17:00 uur.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:08 schreef Roarzcorp. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hem wel okay vond. Die open vragen waren niet vreselijk. De multiple choice vragen waren erg goed te doen. Ik vond alleen het tekstfragment niet veel zeggend en de vragen daarover vaag. Wanneer staat het correctiemodel online?
Ik had er in eerste instantie 270 ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef Roarzcorp. het volgende:
Ik had ook weinig woorden initieel dus heb er nog wat informatie elementen ingeplakt tot ik aan de 220 zat.
Is dat jullie niet eens verteld? Matig...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Viros het volgende:
Mocht je nou wel of niet 10% boven het maximale woordenaantal zitten? Heb het zelf niet gedaan vanwege de twijfel, maar hoorde iemand zeggen dat dit ook op het CE toegestaan is.
Zó zonde van je tijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:58 schreef JochemP het volgende:
Heb alles incl. samenvatting overgekalkt, dus nu even kijken hoe ik het gedaan heb
Ja dat mag, het stond er volgens mij zelfs bij.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Viros het volgende:
Mocht je nou wel of niet 10% boven het maximale woordenaantal zitten? Heb het zelf niet gedaan vanwege de twijfel, maar hoorde iemand zeggen dat dit ook op het CE toegestaan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |