SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker versch!![]()
Geef maar Dottir!quote:
Ze is nou eenmaal van alle markten thuis.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef Vanyel het volgende:
Lekker hoe je switcht van 14-jarige naar MILF
Thanks babequote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Ze is nou eenmaal van alle markten thuis.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Vanyel het volgende:
Nee ook met lief doen krijg je Dottir niet voor de heb! Uitsluitend op tijdelijke basis.
pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik was btw bij de kapper mijn dykey look aan t versterken. Met dat kind aan mijn zij konden mensen zich anders nog eens vergissen..
Oh, ik dacht iets nog dykerigersquote:Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Nee. Gewoon lesbisch kort kapsel. Waar ik in een of andere vorm al een jaar of 5 mee heb rondgelopen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voor wat visuele stimulatie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:09 schreef lezzer het volgende:
Allemaal al afbeeldingen gegoogled op het nummer 241543903?
Afgelopen jaar was het langer dan normaal. Ws dus idd nog dykeriger.quote:
Foto's?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had anders ook wel even lang kunnen komen met de tondeuse.
Je krijgt dan gewoon allemaal foto's van mensen met hun hoofd in de koelkast. Geen idee waarom. Een internetding denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet helemaal, maar goed.Oh en hoi allemaal.
Mensen die vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef lezzer het volgende:
Van je nieuwe toffe coupe natuurlijk!
Kerrykool
Ik kom NU bij je wonen.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Kool met kerrie?
Hier staat t zuurvlees alweer de hele dag te pruttelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |