quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef Flew het volgende:
Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst bij 'Pure Soap'.
9 Wax Melts komen mijn kant op!
En even een spoilertje, omdat het offtopic is..Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En melt-ze alvast. Heerlijk!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Flauw!quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:04 schreef -Peach het volgende:
Pfff vriendje was weer aan t zeiken laatst, dat ie spring garden van PS vond stinken! Dat is toch bijna onmogelijk!! Nee een huis dat 3 dagen naar gebakken paprika ruikt, dat is lekkerde zeurmuts
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:53 schreef CindieY het volgende:
Hoe lang doet PureSoap er eigenlijk over met verzenden? Had donderdagochtend besteld.
Ooo die isquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb net Fluffy Pink Blanket van PFS erin gedaan
Gefeliciteerdquote:
Ja, precies, ik heb de tucatuca-massagebar, die ik overigens niet lekker vindquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
GefeliciteerdIk was vergeten te mailen en ik kwam niet verder dan jawel, viooltjes (dankzij mn tucatuca parfum
)
Volgens mij ben je één van de weinigequote:
Hij doet het op mijn huid heel goed, ik heb hem een paar keer aan andere lushies laten ruiken als ik hem op had en ze zijn het over 1 ding eens: hij ruikt mij mij naar de geur alsof er een lushwinkel om de hoek zitquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je één van de weinige
Ruikt hij anders op je lichaam of valt dat wel mee?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij doet het op mijn huid heel goed, ik heb hem een paar keer aan andere lushies laten ruiken als ik hem op had en ze zijn het over 1 ding eens: hij ruikt mij mij naar de geur alsof er een lushwinkel om de hoek zit
Ooo leukquote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Eef999 het volgende:
De cadeau-bon van Pure Soap is binnen met een lip-balsem erbij![]()
Op mijn lichaam ruikt het parfum erg a la lushwinkel, de MB zit nog een peper-achtige hint doorheen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ruikt hij anders op je lichaam of valt dat wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |