quote:
alsjeblieft Markquote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
doe maar lekker met suiker en melk ?
ik heb geoefend vandaagquote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dank je dat heb je mooi gemaakt
ben weer thuis, dus heb wel trek in een bakkie nu, thankx maryquote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
doe maar lekker met suiker en melk ?
dat heb je snel gedaan..... je hebt niets gemist hoor en de koffie is nog erg heet en versquote:Op donderdag 14 april 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben weer thuis, dus heb wel trek in een bakkie nu, thankx mary![]()
was er al bang voor dat ik niks gemist zou hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat heb je snel gedaan..... je hebt niets gemist hoor en de koffie is nog erg heet en vers
bangquote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was er al bang voor dat ik niks gemist zou hebben![]()
kom maar op met de koffiequote:
Je hebt de herhaling van gisteren gemistquote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef Niki.P het volgende:
Yeeh, op tijd klaar met eten!! Daarna zelfs nog afgewassen
quote:
Ja, maar ik mocht niet door de spiegelquote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spook
.... heb je ze in Portugal flink angst aangejaagd ?
die met die dooie cavia op haar hoofd, vraag anders maar eens aan Bommiequote:
verdrongenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die met die dooie cavia op haar hoofd, vraag anders maar eens aan Bommie
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Bar is geopend trouwens en hier zijn vast de hapjes
[ afbeelding ]
lekker mary, ik heb al een roseetje.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Bar is geopend trouwens en hier zijn vast de hapjes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef Vultarian het volgende:
maar als er insecten liefhebbers zijn, leef je uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef Vultarian het volgende:
maar als er insecten liefhebbers zijn, leef je uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
lekkeerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Voor de liefhebber.... heet uit de vetpot
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |