Ja, en die okonomiyaki-meet ook al niet!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht me net trouwens dat de KSC-meets wel weer teruggaan naar de oude stijl, nu er 2 niet doorgaan.
vermeldt ook even dat ik 4x el classico wil zien op kosten van Diederik Karstenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat ik echt achterlijk vind? je kunt alleen een contactformulier invullen en krijgt dan gewoon ee nstandaardantwoord
ik ga wel een ouderwetsche brief per post sturen
Iets buiten mijn budget.quote:
whut?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
vermeldt ook even dat ik 4x el classico wil zien op kosten van Diederik Karsten
Concerten in het buitenlandquote:Op donderdag 14 april 2011 13:14 schreef MPG het volgende:
YEAH![]()
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/11767
4x Barca - Madrid op Sport 1 en die wil ik zien. Maar wil niet betalen. Dus laat hun hoogste droefsnoet dat maar betalen dan. 4x kaartjes met retourvluchten elke wedstrijd weer is ook goedquote:
Ohquote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
4x Barca - Madrid op Sport 1 en die wil ik zien. Maar wil niet betalen. Dus laat hun hoogste droefsnoet dat maar betalen dan. 4x kaartjes met retourvluchten elke wedstrijd weer is ook goed
Voetbal is vieeeeeessssssssss Joran!quote:
Nogalquote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voetbal is vieeeeeessssssssss Joran!
Die vent mogen ze ook opsluitenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voetbal is vieeeeeessssssssss Joran!

Lievquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
O fuck, nu stuur ik je een DM.
En dat zie je natuurlijk weer niet.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LievHet gaat wel
huh?? ik heb iets gemist geloof ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nouja.. de helft (aanleiding) wel meegekregen maar ik mis wat stukjes van het verhaal![]()
Is het kindje al "geboren" of zit dat nog in de buik??Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Schoonzusje is 7 maand zwanger. Zwangerschap wordt afgebroken. Kindje wordt vandaag 'geboren'. Ze hebben het nu reeds uit zijn lijden verlost.. Zit dus nog in haar buik.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
huh?? ik heb iets gemist geloof ik..
nouja.. de helft (aanleiding) wel meegekregen maar ik mis wat stukjes van het verhaal![]()
Is het kindje al "geboren" of zit dat nog in de buik??
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LievHet gaat wel
*knuff*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
had je nog niet meegekregen ?quote:
liever nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |