Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Het is gelukkig niet kwaadaardig maar ze zijn er wel over uit dat het er niet hoort te zitten...
Ik mag denk ik nog pleisters gaan plakken tot en met begin mei![]()
Koen gaat wel onder algehele narcose zodat hij er het minst last van heeft dat het bultje weggehaald moet worden...
Mijn kindje in het ziekenhuis
quote:
Ik denk dat het wel poliklinisch is, maar ik word morgen tussen 11 en half 1 gebeld met meer uitleg en over doorverwijzingen e.d.quote:
Die van jou dicht?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef Panda72 het volgende:
Ik had er inmiddels ook 1 geopendMaar die kan wel dicht dan.
quote:Het grote SBS 6 paasfeest!
Na het succes van vorig jaar organiseren SBS 6 en Attractiepark- & Vakantiepark Slagharen ook dit jaar Het Grote SBS 6 Paasfeest op 1e paasdag 24 april in Attractie- & Vakantiepark Slagharen.
Eerste Paasdag vier je dit jaar samen met het hele gezin in Slagharen tijdens Het Grote SBS 6 Paasfeest! 40.000 chocolade-eitjes zijn er verstopt die je met het hele gezin kunt zoeken. Naast de 40.000 chocolade-eitjes worden er een bronzen, zilveren en gouden ei verstopt. De vinders van deze eieren winnen grote prijzen waaronder een weekje vakantie op Slagharen. Daarnaast verzorgt niemand minder dan de grote Popstar winnaar Dean Saunders een spetterend optreden voor alle bezoekers. Het Grote SBS 6 Paasfeest mag je niet missen!
Bestel hier gratis je tickets voor Het grote SBS 6 Paasfeest
Uhu, lachen manquote:Op donderdag 14 april 2011 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke weet je zeker dat je naar slagharen wil?
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, lachen manPaaseieren zoeken
aaaawwwwquote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Het is gelukkig niet kwaadaardig maar ze zijn er wel over uit dat het er niet hoort te zitten...
Ik mag denk ik nog pleisters gaan plakken tot en met begin mei![]()
Koen gaat wel onder algehele narcose zodat hij er het minst last van heeft dat het bultje weggehaald moet worden...
Mijn kindje in het ziekenhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef Pheno het volgende:
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke kaarten besteldquote:Op donderdag 14 april 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, lachen manPaaseieren zoeken
Mja bleghquote:Op donderdag 14 april 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaaawwww
Nou gelukkig dat het niet kwaadaardig is, maar het zag er wel vaag uit hoor...
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TVPmooie TVP weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Twee prachtige Goomba's!quote:
Priemgirl shakes her lil mountains?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo LL.. Brrr.. Inderdaad toch 'eng'![]()
Ik zie tieten
*bouncy bouncy*quote:Op donderdag 14 april 2011 14:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Priemgirl shakes her lil mountains?
Pics in mijn pmquote:Op donderdag 14 april 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo LL.. Brrr.. Inderdaad toch 'eng'![]()
Ik zie tieten
Gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 14:21 schreef pgrferrari het volgende:
Lovely, ik hoop volgende week zondag ook te komen
TVPwanneer komen de blonde babes weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we er geen meet van makenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:21 schreef pgrferrari het volgende:
Lovely, ik hoop volgende week zondag ook te komen
Wanneer het rad van tettuin op "blond" valt!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer komen de blonde babes weer?
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen we er geen meet van maken
Dan kom ik ook, heb al 4 kaartjes uitgedraaid
Ja want die ander was eerderquote:
yayquote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen we er geen meet van maken
Dan kom ik ook, heb al 4 kaartjes uitgedraaid
op CS?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ze zijn hier in de metrotunnel aan het boren ofzo
dikke stofwolk iedereen n halve astma-aanval
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Waar ligt het eigenlijk
Even checken hoelang het rijden is
slome panda!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef Panda72 het volgende:
Ik had er inmiddels ook 1 geopendMaar die kan wel dicht dan.
En SBS 6, met vast en zeker Piet Paulusmaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze hebben paaseitjes40.000 stuks
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:27 schreef Pheno het volgende:
Een ponymeet! Dat wordt rijden voor ferrarri!
En Dean Saundersquote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En SBS 6, met vast en zeker Piet Paulusma
Ik heb geen ideequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze hebben paaseitjes40.000 stuks
Deanquote:
MPG is inderdaad een brede koffielurkertquote:
Echtquote:Op donderdag 14 april 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijdje terug een hand gegeven bij de McDonalds hier in Hoorn![]()
Zijn pa kwam altijd al in de frs waar ik werktequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En SBS 6, met vast en zeker Piet Paulusma
Je vindt me vast een wrede barbaar als ik nu aan Marokkaanse Lamstajine met couscous denk hequote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
wat zijn lammetjes toch cuteik reis altijd n stukje tussen weilanden door.. Zo gezellig
hups
doen ze
Ja ik hou ook van Engelse accentenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn pa kwam altijd al in de frs waar ik werktemooi mannetje vind ik dat met zijn engelse accent
quote:
nee hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vindt me vast een wrede barbaar als ik nu aan Marokkaanse Lamstajine met couscous denk he![]()
?
OMGquote:
Als ik niks te doen heb welquote:
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMGHeb je nog wel dezelfde tegels?
[..]
Als ik niks te doen heb welMaar dat beslis ik volgende week
nog 3,5 doosquote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee hoorlamsvlees
heb een keer in griekenland lamsvlees gegeten in n restaurantje terwijl op de berg achter me allemaal lieve lammetjes dartelden
Ohneeeeeeeeeeeeeequote:
Bij deze heb je wat te doenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
hebben ze daar wel leuke attractiesquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeeeeee
[..]
Bij deze heb je wat te doen![]()
Koetchikoetchiieeeequote:
voelde me best hypocriet toenquote:
Geen id, nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben ze daar wel leuke attracties
[..]Als mijn man die dag moet werken, dan kom ik zeker weten
een dikke nijnquote:
Ik ben er ook nog nooit geweest, ach het is gratis en we zitten er dichtbijquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen id, nog nooit geweest
Maar gewoon gezelligheid
ja dat is waarquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen id, nog nooit geweest
Maar gewoon gezelligheid
Ja, ik ben maar saaiquote:Op donderdag 14 april 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar
En dan kan ik kiezen:
- heel de dag alleen thuis zitten
- gezellig naar een attractie park met nieuwe mensjes (behalve jij dan)
Waar is het?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, ach het is gratis en we zitten er dichtbij
Ik reis verdomme met lijn E en die is een week buiten gebruikquote:
Teringendquote:Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor mij is het 2 uur en 15 min rijden met de auto
Voorbij Zwolle
Whehehe. Niks om je schuldig te voelen hoor. Als het niet de bedoeling was om die lammetjes op te eten, had onze lieve heer ze niet van zulk heerlijk vlees gemaaktquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voelde me best hypocriet toenik liep allemaal te kletsen over hoe goddelijk lekker het was en toen wees mn toenmalige vriend me op die berg
en toen voelde ik me soort van schuldig
softe spons dat ik ben
huh, daar zat ik net inquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik reis verdomme met lijn E en die is een week buiten gebruik
Pehehe.. Die redenatiequote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe. Niks om je schuldig te voelen hoor. Als het niet de bedoeling was om die lammetjes op te eten, had onze lieve heer ze niet van zulk heerlijk vlees gemaakt.
.
hmmquote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe. Niks om je schuldig te voelen hoor. Als het niet de bedoeling was om die lammetjes op te eten, had onze lieve heer ze niet van zulk heerlijk vlees gemaakt.
.
wat een minivarkjequote:
vanaf maandag geloof ik. Ze delen flyers uitquote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huh, daar zat ik net in
Geef me eens ongelijk (en kom niet aan met gezever over onze lieve heer, want ipv dat mag je ook allah, het vliegend spaghettimonster, toeval, of wat dan ook lezenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehe.. Die redenatie
Maar sowieso.. Vlees
Hmmmm..... Breng me nou niet in twijfel... Daar zijn lammetjes en kalfjes veel te lekker voorquote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmmmiss zijn ze wel per ongeluk lekker gemaakt
baby beestjes eten is eigk best evil
Je hebt gelijk schatjequote:Op donderdag 14 april 2011 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk (en kom niet aan met gezever over onze lieve heer, want ipv dat mag je ook allah, het vliegend spaghettimonster, toeval, of wat dan ook lezen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |