Nee ik heb mijn woning nog niet terug aangeboden aan hun, omdat ik nog wel van plan ben om er de komende 10 jaar te wonen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:53 schreef Basisgegevens het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met 'n terugkoopgarantie door de woningbouwvereniging?
kosten koper krijg je toch niet terugquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn woning nog niet terug aangeboden aan hun, omdat ik nog wel van plan ben om er de komende 10 jaar te wonen.
"When two people love eachother, there cannot be a happy ending"...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan blijft 1.5 op de 2.5 stellen voor altijd bij elkaar. Wat goed van die monogame mensen.
Maar wel een warm, droog, comfortabel en afgelost ending.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:11 schreef RemcoDelft het volgende:
"When two people love eachother, there cannot be a happy ending"...
Tuurlijk niet wordt dat ergens gevraagd dan? Kk heb ik na 4 jaar hra er uit. Nog 2 jaar hra voor de overige kosten die bij zo'n aankoop komen kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kosten koper krijg je toch niet terug
Buiten dat hoor ik nooit iemand bij aankoop van welk artikel dan ook zeggen dat je de BTW er nooit uit krijgt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet wordt dat ergens gevraagd dan? Kk heb ik na 4 jaar hra er uit. Nog 2 jaar hra voor de overige kosten die bij zo'n aankoop komen kijken.
Ik ook, maar dan met een koop-hoekwoning voor 501,- netto per maand. En ik hoef nergens op te wachten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:49 schreef announcement het volgende:
Ik zit lekker in het midden van het land in een prima rijtjeshuis van de woningbouw voor 430 euro huur in de maand. Met deze maandlasten schuif ik maandelijks zo'n 1000 euro naar mn spaarrekening en wacht wel even totdat de markt helemaal ingestort is voordat ik wat koop.
LOL.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:00 schreef Basisgegevens het volgende:
Dat klopt, maar die huurder heeft nu meer vrijheid,
En welke vrijheid heeft -hij- dan meer dan mij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef Basisgegevens het volgende:
Dan heeft -ie op dit moment meer vrijheid dan iemand met 'n koopwoning.
Ah, dus het argument van 'meer' vrijheid is vervallen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef announcement het volgende:
Als ik zou willen verhuizen zou ik, net als jij BVZ, gewoon wat kunnen kopen. Gezien de markt wacht ik daar nog even mee.
Oops. Je hebt gelijk. Sorry.quote:
Van mij mag de rente sky high gaan. Lost makkelijker af.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef announcement het volgende:
Rente ben ik in minder mate van afhankelijk daar ik een groot deel met eigen middelen zou kunnen financieren. Van mij mag de rente best een beetje stijgen, dat drukt de financierbaarheid voor de gemiddelde koper en daarmee de huizenprijzen ook weer wat.
Je hebt een aflossingsvrije hypo maar lost zelf jaarlijks af o.i.d.?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Van mij mag de rente sky high gaan. Lost makkelijker af.
50-50quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef announcement het volgende:
[..]
Je hebt een aflossingsvrije hypo maar lost zelf jaarlijks af o.i.d.?
Ligt eraan. Mijn rente staat voor nu voor 19,5 jaar vast @ 4,35%. Netto percentage is dus veel minder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef announcement het volgende:
Dat is ook wel slim, al zal dat met de huidige rentestanden niet meer opgaan denk ik?
Dan is het tenminste zeker dat de hypotheekrenteaftrek onbetaalbaar wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Van mij mag de rente sky high gaan. Lost makkelijker af.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef announcement het volgende:
Rente ben ik in minder mate van afhankelijk daar ik een groot deel met eigen middelen zou kunnen financieren. Van mij mag de rente best een beetje stijgen, dat drukt de financierbaarheid voor de gemiddelde koper en daarmee de huizenprijzen ook weer wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |