Zeker. Ik tracht altijd niet op iemands uiterlijk te letten, maar wat iemand te melden heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Auti het volgende:
Inez Weski zegt en schrijft wel fantastische dingen;
[..]
Ik vind haar ook echt goed en kan haar zeker waarderen, maar ze is zo lelijk.. je mag het niet zeggen maar ik zeg het toch.
De Autorai was vandaag voor mij het tegenovergestelde, daar zat ik op het uiterlijk van de dames te letten en niet op wat ze te zeggen hebben (wat meestal toch erg slechte informatie is).quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker. Ik tracht altijd niet op iemands uiterlijk te letten, maar wat iemand te melden heeft.
Ach, ik kijk ook altijd naar mooie mensen. Dat doe je gewoon automatisch en is ook heel menselijk. Maar als ik een oordeel moet vellen over iemand, dan hoop ik maar dat ik objectief genoeg kan zijn en niet laat leiden door uiterlijkheden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Autorai was vandaag voor mij het tegenovergestelde, daar zat ik op het uiterlijk van de dames te letten en niet op wat ze te zeggen hebben (wat meestal toch erg slechte informatie is).
Toch leuk als je op de vraag van een bezoeker een beter en uitvoeriger antwoord kan geven dan de hostess, maar goed, aantrekkelijk was ze zeker. Leuk weer niet, want leuk bestaat uit meer dan alleen uiterlijk, bijv. intellectuele vermogens.
Daar zijn ze er ook 120% voor het uiterlijk. Inhoudelijk... de lagere regionen, zeg je al. Anders hadden ze ook wel een ander beroep gekozen, denk ik. Maar eigenlijk kan ik daar niet zo goed over oordelen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Autorai was vandaag voor mij het tegenovergestelde, daar zat ik op het uiterlijk van de dames te letten en niet op wat ze te zeggen hebben (wat meestal toch erg slechte informatie is).
Toch leuk als je op de vraag van een bezoeker een beter en uitvoeriger antwoord kan geven dan de hostess, maar goed, aantrekkelijk was ze zeker. Leuk weer niet, want leuk bestaat uit meer dan alleen uiterlijk, bijv. intellectuele vermogens.
Ben ik het met je eens, een oordeel vellen staat los van uiterlijkheden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach, ik kijk ook altijd naar mooie mensen. Dat doe je gewoon automatisch en is ook heel menselijk. Maar als ik een oordeel moet vellen over iemand, dan hoop ik maar dat ik objectief genoeg kan zijn en niet laat leiden door uiterlijkheden.
Was het nog iets op de RAI?
Meisjes die alleen bij de auto stonden waren er niet, het waren allemaal hostessen die ook een leuk verhaaltje probeerden te vertellen. Bij BMW stond wél een meisje (bij de 535i sedan) die wist waarover ze het had, dat vind ik dan wel weer leuk. Af en toe geef ik meisjes dan wel een verdekt complimentje, gewoon zomaar, als ze sympathiek zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Daar zijn ze er ook 120% voor het uiterlijk. Inhoudelijk... de lagere regionen, zeg je al. Anders hadden ze ook wel een ander beroep gekozen, denk ik.
Maar ging het nu om de hostess of de meisjes die op de auto's zaten of daarnaast stonden?
Ik heb zelf ook nooit zo'n ding gereden. Ik reed met iemand mee die ene Toyota Auris hybride heeft. Tot 50 km/h en 2 a 3 km rijdt dat ding 100% elektrisch. Je hoort em haast niet lopen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb voor het eerst in mijn leven in een elektrische auto gereden, had gedacht dat ik het niets zou vinden, maar vind het eigenlijk wel een erg fijn concept. Als het op een gegeven moment dezelfde prestaties als een vergelijkbare diesel- / benzinemotor levert & in de juiste auto gemonteerd zit (BMW), dan zou ik het zeker overwegen.
[..]
Formeel praten/schrijven is een voortvloeisel van Asperger. Dat kan door sommigen als pedant worden ervarenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Een tip voor degenen die nog student zijn: praat niet te formeel tijdens een sollicitatie. Antwoorden mag je rustig naar toewerken. Als ik terugkijk, dan lijkt het wel dat het daarop steeds was afgeketst.
Dank je wel! Ben nu bijna 32 dus heb een behoorlijke smak werkervaring ondanks mijn leeftijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe stap!! 12 jaar onafgebroken aan het werk, petje af hoor
Heb je ook programmeerervaring?
Tegen die tijd ben ik iets boven de 40! Maar ik leef nu en werk is werk. Ik zou me wel een lutser voelen als ik nog eens langdurig werkloos raak.
Een tip voor degenen die nog student zijn: praat niet te formeel tijdens een sollicitatie. Antwoorden mag je rustig naar toewerken. Als ik terugkijk, dan lijkt het wel dat het daarop steeds was afgeketst.
Je staat duidelijk aan de goede kant van de streep. Met nb slechts HAVO!quote:Op woensdag 20 april 2011 06:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dank je wel! Ben nu bijna 32 dus heb een behoorlijke smak werkervaring ondanks mijn leeftijd
Programmeerervaring heb ik wel wat, maar verder dan de basics ben ik nooit echt gekomen (in o.a. Amiga Basic, Pascal, C++ en JAVA). Ben sinds 3 jaar Database Administrator voor SQL Server... daar komt vooral wat TSQL bij kijken als taal, maar dat is een combinatie van Engels en Wiskunde en erg goed te doen.
Een kind kan de was doen.. Volgens mij is het uitvogelen in welk vakje het wasmiddel moet nog het lastigste. Voor de rest is het Witte was = witte was en de rest is bonte was en op 40 graden, de rest doet dat ding wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef robuust89 het volgende:
Oke, was vanmorgen toch wel een beetje gestressed, omdat ouders 2 weken weg zijn. Maargoed, heb nu boodschappen voor de hele week gedaan dus alles onder controle![]()
Allen nog uitvogelen hoe een wasmachine werkt
Ik ken iemand die begeleid woont, zij zit samen met andere mensen (die niet perse autistisch zijn) in een appartementencomplex, en de begeleiding die je krijgt wordt van je PGB betaald. Per persoon wordt er afgestemd hoeveel begeleiding hij/zij krijgt. Meestal zijn er wel enkele regels waar je je aan moet houden, qua schoonmaken enzo. Meestal moet je ook een paar avonden met je medebewoners eten, om de sociale contacten te onerhouden. Het hang er vanaf wat je afspreekt.quote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
even een vraagje, heb hier wel eerder gepost.
Maar goed, ik ga naar een psycholoog, en we hebben het momenteel over opmezelf gaan wonen. Ik zelf heb PDD-NOS, en ken wel wat van mijn valkuilen, maar om te zeggen dat ik totaal gehandicapt ben , nee. Ik heb wat meer moeite met sommige dingen maar over het algemeen red ik me wel...hoewel soms raak ik hard uit balans.
En aangezien een studentenkamer voor mij om meerdere redenen niet mogelijk is, hadden we het over begeleid wonen, wat moet ik me hierbij voorstellen?
Zoals de psycholoog het uitlegde lijkt het me wel wat, maar ik wil graag weten of anderen ervaringen hebben hiermee.
En hoe het er aan toegaat?
Ja, maar op een coole manier, ze kan zo in star trek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Auti het volgende:
Inez Weski zegt en schrijft wel fantastische dingen;
[..]
Ik vind haar ook echt goed en kan haar zeker waarderen, maar ze is zo lelijk.. j
Ah, dat klinkt wel tof!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ken iemand die begeleid woont, zij zit samen met andere mensen (die niet perse autistisch zijn) in een appartementencomplex, en de begeleiding die je krijgt wordt van je PGB betaald. Per persoon wordt er afgestemd hoeveel begeleiding hij/zij krijgt. Meestal zijn er wel enkele regels waar je je aan moet houden, qua schoonmaken enzo. Meestal moet je ook een paar avonden met je medebewoners eten, om de sociale contacten te onderhouden. Het hang er vanaf wat je afspreekt.
Van het geld dat de organisatie krijgt, wordt dus de begeleiding betaald en het onderhoud van de appartementen, en soms krijg je zakgeld; een bepaalde hoeveelheid geld per week die je mag uitgeven aan boodschappen.
Een technische fout misschien?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg net een brief binnen of ik 12k wil terugbetalen aan het Zorgkantoor
fixedquote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Een technische fout misschien?
12k is voor sommige mensen met ASS een netto jaarsalaris!
Scheelt echt enorm inderdaad, allerlei inkomens zijn mogelijkquote:
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik hier geen touw aan kan vastknopen? (behalve een gevoel van afwijzing?)quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef schaal_9 het volgende:
Van netwerkborrel tot bijbelstudie, de groepsreis in 2003 (!)... het verliep allemaal prima. Maar in de ICT-wereld... komt niks van in! Blijkbaar is daar geen plaats voor iemand die onder de schaal 11 zit (lees: sociaal een beetje anders is). Ik heb wel weer iets bedacht om zoiets een volgende keer te voorkomen.
Vergeet dat met die schalen (fiepjequote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik hier geen touw aan kan vastknopen? (behalve een gevoel van afwijzing?)
ICT = baggerbranche.
Je kan inderdaad lekker fiepen op onderwerpen, merk ik steeds weer.quote:Op donderdag 21 april 2011 04:37 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Vergeet dat met die schalen (fiepje). De mensen zijn niet echt mijn type, nee. Vraag me bij sommige ict-ers af of ze ook iets anders kunnen dan het de ganse dag over computers hebben (daarover kunnen ze heel vlot praten). Programmeren vind ik boeiend, maar word niet bepaald opgewonden van allerlei programmeertrucs en -foefjes. Ik vind het veel leuker als de gebruiker onder de indruk is van het programma. Draait het onder de streep niet altijd om waardering en respect afdwingen? Misschien niet direct, dan is het wel via de achterdeur?
Ik heb er wel van geleerd hoor
Als je tijdig in de gaten hebt dat je afgewezen wordt, kun je er eventueel over praten en als dat niet lukt of werkt iemand er aan het einde van de rit op wijzen.
Ik woon sinds 4 maanden op mezelfquote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel tof!Heb ook plannen om op mijzelf te gaan, maar het hoe of wat is nog duister.
Hoe woon jij eigenlijk?
Nou, ik heb een erg ruim PGB, ik denk niet dat het een fout is, Maar ik zal eerst met mijn coach gaan overleggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Een technische fout misschien?
12k is voor mensen met ASS een netto jaarsalaris!
Het lijkt mij sowieso een compleet drama als er een EK of WK voetbal aan de gang isquote:Op donderdag 21 april 2011 07:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Bij ons wordt er vooral veel geouwehoerd over motoren (veel motor-rijders in mijn groep), voor de rest is de Formule 1 ook een populair gespreksonderwerp. En bij dat soort gesprekken hou ik me dan weer afzijdig.
De tijd dat ICT-ers alleen over computers konden praten is ook wel voorbij volgens mij, er wordt meer-en-meer verwacht dat er ook direct met eindgebruikers wordt gesproken en daardoor dwing je eigenlijk al af dat er wat socialere mensen op de plekken komen te zitten.
En aan de andere kant heeft elke bedrijfstak wel iets... de salesmensen en accountmanagers hebben het alleen over hun iphones, hypotheekconstructies en dure auto's... weet niet of dat beter is
Nooit zoveel last van, maar die wedstrijden kijk ik dan nog wel dus daar kan ik dan nog over meepraten... scheelt weer een stuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso een compleet drama als er een EK of WK voetbal aan de gang is
Met dit weer een dag vrij nemen en die dag alleen plannen voor studie. . Heerlijk met die boeken en laptop in de tuin gaan zitten (ik hoop dat je een tuin hebt)quote:Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef Ceased2Be het volgende:
even een practische vraag hier... ik ben op zoek naar studietips.
ik moet (lees: wil) een zooi boeken gaan doorwerken om m'n expertise uit te diepen... ik heb de boeken, lesmateriaal en leeromgeving maar ik kan me er:
1. niet toe zetten om te beginnen
2. als ik begin ben ik na een half a4-tje alweer wat anders aan het doen
dus... tips?
Heb geen tuin, wel een dakterras en dat kan nog wel eens afleidend zijn met auto's vogeltjes, buren etc. beste werkte eigenlijk binnen zitten gordijnen dicht en oordopjes in... maar ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met dit weer een dag vrij nemen en die dag alleen plannen voor studie. . Heerlijk met die boeken en laptop in de tuin gaan zitten (ik hoop dat je een tuin hebt)
En denk dat je makkelijk wordt afgeleid? klopt dat?
Dat laatste is natuurlijk weer mooi als je dat kan permitteren. Het zou ook anders ondoenlijk zijn als je 1 dag in de week aan studie moest inruimen, dan hou je nog een dag over voor de boodschappen. Tja, het is wel een vakgebied waarin je maximaal moet bij blijven. Ga je dat nooit tegenstaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb geen tuin, wel een dakterras en dat kan nog wel eens afleidend zijn met auto's vogeltjes, buren etc. beste werkte eigenlijk binnen zitten gordijnen dicht en oordopjes in... maar ja.
En ja, heb een aandachtsspanne van niks... examens leer(de) ik ook altijd een dag of 2 vantevoren... door de tijdsdruk kwam er dan altijd wel een hyperfocus modus over me heen.
Maar goed ben nu ook aan het werk en heb 6 verschillende dingen weer open staan waar ik tussen switch en dat is een redelijk normale manier van werken voor me
Iig heb ik met m'n nieuwe job wel standaard 1 dag in de week vrij en die wil ik gaan gebruiken voor studie.
Elk vakgebeid moet je bijblijven toch? Ik heb van m'n hobby m'n werk gemaakt dus het is geen straf om het te doen. Dagelijks een aantal korte artikelen lezen enzo is geen probleem, alleen voor examens enzo is het weer even ouderwets studeren en daar ben ik geen ster in.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk weer mooi als je dat kan permitteren. Het zou ook anders ondoenlijk zijn als je 1 dag in de week aan studie moest inruimen, dan hou je nog een dag over voor de boodschappen. Tja, het is wel een vakgebied waarin je maximaal moet bij blijven. Ga je dat nooit tegenstaan?
Wel knap dat je nb. aan zes dingen tegelijk kan werken
Mezelf, als in, geen huisgenoten? Dat bevalt? Is dat te betalen voor je?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik woon sinds 4 maanden op mezelf
Ik dacht er eerst ook aan om begeleid te gaan wonen, maar dat bleek al niet meer nodig te zijn. Ik sta nog wel ingeschreven bij zo'n organisatie.
In elk vak gebied moet je bijblijven, dat is waar. Maar geen vakgebied is zo aan veranderingen onderhevig als de ICT is mijn idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Elk vakgebeid moet je bijblijven toch? Ik heb van m'n hobby m'n werk gemaakt dus het is geen straf om het te doen. Dagelijks een aantal korte artikelen lezen enzo is geen probleem, alleen voor examens enzo is het weer even ouderwets studeren en daar ben ik geen ster in.
Ja ik heb een eigen huisje, 25 m2, bestaat uit 2 kamers met ertussen een keuken. Eigen badkamer en voordeur enzulksquote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Mezelf, als in, geen huisgenoten? Dat bevalt? Is dat te betalen voor je?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb de bijbaan als financieel analist voor 1 dag in de week. Eindelijk weer eens een positieve wending in mijn leven, ik voel mij zelfs een beetje gelukkig. Nu eerst samen met een goede vriend een terrasje pakken.
Tof man! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb de bijbaan als financieel analist voor 1 dag in de week. Eindelijk weer eens een positieve wending in mijn leven, ik voel mij zelfs een beetje gelukkig. Nu eerst samen met een goede vriend een terrasje pakken.
Te gek man. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Toegeven, het is een foute smaak van je, maar ik geil al dagenlang op dit nummer:
Chris Brown & Benny Benassi - Beautiful People
Heerlijk deuntje.
Heerlijk fantaseren, met een Mercedes S-klasse (W140) veelste ste hard op de autobahn. En met zo'n nummer op.
Feliquote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Jij houdt wel van rockquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Dit is toch wel mijn top 3
Maar er is zoveel meer
Gewoon vol gas geven jong!
Het is je wel gelukt kerel!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
Dank allen, ook al gaat het 'slechts' om een bijbaan, het doet me goed dat het iets is waar ik interesse voor heb en wat ook wat meer van mij vraagt dan alleen 'uitvoerende' werkzaamheden. En ik kan er waardevolle ervaring opdoen die mij niemand meer kan afpakken.
Dat het dan ook nog eens bovengemiddeld goed betaalt voor een studentenbaan is nog eens mooi meegenomen.
Ik houd van heel veel soorten muziek, echt heel uitgebreid, maar dit is wel heel erg lekker voor op een lege weg en eindeloos planken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij houdt wel van rock
Ik zat vandaag met een kerstnummer in mijn hoofd. En dat met pasen
Ik heb dat weer met die W140. Nu met De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeurenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik houd van heel veel soorten muziek, echt heel uitgebreid, maar dit is wel heel erg lekker voor op een lege weg en eindeloos planken.
Dat is zeker te hopen. Een fijne dag toegewenst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandaag naar de Efteling... hopelijk valt de drukte mee
Ik bewonder altijd zijn eloquentie en eruditie.. Maar ik vind hem wel een beetje een ijdeltuit.quote:En Bodar ja? Ik krijg altijd de kriebels van die man... vind hem zo eng
Jij houd toch ook van vliegtuigjes en vliegen enzo? Had je deze superbaas al gezien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is zeker te hopen. Een fijne dag toegewenst.
[..]
Ik bewonder altijd zijn eloquentie en eruditie.. Maar ik vind hem wel een beetje een ijdeltuit.
Er zijn wel dingen die inderdaad autistisch overkomen. Maar of hij nu echt een autist geen idee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:18 schreef Momo... het volgende:
Hallo, ik had een vraagje over een studiegenoot van mij.
Ik denk dat ie autistisch is of iets heeft in die richting. Hij gaat zomaar bij mensen zitten en door hun verhaal heenpraten over ineens heel andere dingen. Bij de nerds scheptie op over zn wiskunde-kwaliteiten en bij de feestbeesten over hoeveel bier die wel niet op kan. Of maakt grapjes die alleen hij snapt en gaat dan enorm hard zitten lachen ineens middenin de les.
Opzich is dat niet zo heel erg maar hij heeft ook een beetje een duistere kant. Hij zit echt de hele tijd te staren naar meisjes en dan vooral na kont of borst-streek, maar dat doetie niet echt subtiel zeg maar. Iedereen ziet het duidelijk. Ook heeftie van zn huisbaas een waarschuwing gekregen dattie zn vrouwlijke huisgenoten met rust moest laten. Ik heb gister van mensen gehoord dattie tijdens een feest zelfs tegen meisjes begon aan te rijden. Normaal vind ik dat al raar dat mensen dat doen maar het was ook helemaal het feest er niet voor. Herkent iemand dingen hier dingen in ? Ik moet nu tijdens een project met een ander meisje met hem samenwerken en ik zie dat echt niet zitten.
emotionele golfslagbaden??quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:26 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb een hekel aan emotionele golfslagbaden.
Bedankt voor de postingquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:47 schreef Auti het volgende:
[..]
Jij houd toch ook van vliegtuigjes en vliegen enzo? Had je deze superbaas al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)liegtuig_stelen.html
Dat is toch wel zo vreselijk knap heh.. echt, wat een baas en wat een vliegtuigje. Ik kan er geen genoeg van krijgen..
Happy zijn en dan weer depri vermoed ikquote:
Misschien wel, misschien niet. Een gek is niet per definitie een ASS-er.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:18 schreef Momo... het volgende:
Hallo, ik had een vraagje over een studiegenoot van mij.
Ik denk dat ie autistisch is of iets heeft in die richting. Hij gaat zomaar bij mensen zitten en door hun verhaal heenpraten over ineens heel andere dingen. Bij de nerds scheptie op over zn wiskunde-kwaliteiten en bij de feestbeesten over hoeveel bier die wel niet op kan. Of maakt grapjes die alleen hij snapt en gaat dan enorm hard zitten lachen ineens middenin de les.
Opzich is dat niet zo heel erg maar hij heeft ook een beetje een duistere kant. Hij zit echt de hele tijd te staren naar meisjes en dan vooral na kont of borst-streek, maar dat doetie niet echt subtiel zeg maar. Iedereen ziet het duidelijk. Ook heeftie van zn huisbaas een waarschuwing gekregen dattie zn vrouwlijke huisgenoten met rust moest laten. Ik heb gister van mensen gehoord dattie tijdens een feest zelfs tegen meisjes begon aan te rijden. Normaal vind ik dat al raar dat mensen dat doen maar het was ook helemaal het feest er niet voor. Herkent iemand dingen hier dingen in ? Ik moet nu tijdens een project met een ander meisje met hem samenwerken en ik zie dat echt niet zitten.
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:26 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb een hekel aan emotionele golfslagbaden.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |