Ooo die isquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb net Fluffy Pink Blanket van PFS erin gedaan
Gefeliciteerdquote:
Ja, precies, ik heb de tucatuca-massagebar, die ik overigens niet lekker vindquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
GefeliciteerdIk was vergeten te mailen en ik kwam niet verder dan jawel, viooltjes (dankzij mn tucatuca parfum
)
Volgens mij ben je één van de weinigequote:
Hij doet het op mijn huid heel goed, ik heb hem een paar keer aan andere lushies laten ruiken als ik hem op had en ze zijn het over 1 ding eens: hij ruikt mij mij naar de geur alsof er een lushwinkel om de hoek zitquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je één van de weinige
Ruikt hij anders op je lichaam of valt dat wel mee?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij doet het op mijn huid heel goed, ik heb hem een paar keer aan andere lushies laten ruiken als ik hem op had en ze zijn het over 1 ding eens: hij ruikt mij mij naar de geur alsof er een lushwinkel om de hoek zit
Ooo leukquote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Eef999 het volgende:
De cadeau-bon van Pure Soap is binnen met een lip-balsem erbij![]()
Op mijn lichaam ruikt het parfum erg a la lushwinkel, de MB zit nog een peper-achtige hint doorheen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ruikt hij anders op je lichaam of valt dat wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |