Echtquote:Op donderdag 14 april 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijdje terug een hand gegeven bij de McDonalds hier in Hoorn![]()
Zijn pa kwam altijd al in de frs waar ik werktequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En SBS 6, met vast en zeker Piet Paulusma
Je vindt me vast een wrede barbaar als ik nu aan Marokkaanse Lamstajine met couscous denk hequote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
wat zijn lammetjes toch cuteik reis altijd n stukje tussen weilanden door.. Zo gezellig
hups
doen ze
Ja ik hou ook van Engelse accentenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn pa kwam altijd al in de frs waar ik werktemooi mannetje vind ik dat met zijn engelse accent
quote:
nee hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vindt me vast een wrede barbaar als ik nu aan Marokkaanse Lamstajine met couscous denk he![]()
?
OMGquote:
Als ik niks te doen heb welquote:
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMGHeb je nog wel dezelfde tegels?
[..]
Als ik niks te doen heb welMaar dat beslis ik volgende week
nog 3,5 doosquote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee hoorlamsvlees
heb een keer in griekenland lamsvlees gegeten in n restaurantje terwijl op de berg achter me allemaal lieve lammetjes dartelden
Ohneeeeeeeeeeeeeequote:
Bij deze heb je wat te doenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
hebben ze daar wel leuke attractiesquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeeeeee
[..]
Bij deze heb je wat te doen![]()
Koetchikoetchiieeeequote:
voelde me best hypocriet toenquote:
Geen id, nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben ze daar wel leuke attracties
[..]Als mijn man die dag moet werken, dan kom ik zeker weten
een dikke nijnquote:
Ik ben er ook nog nooit geweest, ach het is gratis en we zitten er dichtbijquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen id, nog nooit geweest
Maar gewoon gezelligheid
ja dat is waarquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen id, nog nooit geweest
Maar gewoon gezelligheid
Ja, ik ben maar saaiquote:Op donderdag 14 april 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar
En dan kan ik kiezen:
- heel de dag alleen thuis zitten
- gezellig naar een attractie park met nieuwe mensjes (behalve jij dan)
Waar is het?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, ach het is gratis en we zitten er dichtbij
Ik reis verdomme met lijn E en die is een week buiten gebruikquote:
Teringendquote:Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor mij is het 2 uur en 15 min rijden met de auto
Voorbij Zwolle
Whehehe. Niks om je schuldig te voelen hoor. Als het niet de bedoeling was om die lammetjes op te eten, had onze lieve heer ze niet van zulk heerlijk vlees gemaaktquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voelde me best hypocriet toenik liep allemaal te kletsen over hoe goddelijk lekker het was en toen wees mn toenmalige vriend me op die berg
en toen voelde ik me soort van schuldig
softe spons dat ik ben
huh, daar zat ik net inquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik reis verdomme met lijn E en die is een week buiten gebruik
Pehehe.. Die redenatiequote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe. Niks om je schuldig te voelen hoor. Als het niet de bedoeling was om die lammetjes op te eten, had onze lieve heer ze niet van zulk heerlijk vlees gemaakt.
.
hmmquote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe. Niks om je schuldig te voelen hoor. Als het niet de bedoeling was om die lammetjes op te eten, had onze lieve heer ze niet van zulk heerlijk vlees gemaakt.
.
wat een minivarkjequote:
vanaf maandag geloof ik. Ze delen flyers uitquote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huh, daar zat ik net in
Geef me eens ongelijk (en kom niet aan met gezever over onze lieve heer, want ipv dat mag je ook allah, het vliegend spaghettimonster, toeval, of wat dan ook lezenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehe.. Die redenatie
Maar sowieso.. Vlees
Hmmmm..... Breng me nou niet in twijfel... Daar zijn lammetjes en kalfjes veel te lekker voorquote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmmmiss zijn ze wel per ongeluk lekker gemaakt
baby beestjes eten is eigk best evil
Je hebt gelijk schatjequote:Op donderdag 14 april 2011 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk (en kom niet aan met gezever over onze lieve heer, want ipv dat mag je ook allah, het vliegend spaghettimonster, toeval, of wat dan ook lezen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |