SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker versch!![]()
Geef maar Dottir!quote:
Ze is nou eenmaal van alle markten thuis.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef Vanyel het volgende:
Lekker hoe je switcht van 14-jarige naar MILF
Thanks babequote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Ze is nou eenmaal van alle markten thuis.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Vanyel het volgende:
Nee ook met lief doen krijg je Dottir niet voor de heb! Uitsluitend op tijdelijke basis.
pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik was btw bij de kapper mijn dykey look aan t versterken. Met dat kind aan mijn zij konden mensen zich anders nog eens vergissen..
Oh, ik dacht iets nog dykerigersquote:Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Nee. Gewoon lesbisch kort kapsel. Waar ik in een of andere vorm al een jaar of 5 mee heb rondgelopen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voor wat visuele stimulatie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:09 schreef lezzer het volgende:
Allemaal al afbeeldingen gegoogled op het nummer 241543903?
Afgelopen jaar was het langer dan normaal. Ws dus idd nog dykeriger.quote:
Foto's?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had anders ook wel even lang kunnen komen met de tondeuse.
Je krijgt dan gewoon allemaal foto's van mensen met hun hoofd in de koelkast. Geen idee waarom. Een internetding denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet helemaal, maar goed.Oh en hoi allemaal.
Mensen die vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef lezzer het volgende:
Van je nieuwe toffe coupe natuurlijk!
Kerrykool
Ik kom NU bij je wonen.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Kool met kerrie?
Hier staat t zuurvlees alweer de hele dag te pruttelen
Goed hoor. Weet je de weg?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef lezzer het volgende:
Nou Vanyel, begin maar vast een kelder te metselen dan...
Webcammetje d'r in, en klaar zijn wequote:Op donderdag 14 april 2011 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Even een kijkgaatje maken naar het gat onder de trap lijkt me voldoende, wat jij?
Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Webcammetje d'r in, en klaar zijn we
In dat kijkgaatje, niet in Bakfiets, voor iemand daar over begint
Dit moet gewoon onzin zijnquote:Echtgenoot wil Zsa Zsa Gabor (94) verrassen met kind
AMSTERDAM - De 94-jarige Zsa Zsa Gabor en haar echtgenoot willen graag een kindje. De 67-jarige Fréderic Prinz von Anhalt is daarom woensdag naar een vruchtbaarheidskliniek gegaan om zijn sperma te geven, zodat ze met behulp van een draagmoeder een telg mogen verwelkomen.
Als je 94 bent wel ja...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Was die Zsa Zsa niet bijna dood ofzoiets?
Ik raakte verdwaald met de fiets en kwam toen zomaar in mijn sportpark terecht, waar toevallig net mijn training begon.quote:
Dat is waar. Zware accenten doen toch iets af aan de professionaliteit, schijnt. Nu moet ik toegeven dat ik ook rillingen krijg als ik dat boerse Gronings hoor van een klasgenoot...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Leer 'r ook zo goed mogelijk geen-Limburgs. Niks ten nadele van Limburgers, maar dat komt dan goed over op niet-Limburgers.
Goed zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind niks mis met dialect, wel met te erge accenten. Maar Erik, ze groeit op in Utrecht, met dat niet-limburgs komt het vast goed.
Ik word echt nauwelijks door iemand bij m'n volledige naam genoemd. Tenminste niet door mensen die ik ken. Maar ik heb dan ook een heel erg afkortbare naam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind t niet erg hoor, viel alleen op.
Ik kort liefst alles af.
Spuug. Wij niks. Ja wij verwachten een kind, maar wij zijn nooit zwanger. Laat ze zelf maar een hoofd van een kilo door hun pisbuis persen, dan piepen ze wel anders!quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vrienden van me vertelden me laatst enthousiast "WIJ (kots) zijn met de pil gestopt!!!!!"
quote:En ik haaaaaaaaaaaaaaaaat kinderen, dus ik schrapte ze per direct van mijn kerstkaartenlijst, maar toen dacht ik aan Dottir en dacht ik, mjaaaa misschien valt het wel mee allemaal....
![]()
Dottir
![]()
![]()
(Aleen met V. ging ik toch al niet bruut zuipen, dus dat zal ik niet zo missen.)
Kon ik niet horen. Led Zeppelin waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihi. Wat zingt hij? Zo even voor de beeldvorming
Arme moeder!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:10 schreef lezzer het volgende:
Mijn vader scheelt 11 maanden met z'n zus
Ja, twee wandelende tijdbommen lijkt me best een beetje veel van het (toch al niet zoquote:
Ja, of heel veel vrienden die wel een jaar wilden komen zorgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb t laatst trouwens ook ergens gelezen, een maand ertussen geloof ik. Die mensen vonden het PRACHTIG. Hebben vast een hoop geluk gehad.
Ik kan inderdaad niet voelen wat ze bedoelt, maar het wel snappen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:35 schreef Vanyel het volgende:
Of moet je daar eerst een kind voor maken?
Dan klopt t nummer, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet voelen wat ze bedoelt, maar het wel snappen.
Mhm.quote:
Ik vond het bijna zielig, want het was een bejaarde vrouw met een poedel.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:52 schreef wonderer het volgende:
Oude vrouwtjes zijn vaak het ergst. Die denken dat ze alles mogen wegens hun leeftijd.
Nee, ik heb het nog niet geluisterdquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Nu lezzer laatst zei dat je nooit commentaar geeft op andermans muzieksmaak denk ik bij elk nummer dat iemand post waar geen lezzercommentaar op komt:
"dat vindt ze dus afschuwelijk"
Nee, het is Nick en Simonquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:57 schreef Vanyel het volgende:
Je loopt in roed geel en greun?
edit: aan. Opstaan. Muziek. geen kleren![]()
Die miste ik vanmorgen ook al!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Vanyel het volgende:
Waarom is er geen echte schaterlachsmiley?
Echt heus waar echt echt! Ook mrs. V, die een veel beter muzikaal gehoor heeft dan ikzelf, was hevig onder de indruk. We hebben zelfs de cd gekocht..quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef lezzer het volgende:
En, en, en, ik heb gehoord dat Claudia nogal bijgeleerd heeft qua zang (van Vanyel volgens mij), maar dat moet ik nog even geloven.
Dat dacht ik eerlijk gezegd al na die muziekvideo's van je laatstquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Vanyel het volgende:
en zoals gezegd is mijn muzikaal gehoor niet helemaal jevanhet.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Vanyel het volgende:
Waarom is er geen echte schaterlachsmiley?
Die zijn tof om het tof, niet om de prachtige zang. Perfecte muziek om ordinair tegen je vrouw aan te schurken op slechte electrofeestjes (zoals cruise control).quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerlijk gezegd al na die muziekvideo's van je laatst
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, het is Nick en Simon![]()
Gewoon echt maar voor een keertje hoor
Graag gedaan, Vquote:
Ikke wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:11 schreef lezzer het volgende:
Vinden jullie dat een goede schaterlach smiley?
Check. Wat gaat alles toch snel zonder kind, ik heb nog 5 minutenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:11 schreef wonderer het volgende:
Dan zou ik maar snel wat kleren gaan aantrekken!
Ik ook niet. Ze kunnen namelijk wel zingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind Nick en Simon heel niet zo erg eigenlijk
Ligt aan mijn bui. Ik heb nu zeven verschillende vertalingen van Beauty and the Beast musical in mijn playlist staan en de nieuwe CD van Within Temptation. Rammstein, Alice Cooper en Meat Loaf zijn ook favoriet, en musical.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik draai op elke vroege ochtend altijd Flogging Molly om eens goed wakker te worden.
Musical gaat bij mij echt met periodes. Nu heb ik duidelijk geen musical periode.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt aan mijn bui. Ik heb nu zeven verschillende vertalingen van Beauty and the Beast musical in mijn playlist staan en de nieuwe CD van Within Temptation. Rammstein, Alice Cooper en Meat Loaf zijn ook favoriet, en musical.
Oh daar ben ik ook van. Elke keer dezelfde cd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef wonderer het volgende:
Yeah, bij mij ook wel. En dan ook nog vaak dezelfde, terwijl ik echt HEEL veel musicals heb.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook van. Elke keer dezelfde cd.![]()
20 albums van Kayak, en dan toch 2 van die albums die ik het meeste draai.
Vind ik wel. Die volgorde is er toch niet voor niks?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef wonderer het volgende:
Bij musical is de volgorde wel belangrijk, maar bij gewone pop-albums toch niet zo?
Dat weet ik niet. Vraag me ook wel eens af hoe ze die volgorde bepalen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Vind ik wel. Die volgorde is er toch niet voor niks?
Waarom is dat erg?quote:
Nou, daar zit een idee achter dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vraag me ook wel eens af hoe ze die volgorde bepalen, eigenlijk.
Dat wil ik niet echt een pop-album noemen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, daar zit een idee achter dus
Op sommige cd's staat het trouwens vermeld.
Fire on Babylon van Sinéad o'Connor bijvoorbeeld.
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil ik niet echt een pop-album noemen.
Sinead is toch folk-rock?quote:
Pop is gewoon een afkorting van populaire, dat is allang geen stroming meer.quote:
Yeah, britney spears of zo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pop is gewoon een afkorting van populaire, dat is allang geen stroming meer.
Ik ga er van uit dat jij het hebt over een cd van een artiest met losse "niet aan elkaar gelinkte" nummers.
quote:
Ik dacht juist dat je zei dat die wel in een bepaalde volgorde staan en dat dat zelfs op de cd vermeld is?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bij Sinéad zijn het toch net zo goed losse nummers?
Ok.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je zei dat die wel in een bepaalde volgorde staan en dat dat zelfs op de cd vermeld is?Ik ken het album verder niet.
Misschien wel, maar dat is voor mij te subtiel en dat hoor ik allemaal niet. Ik gooi ook regelmatig een hele map muziek door de shuffle zodat ik alles door elkaar hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat is zo, natuurlijk.
Maar dan is dat toch bedoeld?
Om je makkelijk door de nummers heen te leiden? Of, om je van sfeer naar sfeer te brengen?
QFTquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat is voor mij te subtiel en dat hoor ik allemaal niet. Ik gooi ook regelmatig een hele map muziek door de shuffle zodat ik alles door elkaar hoor
Ik was 'even' lunchenquote:
Wordt het met drank dan kaasfondue? Even schudden en klaar?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wordt het met drank dan kaasfondue? Even schudden en klaar?
Ik heb mijn kind liever met een werkend brein.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wordt het met drank dan kaasfondue? Even schudden en klaar?
Ik heb echt zoiets van "neem nog drie maanden te auto en koop dan een fietsstoeltje, doe niet zo moeilijk"quote:
Precies op de juiste hoogtequote:
Not much. Vanavond "uit", nu ben ik aan het bedenken wat ik als lunch wil.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Precies op de juiste hoogte
Ja, het gaat.. Het gaat.. Lekker genieten van het weekend
'sup wit' you?
Gezellig.. Ik ga morgen een dagje wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Not much. Vanavond "uit", nu ben ik aan het bedenken wat ik als lunch wil.
Of de maxicosi achterop, net als wij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt zoiets van "neem nog drie maanden te auto en koop dan een fietsstoeltje, doe niet zo moeilijk"
Hebben we niet hier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezellig.. Ik ga morgen een dagje weg
En ik zou zeggen: Roerbakmie
Hmmm dat klinkt goeddddquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hebben we niet hier.
Morgen heb ik een potluck bij een stel homo's, heel gezellig
Ik heb een wrap met pepper jack en ham gemaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt goedddd
Miss moet ik dat ook maar eens proberen, zo'n potluck
En iets simpels dan? Zelfgemaakte loempia's ofzo?
Hmmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een wrap met pepper jack en ham gemaakt.
En potluck is best leuk, iedereen neemt wat mee waardoor je een heel gevarieerd buffet krijgt. Zouden ze in Nederland ook moeten doen, dan kun je veel vaker feestjes houden.
Ok.. THAT'S IT!!.. Ik vergrijp mij NU aan de chipsquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef wonderer het volgende:
Ik ga boterkoek maken, dat was vorige keer een enorm succes
Mmmm.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. THAT'S IT!!.. Ik vergrijp mij NU aan de chips
quote:
quote:
Welke smaak?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had ook nog een zak liggen ergens hier geloof ik.
Eh. Geen idee. Kettle chips in ieder geval.quote:
HNNNNNGGG *kwijlt*quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh. Geen idee. Kettle chips in ieder geval.
Sharp Cheddar.
Mm, reese's.quote:
Die mag je wel hebbenquote:
Ik zit nu peanutbutter M&Ms te kanen (niet zo handig want ik moet voor zeven uur mijn avondeten ophebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mag je wel hebben![]()
![]()
Hebben we toch geen tijd voor in mijn fantasie u_u
bohhquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nu peanutbutter M&Ms te kanen (niet zo handig want ik moet voor zeven uur mijn avondeten ophebben)
half zes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
bohh
hmm w8.. amerika eh.. ff vergeten.. hoe laat is het daar nu?
Niet teveel m&m's snoepen danquote:
Nee, maar als zo'n zak eenmaal open naast me ligtquote:
Ik dacht ook gelijk 'Hee, Reese's'. Eten heeft blijkbaar bij mij een streepje voor.quote:
Ok begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar als zo'n zak eenmaal open naast me ligt
Ik combineer het wel u_uquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik dacht ook gelijk 'Hee, Reese's'. Eten heeft blijkbaar bij mij een streepje voor.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef wonderer het volgende:
Tja, als je 14 bent moet je nog met je ouders mee. Gaat vanzelf over als je ouder wordt
quote:
Lekker naar de Duitse Aldi en Lidl? Zou mijn moeder me weer eens mee naartoe moeten slepen, vinnik leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Jawohl. In een redelijk afzichtelijke wijk. Daarna naar de supermarkt in Duitsland(jottem!)
Ik spreek totaal geen dialect, maar versta het wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 06:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekker naar de Duitse Aldi en Lidl? Zou mijn moeder me weer eens mee naartoe moeten slepen, vinnik leuk.
Maar ik ga fijn naar Berlijn aan t eind van mijn verlof, kan ik zelf naar de Lidl
Spreek je eigenlijk dialect?@fietsenmaakster
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef lezzer het volgende:
Voor iemand die in Limburg woont is dit een beetje een onwezenlijk gesprek
Ja, ik snap dat hele weken ook nietquote:
Dunschiller FTWquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat het makkelijker schillen is na het weken?
je hebt ook van die aspergeschillers voor thuis. Daar druk je de asperge door naar beneden en dan is hij netjes geschild.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
Hier hebben de aspergetelers gewoon een schilmachine.![]()
En uiteraard halen we ze hier gewoon versch bij den boer
Dat mis ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
Ik woon al m'n hele leven in Limburg en ik vind asperges nauwelijks te eten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
Het hele jaar door?quote:
gepocheerd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef wonderer het volgende:
Wat voor vlees kun je er eigenlijk bij eten? Aangezien ik alleen maar over gepocheerde eitjes hoor.
Als je nou echt hier geweest was, en dan niet aangebeld had, dan ben je echt een doosch.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Je hebt trouwens een mooi nieuw terras, Lezzer.
Dan zou er wel echt een enorm verschil zijn in online en offline. Ook iets van 30 jaar veschilquote:Op zondag 17 april 2011 08:33 schreef wonderer het volgende:
Je kent bakfisje al gewoon heel lang
Dat zou wel ontzettend tof zijn
Nee, met de twee hosts (roommates). Zal wel lekker over de tong gaan als dat bekend raakt bij de restquote:Op zondag 17 april 2011 08:40 schreef Vanyel het volgende:
Zou wel tof zijn.
Klinkt als feestje w. Je was hopelijk niet helemaal alleen na tien uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |