDAAN SHINBETH EN IDF EN POLITIE
Goed dat de daders van deze walgelijke daad opgepakt zijn. Ik vroeg me trouwens af, heb jij een idee hoe de 'gewone' Palestijn over deze daad denkt? Ik kan me voorstellen dat velen het even hard zullen afkeuren... Of zullen de meeste Palestijnen deze twee misdadigers als ze de doodstraf zouden krijgen zien als 'martelaars' die gestorven zijn voor een 'goede' zaak?
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_95634938
de gewonen palestijnen 32% surpot de rest keer zijn afschuw.

de jongen van de autobus aanslag naast de gazza strook...,die jongen die om zijn leven aan het vechten was voor 10 dagen,is gestorven aan zijn verwondingen

RIP Daniel ..............
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4058157,00.html

[ Bericht 0% gewijzigd door C_N op 17-04-2011 21:38:55 ]
pi_95636417
fam vogel
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4058009,00.html

BIBI
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4057996,00.html
moeder rat
heb haar verhaaltje weer klaar. zoals die op was gepakt in slovenie ,en daar ook ieder een van riep hij heb niets met de hamas te doen .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4058186,00.html

Awarthe geschokt het zijn stil kinderen .// nee het zijn schofte die het woord kind niet eens verdienen .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4057965,00.html

de familie in goed tijden .
http://www.solomonia.com/(...)r-scene-celebration/

palestijnen delen snoepjes uit .
http://www.solomonia.com/(...)r-scene-celebration/

lieverd nr 1

schatje nr twee

fotos onder is wat dit soort (kinderen) doen fotos kunnen als schokkend worden ervaren .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door C_N op 17-04-2011 20:33:16 ]
  zondag 17 april 2011 @ 23:16:40 #176
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_95648008
Vreselijk dat die jongen is omgekomen... Een doodstrijd van 10 dagen.

En nu wil ik toch nog eens de woorden van Kees22 aanhalen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]
De jongeren, met name de mannelijke jongeren, hebben geen fuck te doen. En ja, wat gaan jongeren doen die zich vervelen? Die gaan lopen kloten.
Aldus stelt Kees dat bovengenoemde walgelijke moordpartij een gevolg is van de respectievelijk door werkeloosheid verveelde Palestijnse jongeren. Ik wil hem vragen nog eenmaal uit te leggen wat hij hier in godsnaam mee bedoelde.
  zondag 17 april 2011 @ 23:34:32 #177
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_95649010

Ik weet niet wie dat zei over een concentratiekamp, maar dit is inderdaad net het ghetto van Warschau.

[ Bericht 28% gewijzigd door Nibb-it op 17-04-2011 23:50:00 ]
  zondag 17 april 2011 @ 23:36:14 #178
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_95649106
"De Palestijnen lijden honger" "Concentratiekamp" :') :') :')
  zondag 17 april 2011 @ 23:45:39 #179
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_95649612
quote:
Gaza Strip land crossings weekly status report 27-31 March 2011
31 Mar 2011
This week, 1183 truckloads of goods were delivered to the Gaza Strip via the land crossings, and 3 truckloads of flowers were exported.
Communicated by COGAT - Coordinator of Government Activities in the Territories, Ministry of Defense

General
Overall, 1,186 truckloads (33,939 tons) were unloaded at the crossings.
Heavy-duty diesel fuel for the power plant is delivered directly from Egypt; therefore, diesel fuel is no longer transferred from Israel.

Erez
24. % decrease in the number of people that crossed through the Erez crossing
• 140 international organization staff members entered Israel.
• 143 international organization staff members entered the Gaza Strip.
• 356 patients and accompanying individuals crossed into Israel and the West Bank.

Kerem Shalom
11.35% decrease in the number of truckloads delivered into the Gaza Strip
• 928 truckloads (21,989 tons) were imported to the Gaza Strip.
• 1,024 tons of cooking gas was transferred.

Transfer of aggregates from Sufa area
24.36% decrease in the number of truckloads delivered into the Gaza Strip
• 255 truckloads (11,950 tons) were imported to the Gaza Strip.

Exports
• 3 truckloads of flowers were exported from the Gaza Strip this week.

International organizations vs. private sector
• 72 truckloads were imported by international organizations.
• 857 truckloads were imported by the private sector.

Details of goods in Truckloads
Food Products
• Wheat 76
• Milk Powder and Baby Food 1
• Rice 4
• Cooking Oil 4
• Produce (Fruits and Vegetables) 48
• Meat, Chicken and Fish Products 28
• Salt 4
• Dairy Products 36
• Flour 21
• Legumes 4
• Sugar 21
• Mixed\ Additional Food Products 135
• Total Food Products 382

Construction Materials
• Iron 13
• Aggregates 255
• Cement 10
• Glass , Aluminum and Wood Profiles 34
• Total Construction Materials 312

• Animal Food 116
• Ceramics and Plumbing 63
• Electrical Products 31
• Inputs for Agriculture 35
• Hygiene Products 19
• Medicine and Medical Equipment 7
• Clothing and Footwear 19
• Essential Humanitarian Products 143
• Mixed\ Additional Products 38
• Transportation 14
• Textile (blankets, mattresses, sheets) 4

Total Truckloads 1,183
Total Weight (tons) 33,939
(via)
pi_95651118
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Daarom wordt er ook steeds op gewezen dat Jordanië een prima vestigingsplaats voor deze 'palestijnen' is. Maar dat is onbespreekbaar. Uit alle omringende landen zijn meer gevluchte Joden door Israel opgenomen dan 'palestijnen' door hun arabische 'broeders'. De = zijn nodig om de Joden in een kwaad daglicht te houden.Vrede in het MO is een grove belediging voor elke weldenkende Arabier die weet dat de wereld een betere plaats wordt als de laatste Jood afgeslacht is.

Met zo'n vijandsbeeld valt niet te polderen.
Ik begrijp je wel hoor.
De grote verontwaardiging in Kroatië over de veroordeling van generaal Ante Gotovina en Mladen Markac wegens o.a. ethnische zuivering begrijp ik dan ook heel goed.

Maar wat ik dan weer niet begrijp: stel dat de kinderen van de schilder die hier in mijn huis in de jaren 60 woonde, en van wie ik steeds glas in de grond tegenkom en zelfs een badkuip die als verfmengkuip gebruikt is, hier terugkomen en het huis opeisen, waarom zou ik dan bij de buren moeten gaan wonen?
Waarop is het recht gebaseerd om mij te verjagen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')