Neequote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef -Peach het volgende:
Heb nu spring garden van PS aan staan, lekker hoor. Is het eigenlijk erg als t rookt?
Bedoel je niet PFS? Dat is Pink FLower Scents.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:38 schreef Flew het volgende:
Ik heb net even het vorige Waxmelt topic doorgebladerd, en ik zie dat de naam 'TPS' regelmatig genoemd wordt..
Welke winkel is dat?
Ik had idd al allerlei luchtjes gezien, maar ik hou niet echt van heel zwaar en zoetig, dus ik lees ook nog bij alles de beschrijving.... eerst maar eens de luchtjes van Smellwell uitproberen, dan kijk ik ondertussen rustig verder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb cake bake van pure soap weer aan staan.
@jannuk: er zijn superveel geuren in allerlei webshops te vinden. Dus waarschijnlijk vind je nog wel allerlei lekkers! Die ik nu heb aan staan ruikt naar bakluchtjes, maar ik heb laatst bij pure soap green tea besteld, die is volgens mij licht en een beetje bloemig. (alleen in het pakje geroken, dus weet niet precies wat het doet)
Ja, ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:57 schreef Magnificat het volgende:
Btw iemand hier had melts bestel bij de webshop Pure and Lovely ( kan zo snel niet vinden wie).
Hoe bevallen die melts?
Had op die site gekeken en hebben best een lekker melt aanbod.
Ja, die zijn ook erg lekker!quote:
Doe ik zeker, eerst even Smellwell opstoken en doorquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook erg lekker!
Als ik jou was, zou ik dan even tot vanavond afwachten
Fijn, ik had nog wat van haar oude voorraad opgekocht, zodat we sneller nieuwe krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef automatic_ het volgende:
Er komen, waarschijnlijk, vanavond nieuwe geurtjes op bij M2S!
Ik vond de brievenbus vanmorgen al zo heerlijk ruiken en dan mag je de envelop nog openmakenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:31 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Fijn, ik had nog wat van haar oude voorraad opgekocht, zodat we sneller nieuwe krijgen![]()
Het zijn ook net taartjes, ik vind het zo leuk als ik die doos openmaak
Ook niet de spullen die juist voor droge of gevoelige huid zijn, zoals dreamcream?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Doe ik zeker, eerst even Smellwell opstoken en doorlaten keuren (die dingen moeten toch ook mee verhuizen
), pas dan bestel ik weer nieuwe.
Edit: nu snap ik wel hoe mensen aan de Lush verslaving komen, het ruikt ook zoooo lekker, alleen mn vel vindt Lush niet aardig.
Van dreamcream kreeg ik blarenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ook niet de spullen die juist voor droge of gevoelige huid zijn, zoals dreamcream?
Aan de andere kant, geen lush kopen is beter voor je portemonnee
quote:
Zo! Das heftig! En naar. Gelukkig dat er andere spullen zijn die je wel verdraagtquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van dreamcream kreeg ik blaren. Maar weer terug naar Rituals, Fa, Therme en Kneipp.
Yeps, we gaan samenwonen! (Doen we eigenlijk al een beetje, ik ben 3 weken daar en 1 week hier, dus nu maar wat eerder dan we eerder gepland hadden)quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo! Das heftig! En naar. Gelukkig dat er andere spullen zijn die je wel verdraagt
En ga je bijwonen?
![]()
Samenwonen is tof
Wat leuk dat jullie gaan samenwonen, Jannuk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, we gaan samenwonen! (Doen we eigenlijk al een beetje, ik ben 3 weken daar en 1 week hier, dus nu maar wat eerder dan we eerder gepland hadden)
En ja, 't is even zoeken naar wat mn vel leuk vindt, maar als ik wat gevonden heb, blijft het er wel in! En anders doe ik een rescue-masker/smeerseltje met groene leem, dan is het wel vrij snel weer rustig.
En OT: van al die plaatjes en websites word ik hebberig! *gaat op handen zitten*
Leuk hoor! Ik woon ook al een maand of 5 samen, is onwijs gezelligquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, we gaan samenwonen! (Doen we eigenlijk al een beetje, ik ben 3 weken daar en 1 week hier, dus nu maar wat eerder dan we eerder gepland hadden)
En ja, 't is even zoeken naar wat mn vel leuk vindt, maar als ik wat gevonden heb, blijft het er wel in! En anders doe ik een rescue-masker/smeerseltje met groene leem, dan is het wel vrij snel weer rustig.
En OT: van al die plaatjes en websites word ik hebberig! *gaat op handen zitten*
Melt2Smellquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef Flew het volgende:
@ Eef999;
Wat een vrolijk pakketje, met al die melts!
Waar heb je ze gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo, ik ben een zoetekauw?
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
oh hoe is kismet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef douche-eendje het volgende:
Monkey Farts en Lick Me all over zijn zoetig/fruitig, Green Tea is een heerlijk lichtzoet geurtje. Kiwi&Watermelon is heel fijn. Frosted cupcake vond ik niet zo (zoet!), pink suger is wel okay. Waarschijnlijk vind jij kama sutra kisses ook wel lekker!
Hier gaat Kismet (karma dupe) er nu in, ben benieuwd.
Ok thanx, dan hoef ik daar al niet bestellenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, ikDe melts waren niet echt geweldig vond ik
![]()
Pure Soap en Melt2Smell ruikt beter en langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |