Kon er echt niemand bij, had ik er niets over gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:47 schreef wise het volgende:
je daar druk om maken. .Als je zelf maar relaxed zit
'Hairdryer treatment'. Wanneer Sir Alex Ferguson het weer aan de stok heeft met een egoīstische speler.quote:
Ik ben wel degelijk een XY, misschien ben je gewoon Oost-Indisch blind...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
TS is een alleenstaande moeder met een lelijk kind.
Feit is dat jij met het ov reist en in de ict werkt. Daarom ben je een kankergezwel en dien je post nataal geaborteerd te worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben wel degelijk een XY, misschien ben je gewoon Oost-Indisch blind...
De klapstoelen waar TS op doelt staan bij het deel voor de kinderwagens. Het zou een beetje raar zijn als die vrouw haar kinderwagen neerzette en zelf doodleuk achterin ging zitten niet?quote:
Misschien moet jij niet zoveel zaadcellen in je laten spuiten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben wel degelijk een XY, misschien ben je gewoon Oost-Indisch blind...
Haten op het OVquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het OV. Ga dan ook gewoon met de auto.
Ik ben zelf niet helemaal schoon, maar ik probeer altijd op te komen voor de zwakkeren waar nodig.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef Pharkus het volgende:
Zo, TS durft er wat van te zeggen en er een topic over te openen, wat een assertief baasje is het toch
ja man! lekker 2,50 per uur betalenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het OV. Ga dan ook gewoon met de auto.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef Zero17 het volgende:
Misplaatst? Ik dacht altijd dat het misstaat was.
Het ov geweldig vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Haten op het OV. Jij bent zeker zo'n type die altijd in een hoekje zit.
2,50 per uur? waarvoor?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ja man! lekker 2,50 per uur betalen
Als die twee studenten invalide waren: twijfelgeval.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef 9611Niels het volgende:
Heeft die moeder meer recht om te zitten dan die studenten dan?
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Het ov geweldig vinden
Nog niet weten dat de auto is uitgevonden![]()
![]()
De auto gebruiken om naar de binnenstad te gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Het ov geweldig vinden
Nog niet weten dat de auto is uitgevonden![]()
![]()
Bullshit, misschien wilde die vrouw helemaal niet zitten en dan ga jij een beetje tieren tegen die studenten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als die twee studenten invalide waren: twijfelgeval.
Dat waren beiden niet, dus had de moeder voorrang.
Oh wacht je bent zo'n mannetje die voor iedereen wel beslist of ze recht hebben om te staan of te zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In mijn geval zou ik dan een prins van de Bruine Dreef zijn, hetgeen ik niet ben...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Misschien moet jij niet zoveel zaadcellen in je laten spuiten.
Naargelang de situatie...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh wacht je bent zo'n mannetje die voor iedereen wel beslist of ze recht hebben om te staan of te zitten.![]()
Waarom? Omdat ze heeft bijgedragen aan de overbevolking op deze wereld? Ze hadden haar de bus uit moeten zetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Opstaan voor iemand misplaatststaat niemand
Voor de binnenstad heb ik iets op 2 wielen. Gaat ook van deur tot deur.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
[..]
De auto gebruiken om naar de binnenstad te gaan
Oeps, vergeten...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:58 schreef mvdejong het volgende:
Als je jezelf beroept op een reclame-tekst, zorg er dan voor dat je hem goed aanhaalt.
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef Zero17 het volgende:
Misplaatst? Ik dacht altijd dat het misstaat was.
Het ging in dit geval om een dubbelgelede bus, kun je overal in- en uitstappen...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze heeft bijgedragen aan de overbevolking op deze wereld? Ze hadden haar de bus uit moeten zetten.
Dit.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
Alsof je voorrang moet hebben omdat je een baby uitpoept, zelfs ratten kunnen het dus zo bijzonder is het nou ook weer niet.
OV betaal je ook voor hoor.quote:
Jij bent zeker zo'n junk die geen rijbewijs heeft en gedoemd is om altijd in een smerige metro te reizen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Haten op het OV. Jij bent zeker zo'n type die altijd in een hoekje zit.
Ik heb alsnog een TR gestuurd, ben de fout aan het verbeteren.quote:
Ik mag aannemen dat in Duitsland de passagiers vriendelijker zijn dan in Nederland. Of heb ik het mis?quote:Maar je hebt wel gelijk. Ik loop met krukken en kan moeilijk blijven staan in een bus, dan is het fijn als iemand opstaat voor me. Maar dat gebeurt ook lang niet altijd
Ieder zijn mobiliteit...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jij bent zeker zo'n junk die geen rijbewijs heeft en gedoemd is om altijd in een smerige metro te reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |