Beter dan jou jij denkt dat je intelligent bent. Die mensen bestaan ook. Vuile betweter dat je bent ga eens op jezelf letten inplaats op anderen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat jij je ooit hebt aangemeld op deze site is al onrechtvaardig op zich. Ik heb je NOOIT kunnen betrappen op iets wat in de buurt kwam van intelligentie...
Ik zou in eerste instantie tikken, bij geen gehoor zou ik het wat fysieker aanpakken...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus je vindt het onrechtvaardig dat studenten die helemaal niet doorhebben dat er een moeder met een kinderwagen aankomt niet opstaan, maar je vindt het rechtvaardig om deze maar openbaar af te branden, omdat ze oortjes inhebben... Je kan toch ook even tikken op de schouder en vragen of ze mogelijk willen opstaan.
Zwak om zo te reageren vind je zelf niet? Gelukkig kunnen we naar jou kijken voor instructie hoe met mensen om te gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat jij je ooit hebt aangemeld op deze site is al onrechtvaardig op zich. Ik heb je NOOIT kunnen betrappen op iets wat in de buurt kwam van intelligentie...
Ik mag hopen dat jij geen kinderen uitpoept...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Beter dan jou jij denkt dat je intelligent bent. Die mensen bestaan ook. Vuile betweter dat je bent ga eens op jezelf letten inplaats op anderen.
Al hadden ze geen oortjes in, die haardroger zou er toch komen...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maar je zegt net dat je ze meteen een haardroger geeft omdat ze oortjes inhebben?
Je hebt misplaatste arrogantie. Je weet gewoon dat je niks voorstelt, mag hopen dat jij nooit de politiek ingaat want dat gaat dan totaal de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij geen kinderen uitpoept...
Goed, jij bent dus duidelijk zo'n tokkie type die het niks interesseert.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Taartjeh het volgende:
Iedereen is voor zichzelf. Alsof het mij wat boeit dat die vrouw niet kan zitten. Behalve als het om geweld gaat dit is iets heel anders.
Zij wordt zo'n dikke moeke met een "schijt aan alles" uitstraling die dan gaat lopen klagen dat niemand haar wil helpen d'r oversized kind in d'r kinderwagen in de trein te tillen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik mag hopen dat jij geen kinderen uitpoept...
Weer zo'n tokkie reactie. Lieve schat, als het op jou aankomt is geen enkele vorm van arrogantie 'misplaatst'.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef Taartjeh het volgende:
Je hebt misplaatste arrogantie. Je weet gewoon dat je niks voorstelt, mag hopen dat jij nooit de politiek ingaat want dat gaat dan totaal de verkeerde kant op.
Ik wil helemaal niet de politiek in, daarvoor ben ik te compromisloos.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Je hebt misplaatste arrogantie. Je weet gewoon dat je niks voorstelt, mag hopen dat jij nooit de politiek ingaat want dat gaat dan totaal de verkeerde kant op.
Wacht even...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Al hadden ze geen oortjes in, die haardroger zou er toch komen...
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Je had het best aan mij kunnen vertellen, dan had ik nog mijn excuses aangeboden. Zo ben ik weer wel...
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik had het ze kunnen vragen, maar gezien het feit dat ze zich hadden afgesloten van de wereld koos ik voor de haardroger...
Je spreekt jezelf flink tegen maat...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zou in eerste instantie tikken, bij geen gehoor zou ik het wat fysieker aanpakken...
Deze situatie herken ik, dit gebeurt in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Ryon het volgende:
Even irritant als die aids moeders die met hun kroost en kinderwagen de tram in willen terwijl er al 2 kinderwagens staan.
Nee die vrouw met de kinderwagen dat zal wat soeps zijn geweest. Ik zie alleen maar paupers die geen rijbewijs hebben en met hun slecht opgevoede kinderen die alles bij elkaar schreeuwen een bus pakken, en ik ben helemaal niet associaal ofzo alleen maar vriendelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed, jij bent dus duidelijk zo'n tokkie type die het niks interesseert.
[..]
Zij wordt zo'n dikke moeke met een "schijt aan alles" uitstraling die dan gaat lopen klagen dat niemand haar wil helpen d'r oversized kind in d'r kinderwagen in de trein te tillen.
Niet helemaal, maar je zou gelijk kunnen hebben...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wacht even...
[..]
[..]
[..]
Je spreekt jezelf flink tegen maat...
Dat beseffen we al te goed, we beseffen ook dat de samenleving verhuftert...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Catbert en Ofyles2 beseffen jullie uberhaupt wel dat iemand afkraken en doen alsof je het grote voorbeeld van normen en waarden bent niet samengaat?
Eigenlijk heb je dit verhaal dus gewoon verzonnen?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar je zou gelijk kunnen hebben...
Dankzij mensen als jullie ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat beseffen we al te goed, we beseffen ook dat de samenleving verhuftert...
Dit is echt gebeurd, vanochtend nog.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je dit verhaal dus gewoon verzonnen?
Vertel dan eens een keer hoe het echt ging en verander het niet heel de tijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is echt gebeurd, vanochtend nog.
Dat verhaal in de OP klopt echt.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Vertel dan eens een keer hoe het echt ging en verander het niet heel de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |