Inderdaad. Slaat totaal nergens op.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
KankerbazenWaar gaat het toch heen met deze wereld..
Lang niet gezien.quote:
Moet wel als je voor 10 voor 10 12 awards gaat uitreiken.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Dus al 2 Awards in 10 minuten uitgereikt?
Dit dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het wel weer gezien/gehoord met die awards, één grote aanfluiting.
Dit niet nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef alors het volgende:
Maar even serieus.... Dit draai je toch niet vrijwillig?
Helaas ken ik mensen die dat doen. Zo lang kane maar niet gaat optreden.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef alors het volgende:
Maar even serieus.... Dit draai je toch niet vrijwillig?
178 awardsquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef themole het volgende:
[..]
Moet wel als je voor 10 voor 10 12 awards gaat uitreiken.
Iedereen heeft nu de vlaggetjes in de oren geduwd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk hebben alle bezoekers oordopjes gekregen bij binnenkomst?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Is er niets dan wit?
Wijd coken
Alles is lijntjes.
Witte snuif.
Harder dan ik dealen kan.
ikh oop het wel! dan gaat het ongedierte wellicht mn huis uitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef themole het volgende:
[..]
Helaas ken ik mensen die dat doen. Zo lang kane maar niet gaat optreden.
quote:marisca91 marisca
Echt nu al een super show .Zo lang naar uit gekeken en echt boven mijn verwachtingen ! #3fm is een topzender !! #3fmawards @michielveenstra
Wat jank je.quote:
Da's iemand die grof betaalt bij een driesterrenrestaurant en dan bij het krijgen van een bord lauwe Brinta naar de keuken rent om de chef te complimenteren.quote:
ik wilde je net verbeterenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
Hoeveel heeft die gast op joh![]()
Oh wacht, zo issie altijd.
Nee, als ik tweet, dan is het immer geniaal.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's iemand die grof betaalt bij een driesterrenrestaurant en dan bij het krijgen van een bord lauwe Brinta naar de keuken rent om de chef te complimenteren.
MOSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Cee het volgende:
Deze mag Dazzled Kid winnen. Of De Staat. De eerste is eigenlijk helemaal niet zo Alternative. Maar ach. Oh, Moss mag ook winnen.
een mauwende kat is het!quote:
jij luistert geen 3fm normaal gesproken?quote:
vrijwel elke dag, maar die namen zeggen me niet veelquote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een mauwende kat is het!
[..]
jij luistert geen 3fm normaal gesproken?
Op 3fm vinden ze dit de belangrijkste muziekprijzen van het jaar maar volgens mij hebben niet-3fm luisteraars van meer dan de helft nog nooit gehoord.quote:
Alternative zijn ze zeker niet nee. 3Fm bepaald gewoon wat er doorbreekt en dat is met name mainstream, en aders wordt t door 3fm wel mainstream.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef ConscienceNL het volgende:
Zo Alternative was het nou ook weer niet. Eigenlijk merk je al dat 3FM steeds minder rock en meer pop/mainstream wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |