tuurlijk niet..... Geer gooit alleen de balletjes op , precies zoals met dat bord Kariem voerde het uit .quote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
je had gerard over monique moeten horen gister, benieuwd of die ook een groot bekje heeft als ze weer terug is
heeft sharon ook bericht gehad van een poll?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef NenaLois het volgende:
[..]
hmmmm, herkenbaar bij joanna maar ook bij sharon
preciesquote:Op donderdag 14 april 2011 10:09 schreef Freule het volgende:
[..]
tuurlijk niet..... Geer gooit alleen de balletjes op , precies zoals met dat bord Kariem voerde het uit .
Ja vorige week in de liveshow stond ze bovenaan. Maar mij viel meer de reactie van anderen daarop op.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft sharon ook bericht gehad van een poll?
Hij heeft der door... Denk dat djoon zich zorgen moet maken om komende nominatiesquote:Op donderdag 14 april 2011 10:10 schreef beequeen het volgende:
Geer wil door Djoon met rust gelaten worden.
Zolang dit gedrag lijkt te werken voor haar zal ze er helemaal niets aan veranderen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:10 schreef sjaakspark het volgende:
Laat Joanna aub naar de kvdw komen en geef haar een ander script je word hier helemaal kotszat van![]()
ja ze zit ook na te denken hoe ze het nu weer moet oplossen met goedkeuring van mamajoquote:Op donderdag 14 april 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Opgespoten lip zit zich letterlijk en figuurlijk te verbijten buiten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:10 schreef sjaakspark het volgende:
Laat Joanna aub naar de kvdw komen en geef haar een ander script je word hier helemaal kotszat van![]()
Ik ga even de Jo stream weer op zettenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:11 schreef Sonera het volgende:
En tuurlijk komt ze naar binnen der komt niemand naar der toe waar is der aandacht?!!
Het is dan ook niet de laatste avond van gerard of sharon. En maik had het prima naar zn zin..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:13 schreef Sonera het volgende:
Wel jammer begon Jo na de foute avond wel te waarderen.. Jammer dat ze geer en Shar geen leuke laatste avond gunde voor een beetje buikpijn
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:14 schreef pullup het volgende:
En haar nu straal negeren met zijn allen
Haar laatste ervaring was dat ze met de meeste stemmen terug in huis mocht. Misschien dat ze denkt dat ze populair is. Net als Sharon (baziger, nadrukkelijker aanwezig, etc). Beiden zijn zich anders gaan gedragen nadat hun ego gestreeld was, mijn inziens.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:12 schreef henkbarte het volgende:
Gvd hele post over Laura hoe lelijk/beschamend/irritant ze is.. is het topic dicht. Hoop dat ze echt door de grond zakt als ze erachter komt dat ze (door meer dan 90% op internet) wordt uitgekotst terwijl zij daar mensen ziet sexen, zuipen, ruzie maken, schelden, janken enz. Dan weet ze hopelijk hoe triest ze is..
die liggen te krikkenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:12 schreef rita1959 het volgende:
Zijn er nog maar 6 bewoners ik mis er nog twee, of zijn die beide opgestapt?
Dat doen ze dus ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:14 schreef pullup het volgende:
En haar nu straal negeren met zijn allen
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Haar laatste ervaring was dat ze met de meeste stemmen terug in huis mocht. Misschien dat ze denkt dat ze populair is. Net als Sharon. Beiden zijn zich anders gaan gedragen nadat hun ego gestreeld is, mijn inziens.
Je weet het maar nooit... Kan zo maar zijn dat de redactie een spelletje willen spelen en Maik laten blijven even lekker sjoemelen met de procenten net als gisteren in de dailyquote:Op donderdag 14 april 2011 10:14 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de laatste avond van gerard of sharon. En maik had het prima naar zn zin..
nee hoor, dan krijgt ze gewoon weer een wildcardquote:Op donderdag 14 april 2011 10:11 schreef Sonera het volgende:
[..]
Hij heeft der door... Denk dat djoon zich zorgen moet maken om komende nominaties
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:10 schreef sjaakspark het volgende:
Nee. Net zoals ze zegt dat ze nooit boos is.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu moet ze toch voelen dat ze zelf fout zit? Of houdt de botox dat soort zelfreflectie tegen?
Indd, ze meent dat zij door haar brave gedrag NIET uitgekotst wordt door NL, maar het tegendeel is waar..... Ze is zo NEP braaf hypocriet achterlijk DUF en vooral SAAI dat ze JUIST daardoor uitgekotst wordt... Ze moet zich eens wat meer als een echt mens gaan gedragen en niet als een robotquote:Op donderdag 14 april 2011 10:12 schreef henkbarte het volgende:
Gvd hele post over Laura hoe lelijk/beschamend/irritant ze is.. is het topic dicht. Hoop dat ze echt door de grond zakt als ze erachter komt dat ze (door meer dan 90% op internet) wordt uitgekotst terwijl zij daar mensen ziet sexen, zuipen, ruzie maken, schelden, janken enz. Dan weet ze hopelijk hoe triest ze is..
jij hebt een half uur terug geen streams aangehad zekerquote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ah het roddelen over Joanna is gestopt nu ze erbij zit. Typisch dat Gerard, Sharon, Laura en Karim, de opmerkingen van zo net nu niet recht in Joanna's gezicht uitspreken, beetje achterbaks eigenlijk, nu doen ze even zogenaamd leuk en gezellig.
Roddelen? Madam wil met rust gelaten worden dus stoppen ze met de waarheid uitspreken, want truth hurts.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ah het roddelen over Joanna is gestopt nu ze erbij zit. Typisch dat Gerard, Sharon, Laura en Karim, de opmerkingen van zo net nu niet recht in Joanna's gezicht uitspreken, beetje achterbaks eigenlijk, nu doen ze even zogenaamd leuk en gezellig.
O ja ff vergetenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee. Net zoals ze zegt dat ze nooit boos is.
Ze wil met rust gelaten worden en dat doen ze dan ook. Negeren die aandachtshoer.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
ze is aan het bedenken hoe ze de schuld nu even heel goed in de schoenen van een ander kan gooien en dan de andere er ook in gaan gelovenquote:
Jawel toen waren ze over Joanna aan het roddelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij hebt een half uur terug geen streams aangehad zeker
Nouja, maar bij Sharon kan ik (en vele anderen) dat gewoon hebben. De meeste mensen vinden haar tof, en volwassen voor haar leeftijd. Ze durft ook als enige een beetje tegen anderen in te gaan. Bij Laura is het allemaal zo misplaatst als het maar zijn kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Haar laatste ervaring was dat ze met de meeste stemmen terug in huis mocht. Misschien dat ze denkt dat ze populair is. Net als Sharon (baziger, nadrukkelijker aanwezig, etc). Beiden zijn zich anders gaan gedragen nadat hun ego gestreeld was, mijn inziens.
50 minuten terug dan ...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jawel toen waren ze over Joanna aan het roddelen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:20 schreef PoezeligDing het volgende:
En Flip voelt zich uitermate ongemakkelijk. Welkom in de slangenkuil van je 'vriendin' knul.
Dit soort gedrag roept Joanna zelf op zich af. Want áls iemand (zelfs goedbedoeld opbouwend)feedback geeft dan keert ze zich meteen tegen deze persoon en voelt zich enorm aangevallen. De best way to deal with Joanna is vriendelijk lief lachen ja amen in haar gezich, en achter haar rug om haar helemaal af maken: HIER VRAAGT ZE ZELF OM omdat ze absoluut niet met kritiek kan omgaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
heb je ook naar de stream van jo geluisterd.. die roddelt ook maar verpakt het beter.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jawel toen waren ze over Joanna aan het roddelen.
Flip vind het belangrijker wat de kijker van hem denkt, bah wat een jan doedelquote:Op donderdag 14 april 2011 10:20 schreef PoezeligDing het volgende:
En Flip voelt zich uitermate ongemakkelijk. Welkom in de slangenkuil van je 'vriendin' knul.
Dat is ook wel weer zo, denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dit soort gedrag roept Joanna zelf op zich af. Want áls iemand (zelfs goedbedoeld opbouwend)feedback geeft dan keert ze zich meteen tegen deze persoon en voelt zich enorm aangevallen. De best way to deal with Joanna is vriendelijk lief lachen ja amen in haar gezich, en achter haar rug om haar helemaal af maken: HIER VRAAGT ZE ZELF OM omdat ze absoluut niet met kritiek kan omgaan.
Bingo, met dat mens valt niet eens normaal te praten zowieso en discussieeren al helemaal niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dit soort gedrag roept Joanna zelf op zich af. Want áls iemand (zelfs goedbedoeld opbouwend)feedback geeft dan keert ze zich meteen tegen deze persoon en voelt zich enorm aangevallen. De best way to deal with Joanna is vriendelijk lief lachen ja amen in haar gezich, en achter haar rug om haar helemaal af maken: HIER VRAAGT ZE ZELF OM omdat ze absoluut niet met kritiek kan omgaan.
ik denk van nietquote:Op donderdag 14 april 2011 10:23 schreef Sonera het volgende:
Weet Karim eigenlijk zelf dat er een date voor hem geregeld word
Uitroeptekenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed Maik z'n best doet.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:23 schreef Freule het volgende:
zou Mo nu nog vinden dat ze wordt benadeeld
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 14 april 2011 10:20 schreef Sonera het volgende:
Die foto op de SST site bij het kopje Maik en Mo worden verwend ( vieze titel trouwens) is Mo daar nou gewoon op der knieën bezig?
In de geheime kamer.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:25 schreef rita1959 het volgende:
Ja vraag ik mij ook af, waar die twee zijn
Maar hij laat dit duidelijk zelf weten, heeft daar niemand anders voor nodig maar Flip wel ( want hij sliep er gewoon doorheen )quote:Op donderdag 14 april 2011 10:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
En toch is het zo dat ook Gerard niet in zijn slaap patroon gestoord wil worden, heeft hij meerdere malen gezegd. Van hem had ik gewoon wat meer begrip verwacht,
zeker in bed! De laatste dag aan het vieren..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:25 schreef rita1959 het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af, waar die twee zijn
die komen om 19.28 terugquote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
zeker in bed! De laatste dag aan het vieren..
Dit was geen gewone avond maar een laaste avond voor 1 van d bewoners dan is het gebruikelijk dat er een feestje is en nu omdat Flip teveel diepvriespizza heeft gegeten en dus buikpijn had mag er niks gedaan worden.. Flip zegt zelf dat hij er geen last van had dan is het toch klaar?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
En toch is het zo dat ook Gerard niet in zijn slaap patroon gestoord wil worden, heeft hij meerdere malen gezegd. Van hem had ik gewoon wat meer begrip verwacht,
puntquote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Sonera het volgende:
[..]
Dit was geen gewone avond maar een laaste avond voor 1 van d bewoners dan is het gebruikelijk dat er een feestje is en nu omdat Flip teveel diepvriespizza heeft gegeten en dus buikpijn had mag er niks gedaan worden.. Flip zegt zelf dat hij er geen last van had dan is het toch klaar?
Had flip maar minder moeten eten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Sonera het volgende:
[..]
Dit was geen gewone avond maar een laaste avond voor 1 van d bewoners dan is het gebruikelijk dat er een feestje is en nu omdat Flip teveel diepvriespizza heeft gegeten en dus buikpijn had mag er niks gedaan worden.. Flip zegt zelf dat hij er geen last van had dan is het toch klaar?
weet je ik begrijp het niet... iedereen maakt er zo'n ophef over dat mensen sex hebben, maar moet je eens kijken hoe vaak de filmpjes bekeken worden, en als je het niet wil zien, dan zet je het toch uit.... of ben ik nu echt te blond??quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Darklight het volgende:
die hebben liggen neuken in de geheime kamer, all night long
Monique staat rechtop tegenover Maik dat is toch duidelijk te zien. Anders kijk nog maar eens heel goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:20 schreef Sonera het volgende:
Die foto op de SST site bij het kopje Maik en Mo worden verwend ( vieze titel trouwens) is Mo daar nou gewoon op der knieën bezig?
Precies.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Sonera het volgende:
Eigenlijk dom van ze.. Ze geven precies wat de redactie wil die willen 2 neukende mensen voor op tv en ze geven hier uiteraard weer gehoor aan terwijl ze weteb dat dit uitgebreid dadelijk word behandeld op tvquote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Darklight het volgende:
die hebben liggen neuken in de geheime kamer, all night long
Is inderdaad belachelijk, dan kan Gerard zijn vrouw ook wel een paar keer over laten komen,quote:Op donderdag 14 april 2011 10:28 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Helaas het is echt waar. Ik vind het ook belachelijk, hoor.
Het zal toch niet, hoop ik, dat hebben we nu wel gezien.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Sonera het volgende:
[..]
Eigenlijk dom van ze.. Ze geven precies wat de redactie wil die willen 2 neukende mensen voor op tv en ze geven hier uiteraard weer gehoor aan terwijl ze weteb dat dit uitgebreid dadelijk word behandeld op tv
wat een dom gedoe! Dus met andere woorden Maik gaat WEG!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:28 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Helaas het is echt waar. Ik vind het ook belachelijk, hoor.
Begrijp ik ook niet, in mijn ogen zijn het diegene die speciaal caps en filmpjes maken en inzoomen, waar net iets pikants te zien is, de vunzige types, gefocussed om juist die split second in beeld te brengen, behalve van Gerard in zijn blote pielemans onder de douche, lekker selectief inderdaad. En zelfs als er niks te zien is verzinnen ze het er gewoon bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:28 schreef suksan het volgende:
[..]
weet je ik begrijp het niet... iedereen maakt er zo'n ophef over dat mensen sex hebben, maar moet je eens kijken hoe vaak de filmpjes bekeken worden, en als je het niet wil zien, dan zet je het toch uit.... of ben ik nu echt te blond??
Nou, ik persoonlijk heb absoluut geen behoefte om dat uitgebreid te bekijken. Laat staan er naar te zoeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet, in mijn ogen zijn het diegene die speciaal caps en filmpjes maken en inzoomen, waar net iets pikants te zien is, de vunzige types, gefocussed om juist die split second in beeld te brengen, behalve van Gerard in zijn blote pielemans onder de douche, lekker selectief inderdaad.
Nu is het denk ik anders omdat Mo heeft gezegd nooit meer zich zo te laten gaan op tv omdat haar ouders meekijken..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:30 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Het zal toch niet, hoop ik, dat hebben we nu wel gezien.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef Mokum020 het volgende:
Laura: "Ik zal wel straks in slaap dommelen".
Goh.
Ze werd wakker en zei direct dat ze een middagslaapje ging doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef Mokum020 het volgende:
Laura: "Ik zal wel straks in slaap dommelen".
Goh.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
Jammer maar toch ook wel weer netjes dat Gerard de rest niet verteld dat Joanna alles acteert.
" Ik leg het jullie na SST nog wel eens uit en laat het allemaal zien"
SHE WISHquote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef Flow3r het volgende:
Laura heeft de weg naar de mosquito's gevonden?
Jepquote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij heeft Gerard haar wel door.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef Flow3r het volgende:
waarom niet hehequote:
Begint er toch wel een beetje op te lijken.. Op zich is het goed voor de mosquitos ze zijn dan wel in de meerderheid ( der vanuit gaand dat Maik vertrekt )quote:
Laura: "Ik heb de afgelopen dagen veel te weinig geslapen"quote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er eik van overtuigd dat Luira gisteren een missie had. Ze heeft de hele dag niet gelegen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Laura: ik heb gewoon te weinig geslapen de afgelopen dagen ...
ziet er niet uit hequote:Op donderdag 14 april 2011 10:39 schreef suzi1 het volgende:
sharon mag wel iets van jo aan tijdens de eliminatie uren
en dan zie ik haar zo een eng kobaltblaue hobbezak aantrekken
Wat een schatje met zelfkennis!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
kan een mens nóg meer slapen...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Absoluut!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat een schatje met zelfkennis!
Ik vind ook dat Sharon niet zo over zichzelf hoeft te denken.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
sjer wil een witte jurk aantrekken, zit een vlek in.
lau: dat ziet toch niemand ?
ehm
Ik ga er niet vanuit dat Maik vertrektquote:Op donderdag 14 april 2011 10:39 schreef Sonera het volgende:
[..]
Begint er toch wel een beetje op te lijken.. Op zich is het goed voor de mosquitos ze zijn dan wel in de meerderheid ( der vanuit gaand dat Maik vertrekt )
dit zegt ze alleen maar omat zijzelfquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef NenaLois het volgende:
bij jou we hoor joanna (dat de peilingen zich aanpassen)
OMLAAG OMLAAG
Maik of sharon er uit, allebei primaquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat Maik vertrekt
je zal zien dat hij ineens zomaar heel veel (fake) stemmen gaat krijgen en dan sharon voorbij gaat
en dat sharon het huis moet verlaten
zal uit komen op 1% verschil met Gerard dat Maik mag blijven.
dit zegt nix bij SST: kijk naar Guido/Servio.....quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard en Sharon blijven ik denk dat het helemaal zeker is als je de polls zo ziet.
...quote:PS: en als de polls en het stemmen nep zijn hoef je sowieso niet stemmen kost alleen maar geld dan voor niets.
nope, ik vind hem ook spuuglelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef Misiuuu het volgende:
Hmm die jurk van Sharon mooi?
Ben ik enige die hem lelijk vind..
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef NenaLois het volgende:
[..]
dit zegt nix bij SST: kijk naar Guido/Servio.....
[..]
...
Al eens gezien dat deze uitslag niet klopte? net als die van maik?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef NenaLois het volgende:
[..]
dit zegt nix bij SST: kijk naar Guido/Servio.....
[..]
...
ik vind hem wel mooiquote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nope, ik vind hem ook spuuglelijk
hou sowieso niet van een shirt of jurk met maar 1 mouw
Nee hoor! En er zit een vlek op, vind ik ook stom. Je ziet het niet, maar weet het welquote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef Misiuuu het volgende:
neequote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef Misiuuu het volgende:
Vlek van maik ?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Nee hoor! En er zit een vlek op, vind ik ook stom. Je ziet het niet, maar weet het wel
al eens gezien dat deze uitslag wel klopte?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef m00h het volgende:
[..]
[..]
Al eens gezien dat deze uitslag niet klopte? net als die van maik?
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Onderin de zak voor het Leger des Heils ja, dan is ie mooi
als ik nu kijk ziet ze er uit als een clown.. Witte jurk met roze frutsels.. Grijze panty met bruine laarzen :|quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nope, ik vind hem ook spuuglelijk
hou sowieso niet van een shirt of jurk met maar 1 mouw
Die staan haar idd voor geen meter. Oma schoenen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
die zwarte hakken die sjer heeft vink nie mooi
meer een pierrot danquote:Op donderdag 14 april 2011 10:47 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
als ik nu kijk ziet ze er uit als een clown.. Witte jurk met roze frutsels.. Grijze panty met bruine laarzen :|
hahahahaha ja klinkt erg mooi he die combiquote:Op donderdag 14 april 2011 10:47 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
als ik nu kijk ziet ze er uit als een clown.. Witte jurk met roze frutsels.. Grijze panty met bruine laarzen :|
Wat vind je wel mooi?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
die zwarte hakken die sjer heeft vink nie mooi
Rolladequote:
Maar het toegeven....quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Sonera het volgende:
Wel goed dat Jo weer gewoon doet is meestal een teken dat je wel weet dat je fout zat
indd!!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef Sonera het volgende:
Lullig van die meiden dat ze niet even zeggen dat het niks is
Hahaha verschrikkelijk! Maar de panty heeft haar gered!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hahahahaha ja klinkt erg mooi he die combi
wahaa!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het is nu oorlog!
Als ze er niet uitziet kost het stemmen
o laat haar dan aub dit aanhouden.. maar om eerlijk te zijn, vind ik alle kleding van sharon niet zo leukquote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het is nu oorlog!
Als ze er niet uitziet kost het stemmen
de kleding van lau, mo en jo is ook allemaal niks (naar mijn smaak)quote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef suksan het volgende:
[..]
o laat haar dan aub dit aanhouden.. maar om eerlijk te zijn, vind ik alle kleding van sharon niet zo leuk
me tooquote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef suksan het volgende:
[..]
o laat haar dan aub dit aanhouden.. maar om eerlijk te zijn, vind ik alle kleding van sharon niet zo leuk
same here, wat voor bavianen zijn er door de screentest gegaan, zeg.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de kleding van lau, mo en jo is ook allemaal niks (naar mijn smaak)
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef sjampoeh het volgende:
mo heeft nog wel leuke kleding vind ik
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Even serieus. Ik hoorde gisteren ( stream stond aan, maar ik was met andere dingen bezig) het getal 90,3 noemen, ze gokte het, ging dat over haar gewicht?
die geel/bruine geblokte flanellen blouse?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef sjampoeh het volgende:
mo heeft nog wel leuke kleding vind ik
ja die dan weer net nietquote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die geel/bruine geblokte flanellen blouse?
Oke. Duidelijk overgewicht dus.quote:
bij een lengte van 1.80quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke. Duidelijk overgewicht dus.
Nee joh ze weegt toch geen 90? Zo dik is ze toch ook niet mss moet ze wat minder naast lau staanquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Even serieus. Ik hoorde gisteren ( stream stond aan, maar ik was met andere dingen bezig) het getal 90,3 noemen, ze gokte het, ging dat over haar gewicht?
De giraffe die zich inlikt bij de zeekoe? Komt het aapje zich er nog niet mee bemoeien?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef Freule het volgende:
Bah wat lig langnek akelig te slijmen bij Sharon , en wat nu als die weggaat waar moet ze zich dan weer gaan inlikken ze heeft het er maar druk mee
zit in d'r benenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
kom op ze is echt niet veel te zwaar hoor. beetje mollig misschien, maar ze geen buikje ofzo. alleen een kont.
heb je ook haar benen bekeken???quote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
kom op ze is echt niet veel te zwaar hoor. beetje mollig misschien, maar ze geen buikje ofzo. alleen een kont.
Ik weet niet welke streams jij kijkt? Maar ze heeft inderdaad geen buikje, dat komt omdat de rest van haar lichaam ook veel te dik is. Ze heeft niet de contouren, omdat ze gewoon tonnetjerond is...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
Kom op zeg, ze is wel dik, doe daar nu eens niet zo moeilijk over.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef Sonera het volgende:
[..]
Nee joh ze weegt toch geen 90? Zo dik is ze toch ook niet mss moet ze wat minder naast lau staan
dan heb ik een ander beeld van dik zijn denk ik. ik vind haar tig keer mooier dan lau in elk gevalquote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze is wel dik, doe daar nu eens niet zo moeilijk over.
ze heeft volgens mij ook geen borsten, maar is het vet.. zo zag mijn nichtje er vroeger ook uit toen ze 10 was en veelssssssssss te dikquote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze is wel dik, doe daar nu eens niet zo moeilijk over.
Gewoon sec, heeft niks met mooi zijn te maken. Maar ik hou erover op. Dik is dik.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan heb ik een ander beeld van dik zijn denk ik. ik vind haar tig keer mooier dan lau in elk geval
Nee, ze moesten het gewicht van Karim raden.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef PoezeligDing het volgende:
dat is waarquote:Op donderdag 14 april 2011 10:58 schreef Misiuuu het volgende:
Ik haat glitters op een broek! Die komen meestal van de markt.. En omdat Sharon ook wat molliger is valt die kont nog meer op!
Compromis? Gevuld danquote:Op donderdag 14 april 2011 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon sec, heeft niks met mooi zijn te maken. Maar ik hou erover op. Dik is dik.
Oh, das heul andere koek.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee, ze moesten het gewicht van Karim raden.
jaquote:Op donderdag 14 april 2011 10:59 schreef suksan het volgende:
en dan die jo die maar tegen sharon blijft zeggen dat ze er uit ziet als beyonce........pfffffff
Gevuld is een prima compromis. Haar contouren zijn veel te ruim en die zijn inderdaad gevuldquote:
Het ligt volgens haar dus wéér aan de anderen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:01 schreef Urb het volgende:
Joanna gaat het er niet meer over hebben, Flip zegt je kan er toch rustig over praten maar dat heeft madam al 2 keer gedaan maar ze snappen haar gewoon niet...![]()
datquote:Op donderdag 14 april 2011 11:02 schreef suzi1 het volgende:
laura is helemaal vergeten dat zij continu bij alex (voorheen guido) lag?
Heb je als actief sporter toch een probleem wanneer je jezelf hier aan meetquote:
Voorhuid dan maarquote:Op donderdag 14 april 2011 11:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gevuld is een prima compromis. Haar contouren zijn veel te ruim en die zijn inderdaad gevuld
Hoezo, klaagt ze nu dat de stelletjes altijd maar samen liggen?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:02 schreef suzi1 het volgende:
laura is helemaal vergeten dat zij continu bij alex (voorheen guido) lag?
spijker op de kop ! hehequote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
Gelukkig hebben we ons zelf niet gemaakt, en vind iedereen niet hetzelfde leuk of niet leuk.
Vind karakter belangrijker als hoe iemand er uit ziet!
Nee dat is het gewicht van karim...die ging met 86 kilo het huis in en weegt nu dus 90,3quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef PoezeligDing het volgende:
ik durf niet mijn man geeft me schop onder mn hol als dat waag voor dit programmaquote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk tegen beter weten in toch maar smsje verstuurd voor Gerard!
Dank U * diept buigt*quote:Op donderdag 14 april 2011 11:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat is het gewicht van karim...die ging met 86 kilo het huis in en weegt nu dus 90,3
en dus weer heeft ze gewonnenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef Urb het volgende:
Ah gatver ze gaan weer tongelen, dan maar liever naar die kleding-meuk op de slaapkamer luisteren.
quote:
Ik wil het niet weten!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef m00h het volgende:
wat is flip daar aan het doen dat ze zo aan het hijgen is
Alsof iemand daar ook maar een beetje op zit te wachten dat ZIJ met d'r kleffe handjes aan iemands harses zit.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:05 schreef PoezeligDing het volgende:
De zelfophemeling begint weer bij opgespoten lip; ik heb gisteravond een uur lang aan je hoofd gezeten.
Net alsof die stumper niet in coma zou zijn gevallen als ze het niet gedaan had.
Mijn man weet het niet eens , die snapt niet dat ik zoiets volg als secretstory lol.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik durf niet mijn man geeft me schop onder mn hol als dat waag voor dit programma
In haar beleveing wel. Bij de rest zakt ze gewoon steeds dieper in haar zelf gegraven ( lees geacteerde) graf.quote:
Daarom goed dat jij het even tot een halt roept!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja karim heeft meer spieren gekregen en voordat hij de weegschaal op klom moesten Sharon, Laura en Mo van hem gokken wat hij nu zou wegen
![]()
God zo komen wel verkeerde verhalen de wereld in hoor
ik zit gewoon lekker op de account van mijn man te kletsen hier.. hahahahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 11:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn man weet het niet eens , die snapt niet dat ik zoiets volg als secretstory lol.
Maar ach ik ben van de straat
Hij heeft voor hij in slaap viel ook ettelijke malen gezegd dat ze gewoon naar de huiskamer moest gaan, maar zij bleef hem als een baby 'verzorgen'.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:08 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Alsof iemand daar ook maar een beetje op zit te wachten dat ZIJ met d'r kleffe handjes aan iemands harses zit.
ze praat Flip een nieuw frustratie aan,quote:Op donderdag 14 april 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
Jo " ik heb gister een uur aan je hoofd gezeten "
Flip " ja terwijl ik sliep "
Jo " neehoor je sliep niet "![]()
![]()
![]()
Ach hij kijkt discovery en NG en dat vind ik niet altijd interesant.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef suksan het volgende:
[..]
ik zit gewoon lekker op de account van mijn man te kletsen hier.. hahahahaha
hij vond het programma eerst bagger, maar door bijna heel de dag secret story te volgen is hij nu ook wel verslaafd en erger hij zich nu ook aan mensen,... haha
Klinkt als mijn verhaalquote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef suksan het volgende:
[..]
ik zit gewoon lekker op de account van mijn man te kletsen hier.. hahahahaha
hij vond het programma eerst bagger, maar door bijna heel de dag secret story te volgen is hij nu ook wel verslaafd en erger hij zich nu ook aan mensen,... haha
ze hebben naar je geluisterdquote:Op donderdag 14 april 2011 11:10 schreef flintekind het volgende:
Kan het geluid bij Karim even uit, brrrr etende mensen, zo vies....
We hebben de keus tussen een smakkende Karim of een smakkende klef en kleffer.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:10 schreef flintekind het volgende:
Kan het geluid bij Karim even uit, brrrr etende mensen, zo vies....
oooo en we mogen gewoon naar de kleding kamer kijken, en hoeven niet naar het geklef te luisteren van flip en jo................ o wat is de regie toch aardigquote:
Ik dacht al dat het bijna niet waar kon zijn, Sharon is veel zwaarder!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daarom goed dat jij het even tot een halt roept!
Welke opvoeding?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:13 schreef MargrietV het volgende:
Een ding is duidelijk voor mij Ma Joanna kan zich diep gaan schamen voor de zieke opvoeding die ze Joanna heeft gegeven, Arme Ian, wat gaat er van jou terecht komen!
nou dat was lauraquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
Lol wie zat er op de wc, en verfrisser te spuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |