Die ging even los op een hakkuh plaat bij Ekdom, zelfs onder het nummer hoorde je hem nog door de microfoon schreeuwen : HAKKUH !!!!!!!quote:
Aah ja ik hoorde dat dus wel, maar er was dus oook beeld bij via de webcamquote:Op donderdag 14 april 2011 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die ging even los op een hakkuh plaat bij Ekdom, zelfs onder het nummer hoorde je hem nog door de microfoon schreeuwen : HAKKUH !!!!!!!
Met dank aan /me.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef alors het volgende:
[..]
Aah ja ik hoorde dat dus wel, maar er was dus oook beeld bij via de webcam
Zo te horen niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Oh, vanaf nu tot 1u allemaal muziek van genomineerden zeker?
Nee hoor, want dan zou je 37 platen in repeat gaan horen (en dus elke 3 uur hetzelfde), da's veel te weinig...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Oh, vanaf nu tot 1u allemaal muziek van genomineerden zeker?
Ik denk dat vorig jaar niet gaat worden overtroffen helaas... Hoewel ik nog wat opdrachten moet maken ga ik zeker kijken en lekker slowchatten hierquote:Op donderdag 14 april 2011 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
navond bitches!
hoelaat begint dat 3fmawardsfestijn? dan ga ik met wokkels en ranja klaarzitten!
kut, Shandy vergeten
ik ben wel van plan hier rond te gaan hangen, maar ik wil eigenlijk nog even weten hoe laat het begint...quote:Op donderdag 14 april 2011 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat vorig jaar niet gaat worden overtroffen helaas... Hoewel ik nog wat opdrachten moet maken ga ik zeker kijken en lekker slowchatten hier
super, dan ga ik eerst nog ff een filmpje doen denk ikquote:
Dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Betaal je toch gewoon ¤5,- per maand.
Bij bepaalde feestjes krijgen bezoekers een goodie bag. Bij de 3FM Awards krijgt iedere idioot die binnen is meteen een prijs uitgereikt.quote:
Volgend jaar komt er de COSaward voor de user die naar de Awards toe wilquote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij bepaalde feestjes krijgen bezoekers een goodie bag. Bij de 3FM Awards krijgt iedere idioot die binnen is meteen een prijs uitgereikt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er de COSaward voor de user die naar de Awards toe wil
COS?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er de COSaward voor de user die naar de Awards toe wil
en dat in VARA zendtijd bel de krant.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Pino112 het volgende:
Eric presenteert het dus, dat is al beter dan Giel en Sander in hun Superman- en Batmanpakje
een scholier van 101quote:Op donderdag 14 april 2011 19:25 schreef Mdrop het volgende:
Wie is die 'soort van' presentator'?
[ afbeelding ]
Avond!
Terecht toch, als je ziet wie er vandaag de dag Grammy's winnenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erik de Zwart die de 3FM Awards de Nederlandse Grammies noemt![]()
101 is ook een onderdeel van de opleiding. Het zit ook niet voor niets achter een decoder.quote:
Ieder zn dingquote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef alors het volgende:
Jaa Tjeerd heeft een Mickey Mouse shirt aan, Michiel kijkt er kwijlend naar
classic ik verblijf me er over verbazen.quote:
MC Drive 2.0quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's een hele vrije interpretatie van fastfood.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
GBTTZ![]()
![]()
Blof
Laura+ Jacqueline
![]()
![]()
Hendsum Poets
Guus
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Leentje86 het volgende:
Dus vriendjelief @l3nt is zowaar toch naar de #3fmawards #hulde!
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die staat daar vast weer met een stijf piemeltje omdat ie bij De Awards is![]()
Ik begin warm te draaienquote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent al aardig in de goede stemming
Piemeltje? het steekt zelfs uit z'n schouder.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die staat daar vast weer met een stijf piemeltje omdat ie bij De Awards is![]()
Spuit 1000398900.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef hole1988 het volgende:
slecht nieuws voor echte jannen http://www.radiofreak.nl/(...)e-Jannen-op-Radio-1/
ik heb duidelijk onder een steen gelegen, doet nog steeds pijn.quote:
Dus goed nieuws voor nepjannen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef hole1988 het volgende:
slecht nieuws voor echte jannen http://www.radiofreak.nl/(...)e-Jannen-op-Radio-1/
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
Dus goed nieuws voor mensen die kwaliteit zoeken?
Hey dat zei ik helegaar niet!quote:
Nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:55 schreef Cee het volgende:
Hey dat zei ik helegaar niet!
Geen idee wat/wie echtejannen zijn maar, Powned, dus ik mis weinig.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Piemeltje? het steekt zelfs uit z'n schouder.
je zou bijna afvragen of ze nog boodschappen doet met zoveel voeding.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Miss Montreal verlengt platencontract"
Dus ze pijpt die lui van de platenmaatschappij ook al
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je zou bijna afvragen of ze nog boodschappen doet met zoveel voeding.
en weer beeldquote:
pak gewoon de 101 streamquote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Mdrop het volgende:
Geluid op de stream is kut?, op 101 is het ook niet wat hier.
101 op TV is niet goed maar dan werkt de stream wel ^^ , en ik gebruik nu:quote:
| 1 | http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb#.asx |
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bbquote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
101 op TV is niet goed maar dan werkt de stream wel ^^ , en ik gebruik nu:
[ code verwijderd ]
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bbquote:Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
heeft iemand een werkende stream?
anders ben ik genoodzaakt de tv aan te zetten en dat vind ik minder prettig...
Die mogen, samen met Kensington, alles winnen, inclusief hiphop, dance en vrouwelijke zangeres.quote:
QFTquote:Op donderdag 14 april 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
En bij deze meld ik even dat ik GBTTZ een walgelijke, overgewaardeerde kutband vind en ik vraag me af wanneer die zanger die drol eens gaat draaien die al die tijd al dwars lijkt te zitten. Zo, hoef ik jullie daar verder niet mee lastig te vallen.
QFTquote:
Ik heb die vlag van die kreunert.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:31 schreef alors het volgende:
Wehehe die schoenen van die blonde heb ik ook
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
En bij deze meld ik even dat ik GBTTZ een walgelijke, overgewaardeerde kutband vind en ik vraag me af wanneer die zanger die drol eens gaat draaien die al die tijd al dwars lijkt te zitten. Zo, hoef ik jullie daar verder niet mee lastig te vallen.
Blof heeft nog een paar leuke liedjes. Het zijn oude liedjes, maar toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo overgewaardeerd is het nou ook niet. ik noem Blof
Met de G-Ster.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo overgewaardeerd is het nou ook niet. ik noem Blof
Dit.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Cee het volgende:
Gevalletje "Dit klonk gisteravond nog leuk toen we het in de wc oefenden."
TV, stream loopt flink achter.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, nog steeds geen fatsoenlijke stream, of het ligt aan mijn internet....
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bbquote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, nog steeds geen fatsoenlijke stream, of het ligt aan mijn internet....
en daar doen ze ook 10 jaar overquote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Blof heeft nog een paar leuke liedjes. Het zijn oude liedjes, maar toch.
Ik vind hem wel wat hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Cee het volgende:
Ik vind die zanger van de Zoo echt altijd een constante blik van "Mijn leven is kut, alles is kut, ik wil me doodsnuiven." hebben.
buffert zch ook oook suf...en mijn 60mbitlijn haalt maar 5mbit, ik ga ff powercyclen!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb
Wel kutresolutie.
Het loopt zo ver achter dat Caro's poliep net een award in ontvangst heeft genomen voor beste comeback.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef InGebruik het volgende:
Loopt de beeld achter op het geluid bij de stream of ligt het aan mij?
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bbquote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buffert zch ook oook suf...en mijn 60mbitlijn haalt maar 5mbit, ik ga ff powercyclen!
TVquote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wut, Michiel loopt hier nog met zn iPad te kutten?
Wat is dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik verhuis naar de tv. Kkpc de hele tijd te freezen
Inderdaad. Slaat totaal nergens op.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
KankerbazenWaar gaat het toch heen met deze wereld..
Lang niet gezien.quote:
Moet wel als je voor 10 voor 10 12 awards gaat uitreiken.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Dus al 2 Awards in 10 minuten uitgereikt?
Dit dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het wel weer gezien/gehoord met die awards, één grote aanfluiting.
Dit niet nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef alors het volgende:
Maar even serieus.... Dit draai je toch niet vrijwillig?
Helaas ken ik mensen die dat doen. Zo lang kane maar niet gaat optreden.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef alors het volgende:
Maar even serieus.... Dit draai je toch niet vrijwillig?
178 awardsquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef themole het volgende:
[..]
Moet wel als je voor 10 voor 10 12 awards gaat uitreiken.
Iedereen heeft nu de vlaggetjes in de oren geduwd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk hebben alle bezoekers oordopjes gekregen bij binnenkomst?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Is er niets dan wit?
Wijd coken
Alles is lijntjes.
Witte snuif.
Harder dan ik dealen kan.
ikh oop het wel! dan gaat het ongedierte wellicht mn huis uitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef themole het volgende:
[..]
Helaas ken ik mensen die dat doen. Zo lang kane maar niet gaat optreden.
quote:marisca91 marisca
Echt nu al een super show .Zo lang naar uit gekeken en echt boven mijn verwachtingen ! #3fm is een topzender !! #3fmawards @michielveenstra
Wat jank je.quote:
Da's iemand die grof betaalt bij een driesterrenrestaurant en dan bij het krijgen van een bord lauwe Brinta naar de keuken rent om de chef te complimenteren.quote:
ik wilde je net verbeterenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
Hoeveel heeft die gast op joh![]()
Oh wacht, zo issie altijd.
Nee, als ik tweet, dan is het immer geniaal.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's iemand die grof betaalt bij een driesterrenrestaurant en dan bij het krijgen van een bord lauwe Brinta naar de keuken rent om de chef te complimenteren.
MOSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Cee het volgende:
Deze mag Dazzled Kid winnen. Of De Staat. De eerste is eigenlijk helemaal niet zo Alternative. Maar ach. Oh, Moss mag ook winnen.
een mauwende kat is het!quote:
jij luistert geen 3fm normaal gesproken?quote:
vrijwel elke dag, maar die namen zeggen me niet veelquote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een mauwende kat is het!
[..]
jij luistert geen 3fm normaal gesproken?
Op 3fm vinden ze dit de belangrijkste muziekprijzen van het jaar maar volgens mij hebben niet-3fm luisteraars van meer dan de helft nog nooit gehoord.quote:
Alternative zijn ze zeker niet nee. 3Fm bepaald gewoon wat er doorbreekt en dat is met name mainstream, en aders wordt t door 3fm wel mainstream.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef ConscienceNL het volgende:
Zo Alternative was het nou ook weer niet. Eigenlijk merk je al dat 3FM steeds minder rock en meer pop/mainstream wordt.
beter luisterenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
vrijwel elke dag, maar die namen zeggen me niet veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |