abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95654091
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 01:07 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

HAHAHA _O- een rijke fantasie heb je wel. Dat moet ik je nageven.
Je voldoet anders wel aan het stereotype links-georienteerde suf-opleidingkje volgend asociaal kraaktuig met je uitspraakjes over de echte wereld, dus zo gek is die gedachte niet. Je bent waarschijnlijk een jaar of 22, 23, hebt nog geen flauw benul wat je precies later wil worden en je hebt nu al een hekel aan alles waar jij van denkt dat het staat voor het kapitalisme. Laat me raden, je doet een geschiedenis-studietje op HBO niveau?
pi_95654099
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 01:09 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Neehoor, alleen de WOZ-percentages gaan omhoog. Daar valt immers het meest te halen. Vraag maar aan je maatje Scorpie, die, zoals hij zelf hierboven aangeeft, zwemt in het geld dankzij de koopsubsidie!
Ja de koopsubsidie is dan ook mijn enige bron van inkomsten :') Je had zelf ook wel kunnen bedenken dat het misschien te maken heeft met het feit dat ik een goed inkomen heb...o nee wacht, dat kan natuurlijk niet :') Nog meer domme opmerkingkjes, of ga je nu aan je huiswerk ? ~O>
pi_95654117
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ik van jou ook.

Het wordt allemaal weer aardig op de man gespeeld door de leenkoningen in dit topic. De verzuring heeft overduidelijk weer toegeslagen. Maar ach, ik snap het wel. Als ik in korte tijd zóveel geld zou verliezen, al is het alleen maar op papier, dan zou ik ook zuur worden. :)
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh eindelijk, het dringt tot je door dat het waardeverlies van koopwoningen op papier is en pas concreet wordt op het moment dat je gedwongen wordt om te verkopen.......heeft die studie toch nog iets bij je bereikt!

Huiswerk time Asfyxiatje! :

Kan je je nog herinneren uit het vorige topic hoeveel mensen er gedwongen moest verkopen vorig jaar en wat voor percentage dat was afgezet tegen het aantal huidige koopwoningen?
  maandag 18 april 2011 @ 07:35:08 #204
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_95654185
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
  maandag 18 april 2011 @ 07:37:53 #205
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_95654206
Niets gemist hier. Nog steeds dezelfde 5 gasten die met een veel te grote mond hun op de top-investering verdedigen.

Gewoon blijven wachten jongelui...
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
pi_95654546
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_95654728
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 07:37 schreef Censuur-152 het volgende:
Niets gemist hier. Nog steeds dezelfde 5 gasten die met een veel te grote mond hun op de top-investering verdedigen.

Gewoon blijven wachten jongelui...
Je vergeet ook de 5 gasten die maar o zo graag wil dat de hele huizenmarkt indonderd. Dus het staat ongeveer qua verdeling gelijk :)
  maandag 18 april 2011 @ 08:48:32 #208
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_95655113
quote:
Het is vooral asociaal dat er niet gewoon gebouwd wordt. Het is werkelijk belachelijk dat bouwen voor 150% van de prijs van 8 jaar geleden nu niet meer zou kunnen...
Die "vastgoed consultant" op 2:20 ziet er ook precies uit zoals je een volgevroten vastgoedconsultant zou verwachten....
censuur :O
pi_95655256
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Het is vooral asociaal dat er niet gewoon gebouwd wordt. Het is werkelijk belachelijk dat bouwen voor 150% van de prijs van 8 jaar geleden nu niet meer zou kunnen...

Dat kan wel maar de marges op goedkope woningen zal wel veel lager zijn. Bovendien moeten die projecten dan op de schop omdat de vraag nu denk ik eerder uitgaat naar goedkopere woningen. Zowel boomers als starters en een toenemend leger alleenstaanden willen dergelijke woningen lijkt me.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_95655359
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:22 schreef antfukker het volgende:

[..]

Je vergeet ook de 5 gasten die maar o zo graag wil dat de hele huizenmarkt indonderd. Dus het staat ongeveer qua verdeling gelijk :)
Dat dus. Mijn 'top-investering' hoef ik niet te verdedigen, mijn woongenot is namelijk al optimaal. Van de week maar eens een schilderijtje ophangen zonder de NSB-opzichter WBV te hoeven bellen, heerlijk gevoel die vrijheid.
pi_95655523
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Mijn 'top-investering' hoef ik niet te verdedigen, mijn woongenot is namelijk al optimaal. Van de week maar eens een schilderijtje ophangen zonder de NSB-opzichter WBV te hoeven bellen, heerlijk gevoel die vrijheid.
Waarom zit je dan hier in dit topic? Je verdedigt namelijk wel wat, dat kun je niet ontkennen :). Je verschuilt je achter je woongenot..
pi_95655778
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 07:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ahhhhhhhhhhhhhhhhh eindelijk, het dringt tot je door dat het waardeverlies van koopwoningen op papier is en pas concreet wordt op het moment dat je gedwongen wordt om te verkopen.......heeft die studie toch nog iets bij je bereikt!

Huiswerk time Asfyxiatje! :
Um... die waardestijgingen van tien jaar terug worden ook pas concreet als je verkoopt he ;-)
  maandag 18 april 2011 @ 09:21:06 #213
324665 meth77
to do or not to do
pi_95655862
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:17 schreef Istrilyin het volgende:

[..]

Um... die waardestijgingen van tien jaar terug worden ook pas concreet als je verkoopt he ;-)
tenzij je de overwaarde al geconsumeerd hebt, door een nieuwe auto of zo
pi_95655913
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Dan zullen volgend jaar de WOZ-tarieven wel weer omhoog knallen. Immers, de inkomsten voor de gemeente moeten toch érgens vandaan komen. En zoals Scorpie hierboven al aangaf: bij de leenkoningen met hun paleisjes is in het algemeen nog zat te halen. :7
Ik denk dat ze de komende jaren fors gaan bezuinigen op allerlei subsidies, daarnaast zal het aanhouden van grond met geleend geld door iemand betaald moeten worden. Wie is er dan een betere kandidaat dan de huizenbezitter die toch geen kant op kan :D
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_95655927
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef antfukker het volgende:

[..]

Waarom zit je dan hier in dit topic? Je verdedigt namelijk wel wat, dat kun je niet ontkennen :). Je verschuilt je achter je woongenot..
Wat zou ik moeten verdedigen? De theoretische waardedaling van mijn huis waar ik niks van merk, afgezien de daling van de WOZ-waarde? De gestegen rente waar ik niks van merk? De afschaffing van de HRA die er nog niet is? Ik heb maar weinig te verdedigen, behalve het feit dat ik heerlijk in mijn huis woon en daar voorlopig nog wel even lekker blijf zitten *O*

Misschien vind ik het wel gewoon leuk om de huurdertjes een spiegeltje voor te houden qua gedrag *O*
  maandag 18 april 2011 @ 09:24:13 #216
324665 meth77
to do or not to do
pi_95655941
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de komende jaren fors gaan bezuinigen op allerlei subsidies, daarnaast zal het aanhouden van grond met geleend geld door iemand betaald moeten worden. Wie is er dan een betere kandidaat dan de huizenbezitter die toch geen kant op kan :D
ach de gemeentes gaan gewoon een aantal mensen van de vrijwillige brandweer opzeggen dat scheelt weer een 20.000 euro
pi_95655965
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 00:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ehmmm... Einstein... Dan gaan gewoon de algemene belastingen omhoog hoor. Dus of je huurt of koopt maakt niets uit. Vervelend voor je, maar sorry.
Maar met een algemene belastingverhoging zijn de individuele gemeenten niet geholpen. Die zullen steeds meer de eigen broek op moeten houden en gaan dus 'creatief' worden.
I'll sing you a lullaby.
pi_95655976
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nog eerder de 'bijzondere' regelingen afschaffen dan de huizenbezitter aanpakken. De gemeenten weten ook wel dat als ze dat doen ze een keer teruggefloten gaan worden door Den Haag.
pi_95656011
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef antfukker het volgende:

[..]

Waarom zitten hier verzuurde mensen die niet eens iets willen kopen of uit nederland weggevlucht zijn maar wel een extreme mening over de nederlandse huizen markt erop nahouden dat is dan toch nog veel bizarder. :D
pi_95656083
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom zitten hier verzuurde mensen die niet eens iets willen kopen of uit nederland weggevlucht zijn maar wel een extreme mening over de nederlandse huizen markt erop nahouden dat is dan toch nog veel bizarder. :D
'We hebben het beste voor met het land'
'We moeten nu echt gaan dalen met de koopwoningen'
'Het is ongezond op de woningmarkt!'
<insert ander random kutsmoesje om verzuurd te kunnen zijn>
pi_95656248
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 07:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je voldoet anders wel aan het stereotype links-georienteerde suf-opleidingkje volgend asociaal kraaktuig met je uitspraakjes over de echte wereld, dus zo gek is die gedachte niet. Je bent waarschijnlijk een jaar of 22, 23, hebt nog geen flauw benul wat je precies later wil worden en je hebt nu al een hekel aan alles waar jij van denkt dat het staat voor het kapitalisme. Laat me raden, je doet een geschiedenis-studietje op HBO niveau?
De verzuring slaat weer toe. _O-

"Boehoehoe :'( ik heb de afgelopen 2 jaar 50k verloren op m'n 'solide investering'. Weet je wat: om het verlies goed te maken ga op de internets iemand, die ik helemaal niet ken en waar ik vrijwel niets over weet, persoonlijk aanvallen met uitspraken over hem die ik op geen enkele manier hard kan maken! Dat zal ze leren, die mensen die geen geld hebben verloren! :Y) "
  maandag 18 april 2011 @ 09:39:09 #222
324665 meth77
to do or not to do
pi_95656284
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 09:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nog eerder de 'bijzondere' regelingen afschaffen dan de huizenbezitter aanpakken. De gemeenten weten ook wel dat als ze dat doen ze een keer teruggefloten gaan worden door Den Haag.
Gemeentes hebben nog voldoende vrije ruimte naar boven om de WOZ te verhogen, zonder dat de overheid iets kan of mag zeggen
pi_95656374
quote:
Artikel 12 FTW! :Y)
pi_95656440
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:39 schreef meth77 het volgende:

[..]

Gemeentes hebben nog voldoende vrije ruimte naar boven om de WOZ te verhogen, zonder dat de overheid iets kan of mag zeggen
Toch leuk dat jij wilt dat de gemeentes de WOZ verhogen. Weet je wel dat de WOZ alleen de woningwaarde is, dus gemeentes gaan op papier de woningen nog duurder maken :D

Maar waarschijnlijk heb je het over de OZB die over de WOZ geheven wordt.

Tot zover de kennis van de woningmarkt van onze verzuurde huurders.
pi_95656461
quote:
En we eindigen met een knap staaltje cognitieve dissonantie :')

De jongens en meisjes van de gemeente hebben het nooit goed begrepen en ik trek hun vermogen om te leren in twijfel :)
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')