DM..quote:Op donderdag 14 april 2011 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schoonzusje is 7 maand zwanger. Zwangerschap wordt afgebroken. Kindje wordt vandaag 'geboren'. Ze hebben het nu reeds uit zijn lijden verlost.. Zit dus nog in haar buik.
Crematie vindt over een paar dagen plaats.
Ik las optimal anaal. En vond het raar in combinatie met vies en Joran.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef Muck het volgende:
Optimel ananas daarentegen is niet viesssssss Joran!
Jij bent echt viesssssss Pinguin!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las optimal anaal. En vond het raar in combinatie met vies en Joran.
Jij begon!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las optimal anaal. En vond het raar in combinatie met vies en Joran.
Heb je een pm terug gestuurd met iets meer uitlegquote:
k las het andersomquote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef Muck het volgende:
Wat een achterlijk wijf bij bouwval gezocht
een achterlijke bouwval bij wijf gezocht?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LievHet gaat wel
speeltje voor in het wiegje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Crazy-M snapt het even niet
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
gewoon om iets persoonlijks mee te gevenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
speeltje voor in het wiegje ?
* Crazy-M snapt het even niet
ok, ik dacht alquote:Op donderdag 14 april 2011 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon om iets persoonlijks mee te geven
Er staat nergens gratis onderquote:Op donderdag 14 april 2011 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
1 keer per maand kun je een setje gratis kaarten kiezen
Maar je moet wel uit de gratis kaarten kiezen he? niet degene waar geen 'gratis' onder staat
wat had ik daar nou over gezegdquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
ldg
* pgrferrari trekt aan wangetjes van ldg![]()
Gratis naar ponypark, ga je mee?quote:
Koop een paarse Ladaquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Buuhuu... Mijn fiets mag weer naar de fietsenmakerZowel de binnen- als buitenband zijn verrot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |