Elk vakgebeid moet je bijblijven toch? Ik heb van m'n hobby m'n werk gemaakt dus het is geen straf om het te doen. Dagelijks een aantal korte artikelen lezen enzo is geen probleem, alleen voor examens enzo is het weer even ouderwets studeren en daar ben ik geen ster in.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk weer mooi als je dat kan permitteren. Het zou ook anders ondoenlijk zijn als je 1 dag in de week aan studie moest inruimen, dan hou je nog een dag over voor de boodschappen. Tja, het is wel een vakgebied waarin je maximaal moet bij blijven. Ga je dat nooit tegenstaan?
Wel knap dat je nb. aan zes dingen tegelijk kan werken
Mezelf, als in, geen huisgenoten? Dat bevalt? Is dat te betalen voor je?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik woon sinds 4 maanden op mezelf
Ik dacht er eerst ook aan om begeleid te gaan wonen, maar dat bleek al niet meer nodig te zijn. Ik sta nog wel ingeschreven bij zo'n organisatie.
In elk vak gebied moet je bijblijven, dat is waar. Maar geen vakgebied is zo aan veranderingen onderhevig als de ICT is mijn idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Elk vakgebeid moet je bijblijven toch? Ik heb van m'n hobby m'n werk gemaakt dus het is geen straf om het te doen. Dagelijks een aantal korte artikelen lezen enzo is geen probleem, alleen voor examens enzo is het weer even ouderwets studeren en daar ben ik geen ster in.
Ja ik heb een eigen huisje, 25 m2, bestaat uit 2 kamers met ertussen een keuken. Eigen badkamer en voordeur enzulksquote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Mezelf, als in, geen huisgenoten? Dat bevalt? Is dat te betalen voor je?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb de bijbaan als financieel analist voor 1 dag in de week. Eindelijk weer eens een positieve wending in mijn leven, ik voel mij zelfs een beetje gelukkig. Nu eerst samen met een goede vriend een terrasje pakken.
Tof man! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb de bijbaan als financieel analist voor 1 dag in de week. Eindelijk weer eens een positieve wending in mijn leven, ik voel mij zelfs een beetje gelukkig. Nu eerst samen met een goede vriend een terrasje pakken.
Te gek man. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Toegeven, het is een foute smaak van je, maar ik geil al dagenlang op dit nummer:
Chris Brown & Benny Benassi - Beautiful People
Heerlijk deuntje.
Heerlijk fantaseren, met een Mercedes S-klasse (W140) veelste ste hard op de autobahn. En met zo'n nummer op.
Feliquote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Jij houdt wel van rockquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Dit is toch wel mijn top 3
Maar er is zoveel meer
Gewoon vol gas geven jong!
Het is je wel gelukt kerel!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
Dank allen, ook al gaat het 'slechts' om een bijbaan, het doet me goed dat het iets is waar ik interesse voor heb en wat ook wat meer van mij vraagt dan alleen 'uitvoerende' werkzaamheden. En ik kan er waardevolle ervaring opdoen die mij niemand meer kan afpakken.
Dat het dan ook nog eens bovengemiddeld goed betaalt voor een studentenbaan is nog eens mooi meegenomen.
Ik houd van heel veel soorten muziek, echt heel uitgebreid, maar dit is wel heel erg lekker voor op een lege weg en eindeloos planken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij houdt wel van rock
Ik zat vandaag met een kerstnummer in mijn hoofd. En dat met pasen
Ik heb dat weer met die W140. Nu met De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeurenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik houd van heel veel soorten muziek, echt heel uitgebreid, maar dit is wel heel erg lekker voor op een lege weg en eindeloos planken.
Dat is zeker te hopen. Een fijne dag toegewenst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandaag naar de Efteling... hopelijk valt de drukte mee
Ik bewonder altijd zijn eloquentie en eruditie.. Maar ik vind hem wel een beetje een ijdeltuit.quote:En Bodar ja? Ik krijg altijd de kriebels van die man... vind hem zo eng
Jij houd toch ook van vliegtuigjes en vliegen enzo? Had je deze superbaas al gezien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is zeker te hopen. Een fijne dag toegewenst.
[..]
Ik bewonder altijd zijn eloquentie en eruditie.. Maar ik vind hem wel een beetje een ijdeltuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |