* pgrferrari gaat met Marijke meequote:Op donderdag 14 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga na het eten maar slapen*schuift zo een pizza in de oven
Ik zou naar vent, maar die moet werken, dus ik ga zo ook lekker onderuit :$quote:Op donderdag 14 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga na het eten maar slapen*schuift zo een pizza in de oven
Gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari gaat met Marijke mee![]()
je had hier ook wel wat chocola mee mogen nemen eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligZullen we samen chocola eten en sippen?
![]()
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligZullen we samen chocola eten en sippen?
![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou naar vent, maar die moet werken, dus ik ga zo ook lekker onderuit :$
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
je had hier ook wel wat chocola mee mogen nemen eigenlijk
Keequote:
Preciesquote:
Wel neem je rust voor volgende weekquote:Op donderdag 14 april 2011 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesIk mag heus wel even niks doen en dan morgen weer keihard leren. Vind ik. Denk ik. Misschien toch niet. Aaaaaaaarg
oh? ze blijft maar gewoon!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
je had hier ook wel wat chocola mee mogen nemen eigenlijk
Dat magquote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Pien85 het volgende:
Als je elke dag iets van iemand hoort, en nu al bijna 22 uur niets... En die persoon ook niet daar is waar ie zou moeten zijn... Mag je je dan zorgen gaan maken?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Pien85 het volgende:
Als je elke dag iets van iemand hoort, en nu al bijna 22 uur niets... En die persoon ook niet daar is waar ie zou moeten zijn... Mag je je dan zorgen gaan maken?
Vind ik ookquote:
Fijn, dan maak ik me teminste geen zorgen om iets waar niemand anders zich zorgen om zou makenquote:
Nee, maar die staat al weken uitquote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Vind ik ookEn neemt zijn/haar foon ook niet op?
Knufquote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Is maar goed van niet denk ik
Of niet, ben toe aan chocola
[..]
Kee
Ik zou me ook zorgen maken hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Fijn, dan maak ik me teminste geen zorgen om iets waar niemand anders zich zorgen om zou maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |