Die ging even los op een hakkuh plaat bij Ekdom, zelfs onder het nummer hoorde je hem nog door de microfoon schreeuwen : HAKKUH !!!!!!!quote:
Aah ja ik hoorde dat dus wel, maar er was dus oook beeld bij via de webcamquote:Op donderdag 14 april 2011 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die ging even los op een hakkuh plaat bij Ekdom, zelfs onder het nummer hoorde je hem nog door de microfoon schreeuwen : HAKKUH !!!!!!!
Met dank aan /me.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef alors het volgende:
[..]
Aah ja ik hoorde dat dus wel, maar er was dus oook beeld bij via de webcam
Zo te horen niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Oh, vanaf nu tot 1u allemaal muziek van genomineerden zeker?
Nee hoor, want dan zou je 37 platen in repeat gaan horen (en dus elke 3 uur hetzelfde), da's veel te weinig...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Oh, vanaf nu tot 1u allemaal muziek van genomineerden zeker?
Ik denk dat vorig jaar niet gaat worden overtroffen helaas... Hoewel ik nog wat opdrachten moet maken ga ik zeker kijken en lekker slowchatten hierquote:Op donderdag 14 april 2011 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
navond bitches!
hoelaat begint dat 3fmawardsfestijn? dan ga ik met wokkels en ranja klaarzitten!
kut, Shandy vergeten
ik ben wel van plan hier rond te gaan hangen, maar ik wil eigenlijk nog even weten hoe laat het begint...quote:Op donderdag 14 april 2011 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat vorig jaar niet gaat worden overtroffen helaas... Hoewel ik nog wat opdrachten moet maken ga ik zeker kijken en lekker slowchatten hier
super, dan ga ik eerst nog ff een filmpje doen denk ikquote:
Dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Betaal je toch gewoon ¤5,- per maand.
Bij bepaalde feestjes krijgen bezoekers een goodie bag. Bij de 3FM Awards krijgt iedere idioot die binnen is meteen een prijs uitgereikt.quote:
Volgend jaar komt er de COSaward voor de user die naar de Awards toe wilquote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij bepaalde feestjes krijgen bezoekers een goodie bag. Bij de 3FM Awards krijgt iedere idioot die binnen is meteen een prijs uitgereikt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er de COSaward voor de user die naar de Awards toe wil
COS?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er de COSaward voor de user die naar de Awards toe wil
en dat in VARA zendtijd bel de krant.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Pino112 het volgende:
Eric presenteert het dus, dat is al beter dan Giel en Sander in hun Superman- en Batmanpakje
een scholier van 101quote:Op donderdag 14 april 2011 19:25 schreef Mdrop het volgende:
Wie is die 'soort van' presentator'?
[ afbeelding ]
Avond!
Terecht toch, als je ziet wie er vandaag de dag Grammy's winnenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erik de Zwart die de 3FM Awards de Nederlandse Grammies noemt![]()
101 is ook een onderdeel van de opleiding. Het zit ook niet voor niets achter een decoder.quote:
Ieder zn dingquote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef alors het volgende:
Jaa Tjeerd heeft een Mickey Mouse shirt aan, Michiel kijkt er kwijlend naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |