quote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef douche-eendje het volgende:
HalloMurmeli, fijn dat ze zo bij je in de smaak vallen
Ja, de geurtjes van PS zijn best fijnquote:Op donderdag 14 april 2011 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]jaaaahhh echt wel
oja lemon merigue pie is het die nu aanstaat. mjam!
en hij geurt echt wel best lang![]()
![]()
hahaha...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, de geurtjes van PS zijn best fijn. Heb net maar weer 20 cupjes besteld want hey, ik heb er nog maar 20 ipv 40
Er zouden er toch 20 met de brievenbus-post moeten kunnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha...
nou ik wilde dus ook gaan bestellen, maar ik had er eerst meer dan 20, en nu heb ik er een paar weggehaald, maar blijven de verzendkosten 6,75.... potverdriedan hoeft het van mj niet natuurlijk!
Er zat gisteren een foutje bij het gewicht van de morning mocca, heb een mailtje gestuurd en dat heeft ze aangepastquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef Eef999 het volgende:
Als ik er 20 in de winkelwagen stop, krijg ik 3 euro verzendkosten![]()
Heb je wel op herberekenen geklikt???
Candy is mierzoet!! Doodle ook, maar minder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Flew het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met een van deze geuren van 'PureSoap'?
- Strawberry White Cake
- Doodlebug
- LUSH 'Candy Fluff'
Zijn het geurtjes voor echte zoetekauwen?
Wie weet gaat hij ook actief mee doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:23 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb mijn vriend uitleg gegeven en hij vindt het leuk. Het was hem nog niet eens opgevallen dat er een geurtje aan is. Ik ruik het zelf toch heel duidelijk. Hier staat nog steeds de groene thee van Pure Soap aan.
Nog een apenscheetjesfan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb de apescheetjes aan staanLekkerrrrr.... en ik was net kokos optimel aan het drinken erbij. Goede match!
Ah, jij wou toch geen verslaving kweken?quote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb er 30 meltjes bijeerst boodschappen doen, dan ga ik stoken
Jouw schuldquote:Op maandag 18 april 2011 14:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, jij wou toch geen verslaving kweken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |