Dus het irrelevant dat ik een eventuele blessure heb aan mijn knie? Lekker hypocriet... Alsof ik geen blessure zou hebben omdat ik mijn ipod op heb?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Totaal irrelevant.
Die twee zaten overigens ook nog muziek te luisteren op hun mp3-speler, waren ook nog ver heen...
Dan ga je nog niet op de invalidenplek zitten lijkt me. Ik heb ook wel eens ergens een pijntje maar dan ga ik niet als een mietje een stoel claimen die niet voor mij is.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wat ik mij hier afvraag: hoe kan jij weten wat die studenten hebben? Ik sport zelf relatief veel, met daarbij mijn werk in de horeca wat ook niet helemaal zonder risico is en dus heb ik het wel eens dat ik last heb van mijn benen. Dan kan je tegen me tekeer gaan wat je wilt, dat doet me niets, maar je krijgt op gegeven moment wel een uitbrander terug.
Denk je echt dat ik dagelijks het OV afstruin om chickies te hosselen?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee je wilt gewoon even interessant doen voor die vrouw, niet te vergeten dat die vrouw wel een kind heeft.
Je had het best aan mij kunnen vertellen, dan had ik nog mijn excuses aangeboden. Zo ben ik weer wel...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus het irrelevant dat ik een eventuele blessure heb aan mijn knie? Lekker hypocriet... Alsof ik geen blessure zou hebben omdat ik mijn ipod op heb?
elke man doet dat, kom nou. Ik heb zelfs mijn huidige vriendin in de trein gehosseldquote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik dagelijks het OV afstruin om chickies te hosselen?
Hier ben ik het mee eensquote:Op donderdag 14 april 2011 11:21 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
1 dat kind zit in de wagen.
2 Die vrouw is dus inpricipe gewoon een individu net zoals die 2 jongens dat zijn.
3 Waarom zouden die jongens op moeten staan.
4 Je bent een wanhopige idioot
Zo'n type lijk je me wel. Maar dit is wel totaal niet rechtvaardig.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik dagelijks het OV afstruin om chickies te hosselen?
Ik zal dan beter mijn best doen...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
elke man doet dat, kom nou. Ik heb zelfs mijn huidige vriendin in de trein gehosseld
En een vrouw die een kind heeft gebaard mag daar dan wel zitten? Als die uit hun bed komen en met kind en al, zonder vader, op stap gaan, zijn ze over het algemeen wel in goede conditie hoor...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan ga je nog niet op de invalidenplek zitten lijkt me. Ik heb ook wel eens ergens een pijntje maar dan ga ik niet als een mietje een stoel claimen die niet voor mij is.
Maar uit de OP haal ik dat je direct een uitbrander geeft... Nogmaals, eerst vragen of ze willen opstaan, waarom niet en dan ben je al 3 stappen verder dan direct schreeuwen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had het best aan mij kunnen vertellen, dan had ik nog mijn excuses aangeboden. Zo ben ik weer wel...
Ja, laten we bij iedereen die de geldende normen en waarden met voeten treedt de andere kant opkijken. Zo gaat het de goeie kant op met de maatschappijquote:Op donderdag 14 april 2011 11:36 schreef Juninho08 het volgende:
Voor andere mensen keuzes willen makenAls deze boys willen blijven zitten wie ben jij dan om er iets van te zeggen?
Grappig dat mensen weer een soort worst-case scenario voor zich zien waarbij de TS met een rood hoofd woedend stond te schreeuwen. Het lijkt me aannemelijker dat hij gewoon een opmerking maakte.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maar uit de OP haal ik dat je direct een uitbrander geeft... Nogmaals, eerst vragen of ze willen opstaan, waarom niet en dan ben je al 3 stappen verder dan direct schreeuwen.
De norm is dat je opstaat voor mensen die helemaal niet willen zitten?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, laten we bij iedereen die de geldende normen en waarden met voeten treedt de andere kant opkijken. Zo gaat het de goeie kant op met de maatschappij
Ik had het ze kunnen vragen, maar gezien het feit dat ze zich hadden afgesloten van de wereld koos ik voor de haardroger...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maar uit de OP haal ik dat je direct een uitbrander geeft... Nogmaals, eerst vragen of ze willen opstaan, waarom niet en dan ben je al 3 stappen verder dan direct schreeuwen.
Nee als je je overal mee bemoeit dan gaat het de goede kant op wil je zeggen. Het leven is daar veel te hectisch voor je moet je gewoon met je eigen zaken bezighouden en zorgen dat je het zelf zo goed mogelijk doet. Wat anderen doen moeten ze zelf weten vind ik iedereen heeft een eigen mond om daar iets over te zeggen. Iedereen kan voor zichzelf opkomen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, laten we bij iedereen die de geldende normen en waarden met voeten treedt de andere kant opkijken. Zo gaat het de goeie kant op met de maatschappij
Je biedt het eerst aan, verkoopt de moeder een njet dan ga je weer zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
De norm is dat je opstaat voor mensen die helemaal niet willen zitten?
Dat is heel wat anders dan niet opkomen voor de medemens.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee als je je overal mee bemoeit dan gaat het de goede kant op wil je zeggen. Het leven is daar veel te hectisch voor je moet je gewoon met je eigen zaken bezighouden en zorgen dat je het zelf zo goed mogelijk doet. Wat anderen doen moeten ze zelf weten vind ik iedereen heeft een eigen mond om daar iets over te zeggen. Iedereen kan voor zichzelf opkomen.
Jij moet eerst eens beter gaan inzien wat rechtvaardig is. Voordat je je uberhaupt bemoeit met anderen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan niet opkomen voor de medemens.
Gelukkig zijn niet alle mensen zo asociaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef marcel-o het volgende:
Opzij gaan voor moeders met kinderwagens?
amenooitniet. IK heb daar niet om gebraagd. ik help dan ook niet in de trein met het tillen van zo'n onding.
groot gelijk die studentes
Mensen zouden dat eens wat meer moeten doen, maar helaas durven mensen het tegenwoordig niet meer omdat ze bang zijn een klap voor hun kop te krijgen. Net zoals mensen die meuk op straat gooien. Als je voor me loopt en een blikje op de grond flikkert raap ik dat voor je op, en geeft het je terug met de melding dat je kennelijk wat verloren bent.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef Taartjeh het volgende:
Nee als je je overal mee bemoeit dan gaat het de goede kant op wil je zeggen.
Dat jij je ooit hebt aangemeld op deze site is al onrechtvaardig op zich. Ik heb je NOOIT kunnen betrappen op iets wat in de buurt kwam van intelligentie...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Jij moet eerst eens beter gaan inzien wat rechtvaardig is. Voordat je je uberhaupt bemoeit met anderen.
Iedereen is voor zichzelf. Alsof het mij wat boeit dat die vrouw niet kan zitten. Behalve als het om geweld gaat dit is iets heel anders.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle mensen zo asociaal.
[..]
Mensen zouden dat eens wat meer moeten doen, maar helaas durven mensen het tegenwoordig niet meer omdat ze bang zijn een klap voor hun kop te krijgen. Net zoals mensen die meuk op straat gooien. Als je voor me loopt en een blikje op de grond flikkert raap ik dat voor je op, en geeft het je terug met de melding dat je kennelijk wat verloren bent.
Dus je vindt het onrechtvaardig dat studenten die helemaal niet doorhebben dat er een moeder met een kinderwagen aankomt niet opstaan, maar je vindt het rechtvaardig om deze maar openbaar af te branden, omdat ze oortjes inhebben... Je kan toch ook even tikken op de schouder en vragen of ze mogelijk willen opstaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had het ze kunnen vragen, maar gezien het feit dat ze zich hadden afgesloten van de wereld koos ik voor de haardroger...
tja wat is asociaal?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle mensen zo asociaal.
[..]
Mensen zouden dat eens wat meer moeten doen, maar helaas durven mensen het tegenwoordig niet meer omdat ze bang zijn een klap voor hun kop te krijgen. Net zoals mensen die meuk op straat gooien. Als je voor me loopt en een blikje op de grond flikkert raap ik dat voor je op, en geeft het je terug met de melding dat je kennelijk wat verloren bent.
En anders kom jij wel even schreeuwen toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je biedt het eerst aan, verkoopt de moeder een njet dan ga je weer zitten.
Een kind kan de was doen...
Daar ben ik het mee eens, maar wat TS deed is meer vergelijkbaar met dat blikje naar zijn hoofd gooien en roepen "kankermongool dat ding moet je weggooienquote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
De term "sociaal" is je onbekend blijkbaar? Een beetje oog voor je medemens is toch niet zo raar?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef Taartjeh het volgende:
Nee als je je overal mee bemoeit dan gaat het de goede kant op wil je zeggen. Het leven is daar veel te hectisch voor je moet je gewoon met je eigen zaken bezighouden en zorgen dat je het zelf zo goed mogelijk doet. Wat anderen doen moeten ze zelf weten vind ik iedereen heeft een eigen mond om daar iets over te zeggen. Iedereen kan voor zichzelf opkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |