Laatste alinea lezen. Daar staat het (bijna) altijd in.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef Nezhi het volgende:
Ah, die heb ik nu al 2x gedaan.. op school en thuis, 7.5 voormoet wel lukken. Vind alleen de hoofdgedachte nog lastig.
9 open vragen achter elkaar, veel succesquote:Op maandag 16 mei 2011 11:23 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wedden dat het een ongelofelijk kutexamen wordt
Mijn leraar zei meestal laatste, maar eerste zou best kunnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef ThaTim het volgende:
hoofdgedachte staat meestal in eerste of laatste alinea he?
en hoofdgedachte is een zin he, onderwerp meestal een paar woorden, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn leraar zei meestal laatste, maar eerste zou best kunnen.
Uhu. Je moet kijken wat meeste overeen komt. Als bv A een zin staat wat maar in 1 alinea is besproken, dan is het sowieso fout.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
en hoofdgedachte is een zin he, onderwerp meestal een paar woorden, toch?
Site is nu al downquote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef Duderd het volgende:
[..]
Model is aangepast op http://normering.eindexamens.nu/
Oooooooh! Werd al een beetje zenuwachtig voor het eerstquote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef Drawer het volgende:
Wuss. Open vragen kunnen ook half open zijn he. Kies uit deze 4 argumenten.
opetenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef Sokz het volgende:
Jap examen is van jouw .. gewoon arceren strepen scheuren en weet ik wat je er mee wilt doen.
Super handig maar beetje laat voor Nederlandsquote:Op maandag 16 mei 2011 11:35 schreef Nezhi het volgende:
http://tomcat.schoolsite.utwente.nl/olo/
Wel handig, kan je gelijk het antwoord onder de vragen invullen, tekst staat er naast en je kan ook gelijk nakijken ^^
Jah, was al ergens anders eerder gepostquote:Op maandag 16 mei 2011 12:05 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Super handig maar beetje laat voor Nederlands
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:22 schreef Tijz het volgende:
ik moet een 3,3 halen voor een 6 als eindcijfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |