Die mag je wel hebbenquote:
Ik zit nu peanutbutter M&Ms te kanen (niet zo handig want ik moet voor zeven uur mijn avondeten ophebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mag je wel hebben![]()
![]()
Hebben we toch geen tijd voor in mijn fantasie u_u
bohhquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nu peanutbutter M&Ms te kanen (niet zo handig want ik moet voor zeven uur mijn avondeten ophebben)
half zes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
bohh
hmm w8.. amerika eh.. ff vergeten.. hoe laat is het daar nu?
Niet teveel m&m's snoepen danquote:
Nee, maar als zo'n zak eenmaal open naast me ligtquote:
Ik dacht ook gelijk 'Hee, Reese's'. Eten heeft blijkbaar bij mij een streepje voor.quote:
Ok begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar als zo'n zak eenmaal open naast me ligt
Ik combineer het wel u_uquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik dacht ook gelijk 'Hee, Reese's'. Eten heeft blijkbaar bij mij een streepje voor.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef wonderer het volgende:
Tja, als je 14 bent moet je nog met je ouders mee. Gaat vanzelf over als je ouder wordt
quote:
Lekker naar de Duitse Aldi en Lidl? Zou mijn moeder me weer eens mee naartoe moeten slepen, vinnik leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Jawohl. In een redelijk afzichtelijke wijk. Daarna naar de supermarkt in Duitsland(jottem!)
Ik spreek totaal geen dialect, maar versta het wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 06:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekker naar de Duitse Aldi en Lidl? Zou mijn moeder me weer eens mee naartoe moeten slepen, vinnik leuk.
Maar ik ga fijn naar Berlijn aan t eind van mijn verlof, kan ik zelf naar de Lidl
Spreek je eigenlijk dialect?@fietsenmaakster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |