Dat terwijl ieder wel ontwikkeld mens weet dat het patat isquote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
sommigen maken een discussie of het friet of patat is
Niet nodig joh, het is friesland nietquote:
Ontwikkeld denken te zijn terwijl je in Groningen woontquote:Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat terwijl ieder wel ontwikkeld mens weet dat het patat is
Ik heb het wel over de stad he, niet over die boeren die daarbuiten leven, dat zijn inderdaad onontwikkelde wezens met een spraakgebrekquote:Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ontwikkeld denken te zijn terwijl je in Groningen woont.
afhankelijk zijn van 1 stad en verder woestijnquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb het wel over de stad he, niet over die boeren die daarbuiten leven, dat zijn inderdaad onontwikkelde wezens met een spraakgebrek
je hebt het toch alleen over groningse boeren he? niet boeren in het algemeen..quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb het wel over de stad he, niet over die boeren die daarbuiten leven, dat zijn inderdaad onontwikkelde wezens met een spraakgebrek
Boerenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt het toch alleen over groningse boeren he? niet boeren in het algemeen..
Alsof er een stad is in Groningen. Een groot weiland.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Al vind ik dat "eem" best wel vet klinken...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
vooral groningse boeren, maar andere boeren kunnen er soms ook wat vanquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt het toch alleen over groningse boeren he? niet boeren in het algemeen..
quote:
Kloptquote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Al vind ik dat "eem" best wel vet klinken...
Ik ben dus ik leef.quote:
Je overleeft het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |