Gtst? Dat kijk ik nietquote:
Vorige keer dat je dat zei, zei zo'n dude dat Lucas in elkaar was geslagen, en toen bleek het op GTST te zijn, maarja, selectief geheugenquote:
wel bekomenquote:
Zusje van vriendin (toevallig wel dat GTST-mensquote:Op donderdag 14 april 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vorige keer dat je dat zei, zei zo'n dude dat Lucas in elkaar was geslagen, en toen bleek het op GTST te zijn, maarja, selectief geheugen
Butttt, what happend?
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zusje van vriendin (toevallig wel dat GTST-mens) had als spiekbrief voor een Frans SO gewoon de vocabulaire uit het boek gescheurd, betrapt --> 1 voor SO, 1 voor boek mollen. Moest ze ergens in school een nieuw boek gaan halen en dat moet ze nu betalen, 75 euro
Whehehehequote:Op donderdag 14 april 2011 17:31 schreef Fha het volgende:
"Je krijgt van ons deze jeep, zodat je je geen zorgen meer hoeft te maken om geld voor de bus"
Want benzine is gratis namelijkEcht.. Dr. Phil logica
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zusje van vriendin (toevallig wel dat GTST-mens) had als spiekbrief voor een Frans SO gewoon de vocabulaire uit het boek gescheurd, betrapt --> 1 voor SO, 1 voor boek mollen. Moest ze ergens in school een nieuw boek gaan halen en dat moet ze nu betalen, 75 euro
Is dat nu bij Dr. Phil?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:31 schreef Fha het volgende:
"Je krijgt van ons deze jeep, zodat je je geen zorgen meer hoeft te maken om geld voor de bus"
Want benzine is gratis namelijkEcht.. Dr. Phil logica
lijkt me meer iets voor Oprahquote:
Ja wel de amerikaanse versie heh.. dus dat is gewoon een gigantische big ass overdreven luxe bakquote:Op donderdag 14 april 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wheheheheen dan ook nog een jeep
Zij heeft al zoooooooveel van die dingen gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VoC mentaliteit, gewoon slopen die hap, en niet nadenken over de gevolgen
Phil doet heel vaak dingen weggevenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me meer iets voor Oprah
Hij heeft vaak gezinnen met tien kinderen zonder geld enzo dus dan krijgen ze gewoon een hele inboedel enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omg en dan zeker bij mensen die geld tekort hebben
Hoezo ik blijf mijn eigen kas wel spekken
Maar op een of andere manier kunnen die wel op vakantie naar ik weet het niet waar en hoe vaakquote:Op donderdag 14 april 2011 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gezinnen met tien kinderen zonder geld enzo dus dan krijgen ze gewoon een hele inboedel enzo
Dat weet ik niet, ik ken ze nietquote:Op donderdag 14 april 2011 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar op een of andere manier kunnen die wel op vakantie naar ik weet het niet waar en hoe vaak. Dr Phil
Schoppen moeten ze hemquote:Op donderdag 14 april 2011 17:41 schreef Panda72 het volgende:
Zucht die stomme postbode is weer eens later dan normaal.
ik heb een hechte vriendschap met mijn postbode, echt een baasquote:Op donderdag 14 april 2011 17:41 schreef Panda72 het volgende:
Zucht die stomme postbode is weer eens later dan normaal.
* pgrferrari gaat met Marijke meequote:Op donderdag 14 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga na het eten maar slapen*schuift zo een pizza in de oven
Ik zou naar vent, maar die moet werken, dus ik ga zo ook lekker onderuit :$quote:Op donderdag 14 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga na het eten maar slapen*schuift zo een pizza in de oven
Gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari gaat met Marijke mee![]()
je had hier ook wel wat chocola mee mogen nemen eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligZullen we samen chocola eten en sippen?
![]()
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligZullen we samen chocola eten en sippen?
![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou naar vent, maar die moet werken, dus ik ga zo ook lekker onderuit :$
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
je had hier ook wel wat chocola mee mogen nemen eigenlijk
Keequote:
Preciesquote:
Wel neem je rust voor volgende weekquote:Op donderdag 14 april 2011 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesIk mag heus wel even niks doen en dan morgen weer keihard leren. Vind ik. Denk ik. Misschien toch niet. Aaaaaaaarg
oh? ze blijft maar gewoon!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
je had hier ook wel wat chocola mee mogen nemen eigenlijk
Dat magquote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Pien85 het volgende:
Als je elke dag iets van iemand hoort, en nu al bijna 22 uur niets... En die persoon ook niet daar is waar ie zou moeten zijn... Mag je je dan zorgen gaan maken?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Pien85 het volgende:
Als je elke dag iets van iemand hoort, en nu al bijna 22 uur niets... En die persoon ook niet daar is waar ie zou moeten zijn... Mag je je dan zorgen gaan maken?
Vind ik ookquote:
Fijn, dan maak ik me teminste geen zorgen om iets waar niemand anders zich zorgen om zou makenquote:
Nee, maar die staat al weken uitquote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Vind ik ookEn neemt zijn/haar foon ook niet op?
Knufquote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Is maar goed van niet denk ik
Of niet, ben toe aan chocola
[..]
Kee
Ik zou me ook zorgen maken hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Fijn, dan maak ik me teminste geen zorgen om iets waar niemand anders zich zorgen om zou maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |